Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Hestehandler Eliassen
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 19:37

Halløj derude..
Er der nogle af jer der ved om hestene der står hos Eliassen kommer på fold?


Hilsen Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 abcdefgh
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 19:38

ville ikke forbavse mig vis de ikk gjore han er


love min traver ,mule,.


rolig hest søges til låns ,godt hjem med fold hverdag

med forkøbsret ,...,

0
0
Svar på denne tråd
 
 tja de gange jeg er...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 19:50

... mødt op uanmeldt for at kigge efter hest har der været et par gange hvor vi har hentet hesteee på deres folde. Så de kommer da på fold, men hvor meget tør jeg ikke sige.

Eliassen er forresten en af de eneste hestehandlere jeg ville turde købe hest hos:)


Tina





Nu med egen hjemmeside:)

www.tb-foto.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 19:51

Ja hans heste kommer ud på fold, hvor tit ved jeg ikke.


Pernille: barnlig kommentar.


/Camille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eliassen
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 19:53

Okay...
De er jeg glad for at høre..
Har solgt en hest deroptil for ca 3 uger siden.
Så ville lige høre ad. Ja han er fair. Meget.
Og han går hestene grundigt igennem hos dyrlægen inden han vil købe dem.
Var desværre nød til at sælge til hestehandler. Da jeg ikke længere havde råd til den
Men nemt var det ikke. Og håber hun kommer et godt sted hen og jeg måske hører fra hende en dag..


Hilsen LOuise

0
0
Svar på denne tråd
 
 abcdefgh
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 19:56

ej pinligt jeg har intet imod eliasen .. jeg tænkte på låsby svendsen


sorry hermed en undskyldning ,svared lige hurtitgt nok


jeg har nok indtaget for meget hostesaft


love min traver ,mule,.


rolig hest søges til låns ,godt hjem med fold hverdag

med forkøbsret ,...,

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 21:04

Det er okay med undskyldningen..:)


Bare pas på med at trykke for hurtig godkend, for du kan risikere at sætte negative tanker igang i folk når det ikke er fair.


/Camille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rent mel i posen
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 21:18

Ja Eliasen er en af de mest vel-ansete hestehandlere på Sjælland :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 de kommer ud hver dag
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 21:31

i hvert tilfælde langt de fleste af dem. hvis der kommer flere sæt kunder i løbet af en dag kan det dog ske at de springer en dag over. om sommeren går dem de har flest kunder til på fold om natten og er så inde så de kan vises frem/blive redet om dagen. om vinteren går de halv dag ude. der bliver så byttet så dem der er flest kunder til er inde eftermiddag/aften.


Jeg har handlet en del heste deroppe, blandt andet browie. og har redet for ham af flere omgange, senest i juli.





Med venstre hånd
Line og Calano


GRÅ POWER - For mere magt til de skimlede heste


Allé rideudstyr

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 22:18

købt min hoppe i tidernes morgen hos Eliasen, vi troede hun var syg, da vi fik hende hjem. Jeg ringede med det samme til Eliasen, og han sagde at jeg skulle kontakte dyrlægen, og så ville han komme og hente hende igen, hvis den var helt gal med hende, og jeg kunne få mine penge tilbage. Hun var heldigvis ikke syg, men Eliasen betalte alligevel min dyrlæge regning.

Det syntes jeg var en meget fin behandling, og jeg vil til enhver tid, aldrig være bange for at handle hest der igen


Hilsen Lene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 også anbefalinger herfra
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 23:09

de har gode store folde og har selv handlet hest der før plus været blandet ind i nogle handler deroppe...


Tro på det og du kan gøre det umulige muligt...

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en daglid slåskamp

Super frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eliasen...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 08:39

er den mest ærlige hestehandler og den eneste jeg kender som behandler sine heste som heste med respekt.


Kender flere som har købt heste der og har hver gang fået en super behandling og en super hest.


Han har også formidlet tidligere ejers tlf nr så man kan få mere at vide om hesten og tidligere ejer ved hvor hesten befinder sig efter salg.


Gid flere var som ham...og det kan købere være med til at ændre ved at handle der og ikke hos dem som behandler dyrene grimt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eliasen
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 10:17

Vi har købt heste deroppe 2 gange, begge gange har der været uærlige ting der er blevet sagt, så vi ikke kunne bruge hestene.

Og den sidste hest vi har købt har været en større sag på 1½ år, vi har fundet ud af at bente eliasen har solgt denne hest flere gange da den er røget tilbage af samme grund hver gang, bukkeri i stort omfang.

Det er nu røget ud i at hesten bliver aflivet på fredag, da vores dyrlæge i sammenarbejde med forsikringens dyrlæge og berider at hesten er uridelig og der ikke må rides på hesten mere og den må ikke sælges vidre.

Så vi køber aldrig heste derude mere, det er helt sikkert.

Vi skal selv have yderligere samtale med Bente Eliasen i næste uge og hele denne sag.

Så tænker man sku ikke på heste eller helbred på ny ejer, når man bliver ved at sælge hesten vidre.

Men igen vi har alle lov til at have vores egne meninger om hestehandlere, og jeg tror da også der er nogle gode og retfærdige derude der er bare ikke mange tilbage, tror jeg


Mona.


Venner er den familie du selv vælger


Falkensteen's Bobby Brown.


www.am-rideudstyr.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Eliasen
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 21:40

Tjaa jeg har så også været meget uheldig med en hest fra Eliasen som også endte med en aflivning... På min regning.


/Dina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min erfaring
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 21:48

hmm hvad skal jeg sige... Jo altså det med formidling af oplysninger om tidligere ejere er god nok. Jeg fik kontakt til Lars Monk som havde kørt (marathon) Basse indtil ulykken indtraf. Og ja han var en sund og rask oldenborger udenpå. Gik igennem den almindelige handelsundersøgelse. Men hvis jeg havde ofret lidt på røngten havde vi opdaget at han havde begyndende ringfod! Men altså man kan altid være bagklog. Jeg har ikke fortrudt et minut og synes jeg fik en rigtig pæn behandling af Bente de to gange jeg var deroppe. Prisen kan så diskuteres om jeg er dårlig til at handle meeen 28.000 kr for en 8 årig vallak der kun var ryttervant... Bob bob jeg er i hvertfald blevet klogere men dengang måtte jeg bare eje det sorte vidunder


Mvh Anja


Nul tolerance overfor Snydere, fuskere og tyvagtige

mennesker!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm,,,
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 15:15

Jeg synes de er flinke og man stoler på dem :)


Nu må jeg lige spørge dig, hvilken hest du har solgt dertil, for var i sidste uge oppe at prøve nogle stykker nemlig


Freja Bang Dahl / Amina

Man skal glæde sig over den tid man havde, og ikke den fremtid, man aldrig fik. :'(

Søger hest. 165-170. 5-7 år. Se min annonce.

Rigtig meget pony-udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Please
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 15:35

Please for din egen skyld lad vær' med at købe hest deroppe. Med mindre du kender den der har solgt hesten dertil og du så køber den.

Vores er så blevet aflivet idag kl. 11.45 og ligger nu og venter på at blive hentet.


Please tænk over hvor i køber heste.


Mona.


Venner er den familie du selv vælger


Falkensteen's Bobby Brown.


www.am-rideudstyr.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 mona, man kan være uheldig
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 19:31

alle steder. jeg kender ikke din historie og jeg kender ikke din baggrund. ligeledes aner jeg ikke hvad det er for en hest der er tale om.

Jeg vil blot overfor dig såvel som alle andre, pointere at man kan blive snydt uanset hvor man køber hest. det er altid vigtigt at man selv gør sit yderste for at være sikker på hvad man får med hjem.


de bedste handler jeg har gjort, har jeg gjort ved handlere. jeg har købt heste ved carsten ganderup, henrik (og jeg kan her ikke huske efternavn men han hed dengang midtsjællands hestehandel), eliasen, fredriksen, jes madsen etc. Jeg har aldrig følt mig snydt. jeg har altid vidst mere eller mindre hvad jeg gik derfra med, uanset om det var en hest til 20000 eller 150000.

den eneste gang i mit liv jeg har følt mig snydt i en hestehandel var med min første pony. jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at de godt vidste den havde ringfod. men vi var naive og uerfarne, havde ikke nogen med til at hjælpe og troede på at de altid satte deres heste på sommergræs tre måneder uden ridning... Det var hos private, mennesker som jeg siden ved har fået solgt flere skadede heste til urutinerede piger.


min pointe er lidt at det ikke altid er så vigtigt hvor man handler, men hvordan man handler. få hjælp hver gang. uanset at jeg efterhånden synes jeg har set på mange heste, og at mange spørger mig om jeg vil være den der tager med ud, tager jeg altid selv en ekstra med som kommer på nakken af dem.





Med venstre hånd
Line og Calano


GRÅ POWER - For mere magt til de skimlede heste


Allé rideudstyr

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så godt skrevet Line
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 21:32

Kan kun give dig så meget ret...

Uanset hestehandler eller privat sælger, så kan man blive snydt/taget ved næsen. Du og din dyrlæge har ansvaret, og skulle der senere vise sig en skjult handelsfejl, må man jo gå "rettens vej" (købeloven)


Brigitte


En rigtig hest er en oldenborg

0
0
Svar på denne tråd
 
 enig med Line
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 21:38

de værste hestesælgere er de private hestefolk...


Dejó *Kilinga*

Former known as Linse *Dejó*



Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja ja ja
Forfatter: 
Dato:  09-11-2007 23:01

Køb hvor det passer jer, jeg ved bare hvor jeg ikke skal købe hest mere.


Mona.


Venner er den familie du selv vælger


Falkensteen's Bobby Brown.


www.am-rideudstyr.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu skal...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2007 15:29

man jo huske, at uanset om man stoler på hestehandleren, så er det en god idè, at tage en person med ud og se på heste, som har en stor viden omkring dyrene, man kan let selv stirre sig blind, så det er godt at få råd og vejledning fra anden side.

Få fortaget en grundig handelsundersøgelse med røgnten, så kan man næsten ikke gøre mere, der kan jo meget vel være fejl hestehandleren ikke kender til


Hilsen Lene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hestehandlere
Forfatter: 
Dato:  12-11-2007 23:55

Nu vil jeg af ren barnlig princip ikke købe af ham og det e rpga af hans datter, og hendes lille uheld på kassernen i Næstved for snart 10 år siden..

Hvor ærlig han er ved jeg ikke. Jeg handler kun hos Torben Andersen i Rønnede da jeg 100 % stoler på ham- da han aldrig har givet mig grund til andet


Sydsjællandsponytravbane
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad var det for en hest
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 22:38

du solgte derop til. var deroppe og se tre idag. en 8-års hoppe uden papire som har gået lidt dressur og lidt i skoven. en 14 års hoppe som jeg ikke kan huske om havde gået noget, var vidst nok noget tysk blod på fuldblod onassis måske, den var lidt hoppet for schenklen og ikke ret dresseret når der var spring på banen. den sidste var en 6-års churchill/lagano havde ikke sprunget for alvor men havde gået La dressur.

alle tre brune med lidt forskellig aftegn.

er det nogen af dem?





Med venstre hånd
Line og Calano


GRÅ POWER - For mere magt til de skimlede heste


Allé rideudstyr

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu skal man også
Forfatter: 
Dato:  16-11-2007 13:18

tænke på hvad beløb man har på lommen.


Eliassen har heste til forskellig økonomi, og til rideskoler.

Og dermed er der også risiko for at hesten, alt efter prisen!, har en skavank eller 2.


Men jeg har kun hørt og set godt fra Eliassen.


Og igen er der også andre og dyrere hestehandlere som direkte prøver at sælge skod heste til en million milliard , både på sjælland og i Jylland. Det har jeg været vidne til mere end 100 gange i min ridekarriere...-


Desværre vil der altid være en nitte i blandt.







Man skal ikke sælge skindet, før børnene er skudt.


Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være, at hesten er sur, når du endelig vil af sted.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-11-2007 14:25

Jeg var for 5 år siden oppe at kigge på heste hos ham. Da var det datteren, der viste hestene frem for mig. Og det var mildest talt ikke nogen god oplevelse!


Og så stod hestene inde hele dagen i spieltove, og de 4 heste jeg prøvede havde alle galde i bagbenene -kunne se ud som om, det var pga. de stod inde. Men godt hvis de lukker de heste på fold nu


Louise; jeg håber for hesten og dig, at hun lander et godt sted..



Mvh.


Kristina og Mademoiselle

Du kan også hjælpe: www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider