Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Tilridning i nærheden af Aabenraa.
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 20:13

Jeg ved godt at der er længe til, men jeg er så småt begyndt at overveje hvem der skal tilride Milan for mig næste år.


Men jeg kender ikke ret mange i nærheden af Aabenraa. Jeg er ikke ret interesseret i at få ham for langt væk, da jeg meget gerne vil være en del af det, eller i hvert fald være om Milan. Jeg ved godt det er mig der er en hønemor, men han har aldrig været hjemmefra, og har altid haft mig omkring sig. Lige fra den dag han blev født.


Jeg har en på hånden, men vil jo gerne have lidt at tjekke ud. Derfor håber jeg at der er nogen herinde fra der kan hjælpe mig med at anbefale en til at tilride.


Krav:


* Fold dagligt.

* Gode boksforhold.

* En rytter der 100 % tænker på hesten, og tager det varsomt, hvis hesten ikke helt kan følge med.

* At det er en fast rytter til ham. Ikke flere forskellige.


Det er meget vigtigt for mig at han bliver redet som en unghest, altså frem og ned, og ikke pakket sammen, og i samlign og alt muligt.


Om vedkommende er uddannet berider eller ej, er mig i sidste ende lige meget. Bare vedkommende kan tage vare på min hest.


Hvad siger jeres erfaringer ang. tilridning omkring Aabenraa?


** Trine **


Ejer af: Nydam's Mr. Milan.

Ejet af: Frosti - hustyrannen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tinglev
Forfatter: 
Dato:  07-08-2007 22:51

Kan anbefale berider Marie Louise Pedersen fra Tinglev rideklub:) Hun har nogle dejlige store bokse og hestene er ude hver dag. Hun er en dygtig og ambitiøs rytter og har hvert år mange heste i tilridning og til kåring:) Har selv haft min hest i salgsstald ved hende, som jeg var yderst tilfreds med:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 11:09

Jeg vil anbefale dig Michael Smidt fra Broagerlands Rideklub.


Han er rigtig dygtig, og tænker meget på hesten. Både ham og hans kæreste Martina er gode til at opdage når der er noget galt med hesten, og de lytter rigtig meget til både ejer og hesten. Hestene er ude hver dag på fold, og har fri i weekenderne.


Michael går stille og roligt frem med hestene, og overbelaster dem ikke. Han har haft med heste at gøre i rigtig mange år og er en super dygtig rytter.


Han skal i hvert fald tilride mine heste når den tid kommer ;-)


Mette Timmermann Kock

Elbækgaard

www.elbkgaard.dk

Billigt rødt hingsteføl sælges!

Forv. stg. 168-172. Masser af aftegn!

Venter Aljano-føl 1. maj 2008

MINI-WRAP SÆLGES!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svarene.
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 12:50

Michael Smidt - har du et nummer eller en hjemmeside eller lign. som man kan kigge nærmere på?

Kan det passe at han rider/har redet for Gråsten Rideklub?



** Trine **


Ejer af: Nydam's Mr. Milan.

Ejet af: Frosti - hustyrannen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Valget er taget!!!
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 13:06

Ja nu er valget taget.


Hvis alt går som planlagt, så får Marie-Louise fra Tinglev Rideklub æren af at tilride den bette mule til næste år.


Vi har aftalt at han skal derned pr. 1 august. Og hun fremviser ham til kåringen, så det også er ude af verdenen.


Tænk engang... Om godt 10 mdr. skal min bette mule tilrides!!! Og jeg syntes ikke det var andet end meget kort tid siden at jeg så han første gang... 9 timer gammel. Som tiden dog går.


Men kryds fingre for at alt går planmæssigt, så han får sin avlsgodkendese


** Trine **


Ejer af: Nydam's Mr. Milan.

Ejet af: Frosti - hustyrannen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 godt valg
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 17:24

Det tror jeg ikke du fortryder, hun tager sig virkelig godt at hestene:) Held og lykke med det hele.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er der nogen...
Forfatter: 
Dato:  20-03-2008 15:43

... der ved om det er rigtigt at Marie-Louise fra Tinglev Rideklub er gravis, og forventes at føde nu her i løbet af juni eller juli måned? Det er nemlig hvad jeg har hørt.


For det gør jo at jeg skal igang med at finde en anden berider til Milan.

Havde ellers en aftale med hende, om at henvende mig nu her omkring april, så vil kunne finde ud af det hele helt nøjagtigt med tilridning og hvornår det skulle være.


** Trine **


Ejer af: Nydam's Mr. Milan.

Ejet af: Frosti - hustyrannen.


Milan søger passer/rytter. Se her: www.nydamsmrmilan.webbyen.dk/


Søger du varmblods-hingstebilleder? Så kig på min præs.


0
0
Svar på denne tråd
 
 je det er rigtigt
Forfatter: 
Dato:  22-03-2008 19:27

Hun har termin i juni. Hun har sagt til mig, at hun vil starte med at ride og undervise igen til August. Så hvis du ikke har hørt noget, vil jeg da gå udfra at hun stadig vil tilride din, men ellers ring til hende:) mvh Lone

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Lone...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 10:37

Jeg havde nu også tænkt mig at tage ud og snakke med hende, så snart at jeg må kører bil igen, hvilket forhåbentligt bliver inden for en uges tid eller lign.

Jeg tager skam ikke noget for givet. Og jeg vil da klart helst have hende til at tilride ham, når nu det hele tiden har været aftalen.


Men tak for dit svar. Det er jeg glad for.


** Trine **


Ejer af: Nydam's Mr. Milan.

Ejet af: Frosti - hustyrannen.


Milan søger passer/rytter. Se her: www.nydamsmrmilan.webbyen.dk/


Søger du varmblods-hingstebilleder? Så kig på min præs.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider