Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 topbetjent vaskemaskine
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 20:41

Hej alle sammen


Er flyttet i lejlighed, og skal derfor have en topbetjent vaskemaskine.


Er der nogle af jer der har forstand på, hvad som er godt og ikke er?


Der skal bare vaskes almindeligt tøj i den, og så skal den være "miljøvenlig", helst AAA.


Ved at nogle vaskemaskiner bare bliver tilsluttet en vandhane.. bliver alle topbetjente vaskemaskiner det...eller?


Hvor stor betydning har det når den fx kun har B i centrifugerings evne?


Håber der er nogle kloge mødre/fædre/andre med forstand på vaskemaskiner, der vil hjælpe


Mvh Maria.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kender..
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 20:51

kun til positive erfaringer med dem - folk i små lejligheder eksempelvis, hvor der ikke er mulighed for at tilslutte en almindelig vaskemaskine.


De tilfælde jeg kender til, har de været til tilslutning på vandhanen, så vaskemaskinen kunne hives frem, når den skulle i brug, og kunne gemmes væk bagefter.


B i centrifugeringsevne er sikkert fordi den ikke kan centrifugere med meget høje omdrejninger - derfor vil tøjet være mere vådt end ved centrifugering i en AAA maskine



Mvh

Line


Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info


Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 21:05

jeg var os meget glad for min da jeg boede i min 1-værelses... man får noget tilslutnings udstyr med eller købes det ved siden af for små penge, med med den tilslutter kan man koble den til vandhannen lige som en alm. haveslange.... den jeg havde var meget nem og bruge....


En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har en
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 22:40

og arbejder også i en butik der sælger dem er mægtig glad for min..

Om den får A, B eller C i centrifugering har kun noget med omdrejningstallet at gøre.. C = ca 1000 omdrejninger eller under, B = ca 1000 - ca 1400 omdrejninger A ca 1400 omdrejninger eller over..

Ca tallene skyldes at en 1400 omdrejninger nogle gange er A nogle gange B..

Der er ikke den store forskel på tørheden om den har 1400 eller 1600 omdrejninger..

med en topbetjent er det bedst at holde sig til omkring 1200 omdrejninger.. det har min og det er ikke pjask vådt eller noget.. for sådan en er ikke så tung og kører den hurtigere kan den hoppe meget..


Hilsen Signe :-)


Min hjemmeside




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 16:34

Okay jeg siger tusind tak for hjælpen.


Vil holde mig til omkring de 1200 i omdrejninger (så bliver den også lidt billigere.. : )


Men bliver de alle sammen tilsluttet til vandhanen og hvordan med afløb, er det så bare ned i håndvasken??


Mvh Maria

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider