Logo used for printing
Brugernes Arrangementer
Brugernes Arrangementer

Tilridnings og problemheste dag.
Forfatter:  Stig (Stutteri La Hopla ox) (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  16-02-2010 13:56

Ny dag med Shane Mosele.

Arrangør: Stutteri La Hopla ox (Lolland, 4892 Kettinge), www.la-hopla-ox.dk

Igen i år vil vi lave en kursus dag med Shane Mosele. Shane er en meget dygtig Horsemanship bruger, og han har i mange år håndteret problemheste.

Denne kursusdag vil komme til at ligge i april 2010, og datoen er ikke helt fastlagt, da vi gerne vil have at alle dem der skulle have lyst til at deltage, også har tid til det. Derfor findere vi ud af datoen, når alle deltagere er meldt til.
Vi vil gerne samle så mange deltagere som mulig, og der er mulighed for at få hjælp til trailerlæsning, tilridning, og problemheste.

Prisen afhænger af hvor mange tilmeldte der er, men ligger på omkring 900-1500,-, men igen afhængig af hvor mange tilmeldinger. Jo flere tilmeldinger der er, jo billigere bliver det.

Tilmelding skal helst ske pr. tlf.: 26234754.
For yderligere information, ring til Stig Ry Berthelsen på tlf.: 26234754.

Formålet, med det arbejde Shane Mosele udfører med heste, er at få forholdet mellem disse smukke dyr og os mennesker til at foregå på begges præmisser. Bygges samarbejdet på gensidig tillid og respekt, er det muligt at få et venskab, hest og rytter imellem, der rækker langt ud over forholdet mellem herre og arbejdsdyr.
Shane Mosele er fra Australien og har arbejdet med heste det meste af sit liv. Både helt almindelige ride- eller arbejdsheste, og det man kan kalde behandlingskrævende heste. Altså heste, hvor problemerne mellem dyr og menneske er blevet så store, at det ikke mere er sikkert for almindelige mennesker at omgås dem.
Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 Hej.....
Forfatter:  Tine (Hansi og Rødtop) (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  19-03-2010 07:09

Jeg synes lige vi skal rykke op...

Jeg har tilmeldt min 2 års.

Datoen hedder d. 18 april, men jeg synes i skal ringe til ovenstående og få en god snak..

Team Dandanel
"Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "

Nu med hingsteføl efter Blue Hors Hotline.. født d. 08-04-08
Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo