Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

 9800 Dressurkursus
Forfatter: 
Dato:  12-06-2016 14:47

Vi gentager succesen og holder dressurkursus ved Rikke Kjær Christiansen d. 13.-14. august 2016. Kurset afholdes på Toftegård, Vellingshøjvej 11 i Hjørring. Ryttere og heste/ponyer på alle niveauer er velkomne.

Rikke er uddannet i Danmark og har redet 4 år i Tyskland, hvor hun bl.a. har redet Grand Prix og været ansat som 1. berider hos Gestüt Sprehe. Hun har stor undervisningserfaring i både Tyskland og Danmark på alle niveauer.

Kurset omfatter 2 x 30 min. eneundervisning. Søndag er der mulighed for at ride program, som optages på video og efterfølgende kommenteres. Vi starter lørdag eftermiddag med undervisning, herefter er der aftensmad og hygge. Søndag rides der om formiddagen, herefter er der frokost og gennemgang af programmer på video.

Pris inkl. aftensmad lørdag, morgenmad og frokost søndag: 700,- kr.

Der er mulighed for opstaldning under kurset (begrænset antal). Pris 75 kr.

Tilmelding til Rikke Kjær Christiansen på e-mail: rkc@gmx.net tlf.: 22 44 16 16 eller Rebecca Fischer på e-mail: rbf@sol.dk tlf.: 25 53 44 31 senest 4.08.16. Vi glæder os til at se jer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-06-2016 21:00

Rider man inde eller ude?


 Golden Fabia - Min stjerne

Another Prince Skovbo - Min røde prins

Fernando - Min bette mand

 

Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ude/inde
Forfatter: 
Dato:  27-06-2016 09:06

Begge dele er muligt. Udendørs selvfølgelig kun hvis vejret er rimeligt.

 

Mvh.

Rebecca.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider