Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Kjeld Thorlund Jensen
Forfatter: 
Dato:  04-05-2008 15:34

Kender du Kjeld Thorlund Jensen?

(Han har Midtjysk Beslagsmedie i Kjellerup)


Bruger du eller har du brugt ham som smed?


Hvad er din erfaring med ham?

(Er han fagligt dygtig? Er han velbegrundet i sin viden? Ved du evt noget om hans uddannelse?)


Jeg søger alle informationer, og hvis der er noget du evt ikke vil skrive offentligt, så modtager jeg gerne pb med oplysninger.


På forhånd tak for hjælpen.


Mvh Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kjeld...
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 21:53

Er en af de bedste i Jylland. Han ved alt, ser alt og forklare gerne. Han samarbejder desuden med flere dyrlæger.


Jeg bruger ham til mine egne og de heste jeg har inde. Da jeg købte min den store, gik den med sko på alle fire og kiler i forskoene. Nu går den med forsko og intet andet. Den har aldrig smidt en sko eller været halt. Kjeld ved ALT om benstilling og retter ofter på andre "smedes" fejl. Han er desuden den mest tålmodige smed jeg har mødt til dato.


Desværre tager han sjældent nye kunder ind, når man ringer, medmindre man kender en, der kan lægge et godt ord ind. Han har et rigtig godt ry i området.


Du er også velkommen til at sende en pb hvis du vil vide mere.



/Patricia


Dressursadler sælges. Bla. Kieffer - Spar op til 1500,- Se præsentation


"Not even Robinson Crusoe got all his work done by Friday"


www.passionforhorses.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 anbefaling
Forfatter: 
Dato:  14-07-2008 23:10

Jeg bruger ham også på min hest og er godt tilfreds Pga. skolegang kan jeg sjældent være i stalden, når han er der, men jeg tør trygt overlade min 5årige hest til ham! Derudover ved han meget og ser tegn på skæv belastning og benstillingsfejl med falkeblik - Så kun + ord herfra! Tror faktisk ikke jeg har hørt nogen fra stalden brokke sig voldsomt over ham - kun lidt små brok fordi han til tider har nok at se til, men intet over hans arbedje..







// Katrine med verdens dejligste gadedreng; Stormvind

* ~ It don't mean thing if it ain't got that swing ~ *

"Nysgerrighed er et af de evige og sikre tegn på et levende intellekt"


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider