Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Lady brønderslev pinto føl
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 15:55

Jeg efterlyser min venindes hest Lady, Lady er en hoppe på 150 og som vist nok blev solgt i 2006, muligvis noget oldenborger/fuldblod i hende, mørkebrun/sort i pelsen.


Lady blev solgt sammen med sit hingsteføl, et utrolig pænt føl. Efter pinto hingsten Irish Sun. Hingsteføllet er fra år 2006.

Lady fik også et hoppeføl året inden som kom til og hedde Cazzie. Hun blev født sommeren år 2005. også efter Irish Sun.


Lady og hendes hingsteføl blev solgt til en mand i nærheden af Brønderslev, om hoppeføllet også kom med er jeg desværre usikker på

Min veninde har ikke den store lyst til og vide hvor de er, det er mere mig som er den nysgerrige type, og som tit tænker på dem.


Der er 2 billeder af Lady og Cazzie, fra den dag Cazzie blev født.

dog ikke de bedste kvalitet.



Og ja jeg har desværre kun disse 2 billeder af hoppeføllets aftegninger, og kun fra denne side af hende.


Det kunne være rigtig spændende og finde ud af hvor disse 2 eller 3 befinder sig nu.


Yderligere oplysninger så skriv endelig en kommentar.

Hestene kan selvfølgelig have skiftet navn.


Men til jer som har en pinto på 3-4 år, og som er hoppe og købt uden stamtavle og i nordjylland osv, tjek lige aftegnene og se om den kunne ligne hende her Cazzie.


Mvh Theresa



Hvornår mon min modgang vender til medgang ????

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fandt 2 billeder mere
Forfatter: 
Dato:  12-11-2009 16:07

Jeg kiggede lige mit album igennem, og fandt 2 billeder mere af både lady og cazzie som fylder 1 år.




Hvornår mon min modgang vender til medgang ????

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv at hør Anne
Forfatter: 
Dato:  14-11-2009 14:18

Har du prøvet at kontakte Anne, som ejer Irish Sun?

Hun har stadig forbindelse til en del af både Irish Son og Irish Boys afkom, og det kunne da være hun som minimum ved hvor føllene befinder sig.

Du kan få kontakt til hende, gennem hendes hjemmeside:

www.ramonas.dk




Venlig hilsen Nanna



dressurrytter i bedste hyggestil


Irish Cool Kaiza

Stald Vesterbys Son-Goku



0
0
Svar på denne tråd
 
 Havila
Forfatter: 
Dato:  15-11-2009 21:27

Tak for dit råd, desværre har jeg snakket med Anne for mange år siden, da min veninde og Anne havde en mundtlig aftale om at hvis min veninde valgte og sælge hestene/føllene efter irish sun måtte hun MEGET gerne kontakte Anne, da hun så gerne ville ha mulighed for byde en pris på dem, det overholdt min veninde vist ikke, for jeg skrev til Anne at hestene nu var solgt, og det var hun slet ikke klar over , så desværre, hun ved ikke mere end mig men et godt råd ellers


Hvornår mon min modgang vender til medgang ????

0
0
Svar på denne tråd
 
 folk i brønderslev området
Forfatter: 
Dato:  22-11-2009 14:17

slet ingen som ved hvor de er:-(


Hvornår mon min modgang vender til medgang ????

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv evt..
Forfatter: 
Dato:  23-11-2009 12:02

at kontakte Palle Mørch i Brønderslev, han er hestehandler og kan meget vel være ham, som hestene blev solgt til.


Han er - mener jeg - formand for dyrenes beskyttelse i området, - ihvertfald en af dyreværns organisationerne...



Mvh

Line


Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info



Feriehus ved Malaga udlejes, se præs.


Skal du have skrevet en sang? - så send en PB for yderligere info...

0
0
Svar på denne tråd
 
 palle mørk
Forfatter: 
Dato:  23-11-2009 19:26

desværre. det er heller ikke palle:(

palle og ejeren af disse heste kom ikke så godt ud af det med hinanden.. har fundet ud af at hestene hvis blev byttet med 2 traktorer af en mand.. men ja den mand ved jeg ikke hvem er endnu:(


Hvornår mon min modgang vender til medgang ????

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cazzies alder
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 09:22

Hoppen efter Lady og Sun, som Pernille kaldte Cazzie, -- eller Comic Cazzie fik jeg at vide af Theresa idag, var mere end et år ældre end hingsteføllet for Lady havde intet føl ved siden, da hun blev bedækket anden gang. Desværre har jeg kun de samme to billeder af Cazzie som nyfødt, men kan derudover fortælle at Cazzie er fra maj 2003 og altså godt 6 år gammel nu. Jeg kan ikke se de nyere billeder her i indlægget, Theresa, men ville rigtig gerne se dem. Nej, desværre henvendte Pernille sig aldrig til mig hverken før eller efter salget og jeg har forgæves forsøgt at komme i forbindelse med både hende og hendes mor, men måske er de flyttet? Hvor ville det være dejligt at finde dem.

ramonas.dk/Temps/Sunafkom/ cazzie.htm

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pinligt
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 17:20

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg har tænkt på da jeg skrev den efterlysninge.. jeg har VIRKELIG byttet om på cazzie og hingsteføllet i min beskrivelse..


Lady blev solgt sammen med sit hingsteføl, et utrolig pænt føl. Efter pinto hingsten Irish Sun. Hingsteføllet er fra år 2006.

Lady fik også et hoppeføl året inden som kom til og hedde Cazzie. Hun blev født sommeren år 2005. også efter Irish Sun.


I det jeg har skrevet ovenover skal der byttes om på hingsteføl og hoppeføl..


Det der skal stå, er at jeg VED at Lady blev solgt sammen med sit hoppeføl, nemlig Cazzie, og at Cazzie er fra år 2003, mener jeg. Det ved Anne mere om.. <se hendes svar>


Hingsteføllet har jeg aldrig set desværre, og ved slet ikke hvad der blev af ham, og om han overhovedet lever Pernille ved bare at ALLE 3 heste til solgt til en handelsmand, og hvor henne ved hun ikke, og hun vil helst ikke deltage i noget som helst i de her efterlysninger, det er mere mig som veninde, der gerne vil vide hvor de befinder sig


Jeg håber jeg fik rådet bod på mit rod som jeg har skrevet, jeg har åbenbart været for ivrig


Her er de nyeste billeder og eneste billeder jeg har af Cazzie:




Hvornår mon min modgang vender til medgang ????

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så.....
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 22:19

Hvis jeg forstår det rigigt er hingsteføllet fra 2006?


Argumenterer du for begrænsninger, bliver det DINE begrænsninger!!





0
0
Svar på denne tråd
 
 lestat
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 16:57

Ja det må så være 2006... men det ved Anne evt. mere om , for jeg kan ikke helt huske hvornår hun blev bedækket 2 gang, hvilket års tal :/


Hvornår mon min modgang vender til medgang ????

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider