Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

10 års jubilæum på Sutteri Skærgår
Forfatter: 
Dato:  21-08-2010 16:49

Lørdag d. 28. august kl. 13.30 slår Stutteri Skærgården dørene op for fejringen af vores 10 års jubilæum i connemaraavlen. Alle er velkommen på adressen: Skærsøvej 2, 6040 Egtved (mellem Vejle og Kolding).

Alle vores avlshingste vil blive vist, samt avlshopper, føl og plage, derudover vil der være forskellige rideopvisninger.

Der vil samtidig være lidt godt til ganen fra grillen!

Kom og vær med til en hyggelig dag i hestens tegn!

Alle er velkommen!!

Mvh Anna

Skærgården Connemara

Åbent hus lørdag d. 28. august - alle er velkommen!
Se mere på profilen
Eller

www.skaergaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Lyder hygs :o)
Forfatter: 
Dato:  21-08-2010 18:44

Grillet Connemara?

Men mon ikke man kan finde vej en tur forbi Egtved - det er da lykkedes før ;)

Formidler sæd efter:

FB Gangster
"Eine Portion, d.h. 8 Pailetten, haben einen Inhalt von 800 Millionen vorwärtsbewegliche Samenzellen", Hengststation Meyer
0
0
Svar på denne tråd

hhhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  21-08-2010 20:18

Lækker, lækker, lækker hest på billedet du har lagt ind og SUPER dejlig, dejlig og smuk ridning på billedet (y)

Det ville jeg egentlig blot lige rose da jeg nyder når jeg endelig ser en hest foran lod som strækker sig frem, har ryggen oppe og bære og er TAKFAST..

Tak, tak for kigget :)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Halløj...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 17:02

Connemara-steak er virkelig en specialitet herude på Skærsøvej, især marineret med lidt lækker BBQ halløj, og så vil jeg pointere at connemara-pølse heller ikke er tosset

Sandra, TUSIND tak! - det var vel nok en rigtig dejlig kommentar at få

Mvh Anna

Skærgården Connemara

Se mere på profilen
Eller

www.skaergaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Straffen for at spøge..
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 18:13

Kan så til gengæld se at jeg skal arbejde 9-23, så jeg får desværre ikke fornøjelsen

Ærgerligt! Jeg har ikke set First Knight siden kåringen - og ville mægtigt gerne have set de andre også..

Formidler sæd efter:

FB Gangster
"Eine Portion, d.h. 8 Pailetten, haben einen Inhalt von 800 Millionen vorwärtsbewegliche Samenzellen", Hengststation Meyer
0
0
Svar på denne tråd

Ups...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 18:15

Hov, - der var lige et K for meget (et levn fra min tid med Starry Knight ;))

Formidler sæd efter:

FB Gangster
0
0
Svar på denne tråd

Jubilæum
Forfatter: 
Dato:  22-08-2010 22:09

Jeg glæder mig til at komme og se alle jeres dejlige ponyer.

Det er så dejligt at komme hos jer, for man føler sig altid meget velkommen og ponyerne er altid særdeles meget sat op til en præsentation. En fornøjelse at se hvor meget I altid gør ud af det både med glimmer og pedicure, hi hi.

Hvis I skal have hjælp til noget, må I meget gerne ringe, så kan jeg godt komme tidligere.

Med venlig hilsen

Susanne

0
0
Svar på denne tråd

Connemara
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 00:17

Uhh det kunne da godt være, jeg skulle køre en tur til Egtved på Lørdag. Der er jo ikke så pokkers langt.

Har ikke nogen særlig kendskab til racen, udover at jeg lige siden jeg som lille pige, så nogle dejlige film fra Irland med nogle søde ponyer, har ment at Connemara ponyer, er uhyre smukke og usædvanlig charmerende at kigge på. Har aldrig kunne slippe min fascination af denne smukke race

Sagde Anne Mette

Sov sødt lille Arta, vi ses forhåbenlig igen engang.
Glemte at vågne d. 25-10-09

Nu med Markus, Oldenborg med et snert af Fjordhest.

0
0
Svar på denne tråd

Halløj
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 18:40

Ih tusind tak, Susanne - det afspejler måske lidt min trang til at pynte, jeg er vel en pige

Det kunne faktisk godt tænkes, at vi havde brug for en lille smule hjælp, jeg snakker lige med mutter, og så kan hun jo give dig et kald.

Anne Mette, du er mere end velkommen! Der er sikkert en hel masse connemaramennesker, der er ivrige efter at indvie dig i 'vores' verden.

Mvh Anna

Skærgården Connemara

Se mere på profilen
Eller

www.skaergaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider