Hej Alle sammen 
Så er der igen mulighed for at få kyndig hjælp til uddannelse af sædet.
Lucile Bump (level 4 instruktør) kommer til Danmark i slutningen af august. *NB mulighed for intensiv sædetræning i longe.
Weekendkursus d.28-29/8.
Kurset afholdes i Tilst ved Århus
Pris med hest 2000kr.
Inkluderet- 2 x 2 timers teori, 2 privatlektioner af 40min.
Teorideltager uden hest, er på lige fod med alle andre og samler inspiration ved at prøve de aktive øvelser samt se de andre ride.
Pris kr. 500
Privatundervisning hos dig eller ved Århus d.26/8 samt 27/8.
1 lektion af 45 min. 700kr
Ønsker du delelektioner (2 ryttere samtidig) er der 30% at spare. 500kr pr rytter
Kort om Lucile:
Lucile Bump har i de sidste 45 år arbejdet tæt med Sally Swift hvor hun bl.a. har modtaget alle de opnåelige levels af Sally Swift selv. Lucile underviser i det meste af verdenen og har erfaring i alt fra jagt, western,springning, klassisk dressur og islænderridning. Hun er et varmt og ydmygt menneske, der med sin rolige og humørfyldte undervisning giver alle, ryttere som heste, en god og lærerig oplevelse.
Kort om Centreret ridning:
CR kan benyttes af alle uanset ridediciplin og erfaring, da det ikke er en uddannelsesform for hesten, men mere en guide til en sund rytterkrop. Øvelser med og uden hest forbedre koordination, motorik, smidighed og giver en generel forståelse for vores krop og hvordan vi bruger den bedst i vores ridning. Målet er harmoni mellem 2 kroppe, at kunne ride uden spændinger uanset om man rider S dressur, springning, western, islænder eller skovtur.
CR afhjælper helt alm. problemer som at bumpe og spænde ved nedsidning, tempo problemer i trav og galop, stolesæde, kartoffelsæk-sædet, nervøsitet, vejrtrækningsproblmer osv. osv.
For tilmelding sendes en mail til etcr@forum.dk
Tilmeldingen er først gældende når depositum på 500 kr er indbetalt til Eva reg. 2129 konto 5909172073.
Restbeløbet skal betales ved kurset start. Pengene refunderes ikke ved framelding. Dog kan en anden person overtage pladsen...spørg evt om der er nogen på venteliste.
Skulle Lucile blive forhindret vil det fulde beløb blive refunderet.
Ved spørgsmål til undervisningen er du meget velkommen til at skrive eller ringe til Eva på 28229312 eller etcr@forum.dk
Jeg glæder mig til at se Jer til endnu et lærerigt og hyggeligt kursus.
Varme sommerhilsener
Eva