Logo used for printing
Brugernes Arrangementer
Brugernes Arrangementer

Retningslinjer for Arrangementsforum
Forfatter:  Moderator (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  17-12-2007 08:03

Da der gennem det sidste stykke tid har hersket tvivl om hvornår et arrangement hører til på Markedsplads eller som Annonce og hvornår det hører til på Arrangementsforum, så har vi i moderationen nu valgt at offentliggøre hvilke kriterier vi bruger når vi modererer:

Hvis en rideklub, Westerncenter eller gruppe af mennesker afholder et kursus/clinic el. lign. med Per Sandgaard, Torben Andersen, Monty Roberts eller en anden kendt eller ukendt underviser - så er prisen for deltagerne som regel svarende til hvad underviseren skal have - det vil sige at det for for det arrangerende sted/gruppe/klub er et non-profit arrangement og arrangementer hører derfor til på Arrangementer - MEN hvis nu pågældende underviser selv laver et kursus/clinic mv på sit eget sted - så er det IKKE non-profit, men for at tjene penge og derfor skal et sådant arrangement på en decideret annonce.

Følgende rettesnor vil derfor fremover blive brugt af moderationen her på arrangementer:

"Jeg holder kursus hjemme hos mig selv med mig selv som underviser = JEG tjener penge" og dermed en annonce som vil blive slettet.

"Vi afholder kursus med den og den underviser = Non profit" og kan dermed forblive på arrangementer.

Med venlig hilsen

Moderationen

Heste-nettet.dk

Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo