Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 ADVARSEL: HESTEFOTOGRAF!
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 11:47

Jeg vil gerne advare om at bruge hestefotografen

Jani Pedersen,

da jeg har haft en rigtig dårlig oplevelse med hende.


Jeg og min veninde søgte efter en fotograf, der kunne tage nogle flotte billeder af os og vores heste. Billederne skulle blandt andet bruges til min venindes nye hjemmeside. Vi faldt over Jani's hjemmeside. Flottere billeder skal man lede længe efter, og vi kontaktede hende straks, for at høre om hun ville komme.

Jani boede i Jylland, og vi på Nordsjælland, så det krævede lidt planlægning. Jani ville gerne komme, men hendes kørsel skulle (selvfølgelig) dækkes. Jani oplyste, at hun ikke havde nogen planlagte ture til Sjælland, og at hun kun havde mulighed for, at køre til Sjælland på en søndag.

Da det var i februar måned, fortalte Jani, at vi ikke kunne gøre det, hvis det regnede. Billederne ville ikke blive gode, og hestene ville være våde på dem. Derfor aftalte vi to søndage i træk, så hvis vi måtte aflyse den ene dag pga. vejret, kunne vi rykke det til ugen efter.


Vi aftalte med Jani, at vi selv kunne sørge for at finde andre, der evt. ville være med, og hun skulle bare have at vide hvor og hvornår hun skulle være der.


Tiden nærmede sig, og desværre tydede vejrudsigten ikke så godt. Den sagde overskyet og regn, og min veninde havde næsten dagligt kontakt med Jani, for at drøfte om vi skulle flytte det en uge frem.


Dagen inden hun skulle komme, skrev hun en sms om, at nu så det ud til at vejret "ville blive godt nok", så derfor aftalte vi at hun skulle komme. Vi skulle mødes på en gård i Lynge kl. 13, hvor vi havde samlet 6 heste der skulle fotograferes. (Jeg selv kom helt fra Amager).


Dagen efter kom Jani over en time for sent. Vi var lidt bekymrede, for det blev jo tidligt mørkt. Men eftersom Jani jo er den professionelle, regnede vi med at hun ville have nævnt, hvis det ikke kunne nås inden det blev for mørkt, og vi derfor skulle have aftalt et tidligere tidspunkt.


Under fotograferingen var der flere af pigerne, der undrede sig over Jani's manglende engagement, men igen stolede vi på, at hun havde styr på det, da hun jo, ifølge hendes hjemmeside, er en dygtig fotograf.


Da vi nåede til de to sidste heste, fortæller Jani pludselig, at nu var det blevet for mørkt til at vi kunne fotografere hestene i bevægelse, da billederne ellers ville blive slørede. Det undrede os, at hun ikke havde nævnt det før, for hun vidste på forhånd, at vi netop skulle have billeder i bevægelse.


Jani tog masser af billeder, og vi regnede med, at der da i det mindste ville være nogle stykker der kunne bruges. Vi betalte Jani den dag inden hun kørte hjem. Hun fik 350 kr. pr. hest, og for de penge skulle hun levere 10 gode billeder, der ville blive sendt på en CD. Derudover betalte vi hende 1.800 kr. i kørsel.


Derefter hørte vi intet fra hende, og der kom ingen billeder. Da der var gået over en uge, skrev jeg en mail til Jani, for at høre hvornår vi kunne forvente at modtage vores billeder, og da svarede hun tilbage, at billederne var så dårlige, at hun næsten ikke kunne være bekendt at sende dem til os. De eneste der var blevet gode, var dem hvor hestene ikke er i bevægelse, men at hun jo ikke kunne gøre for, at vejret ikke var med os!

Hun har på intet tidspunkt fortalt, at det var en nødvendighed at solen skinnede, for at tage billeder i bevægelse! Og hvor skulle vi vide det fra? Det er vel hendes job som den professionelle at oplyse om dette.


Hun fik en mail tilbage om, at hun enten måtte komme og tage nogle nye, eller betale vores penge igen, for hun kunne ikke levere den vare, som vi har betalt for. Herefter hørte vi intet i lang tid, først efter vi ringede hende op, blev det aftalt at hun skulle sende de få gode billeder der var over mail, så vi selv kunne bedømme, om det var noget vi ville købe.


Vi fik billederne, nogle få er gode, men langt de fleste er rent ud sagt elendige, og mange af dem er ens. Hun vil ikke give os vores penge igen. Hun vil gerne komme og tage nye, HVIS vi altså betaler hende 1800 kr. i kørsel endnu en gang.


Vi har endnu ikke fået vores CD´er med 10 billeder af hver hest, som vi ellers har betalt for. Vi har fået 5-8 temmelig dårlige billeder af hver hest, over mail.

Da vi indså at vi godt kunne vinke farvel til vores penge, bad vi Jani om at sende os samtlige billeder hun har taget. Måske der var nogle imellem som vi alligevel kunne bruge til noget. Jani svarer tilbage at det kan hun ikke, da hun nu har slettet alle billeder!


Så nu står vi med en lang næse. Vi har betalt for 10 flotte billeder på en CD, og har fået 5-8 elendige billeder over mail L

Jani svarer ikke tilbage på mails, hun tager ikke sin telefon, og hun ringer ikke tilbage trods flere beskeder på hendes svarer.

Jani mener ikke, at det er hendes skyld at billederne blev dårlige, for hun kunne jo ikke gøre for at vejret ikke var med os. Men hun burde, som den professionelle, melde klart ud når DMI lover "skyet med en smule sol", at det ikke er godt nok til at tage billeder i bevægelse. Vi havde jo aftalt at vi kunne rykke det til søndagen efter, hvis vejret ikke var godt nok!


Så hermed vil vi gerne advare om, at benytte Jani Pedersen, hvis man skal have taget flotte billeder. Hun er ikke til at stole på, og i værste tilfælde leverer hun ikke den varer man betaler for. Hun har været uærlig igennem hele forløbet, og også løjet om, hvorfor hun kom for sent den dag.




For en god ordens skyld skal det siges, at Jani er blevet oplyst på hendes telefonsvarer om at denne tråd ville blive startet.






Funderer og Fungerer...

1
0
Svar på denne tråd
 
 fotograf
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 14:38

det var da mange penge at betale for ingenting.




SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/






Itchy and Scratchy


2
0
Svar på denne tråd
 
 puha da..
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 15:13

selvf. har vi jo ikke hørt forløbet fra personens side, men jeg vil dog indrømme, at det lyder rimeligt dyrt.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Forstår ikke...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 17:39
Ja det var da en dyr omgang, men jeg forstår slet ikke, at i ikke fandt en fotograf på Sjælland? Der må da være nogle derovre, der kan tage billeder af heste? Og noget nemmere at planlægge mht vejr, vind mm.
2
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg var
Forfatter: 
Dato:  11-04-2007 19:20
Jeg var desværre ude for noget lignende sidste sommer - jeg betalte for billeder af to heste - men har ikke fået et eneste billede ud af det - eller en eneste krone tilbage
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er netop
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 06:56

grunden til at i skal sørge for at få en kvittering på det i køber, samt en form for garanti for at det i køber er som det skal være.


Især når det drejer sig om så mange penge. Og det vil jeg mene gælder alle former for handler, hvor du ikke kan vide dig sikker på hvad du får, før du egentlig står med det i hånden.



Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 111111
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 06:58
Det må da være det mindste man kan gøre, hvis man ikke kan levere den varer der er bestilt er det da klart at pengen skal tilbage igen, det er da logik for alle.


Fotografering tilbydes af dine dyr kig mere på hjemmesiden

www.weideke.dk

Nu som firma


Bare et klik bedre


Campingvogn sælges læs mere på

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?AnnonceId=49290793

1
0
Svar på denne tråd
 
 Fotograf
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 09:24

Nu er "Fotograf" jo ingen beskyttet titel - og alle med et lommekamera kan kalde sig "Fotograf".


Det er kort sagt en "jungle" og det er nok bedst at forhøre sig hos andre, hvem DE har fået til at tage sine billeder.


Her er forøvrigt et link til en af min bedre halvdels fotoopgaver for en ejendomsmægler.


www.edckrogh.dk/homepages/krogh/ default.asp

Der er en diasfremvisning midt på siden.


Forøvrigt skal jeg lige nævne, at han intet har med tekst og opsætning at gøre - det er "bare" hans billedmateriale.


Dette er ikke skjult reklame - da han mest interesserer sig for landskabsfotografering og primært tager billeder for kommuner, institutioner og salgskæder. :-)


Hvorfor jeg så "reklamerer" for ham - det er bare for sjov og for at I så har noget pænt at kigge på. ;-)


Men det ER da smadder ærgerligt, at betale så mange penge for et produkt, der slet ikke lever op til kravet - eller helt udebliver! :-(


Venlig hilsen

Nina



0
0
Svar på denne tråd
 
 fotografering
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 10:34

Jeg fotograferer selv en del for folk... Og jeg tager ALDRIG penge, før produktet er godkendt... dvs jeg tager ud og tager billeder, kunden får tilsendt en masse billeder til gennemsyn og vælger efterfølgende hvilke billeder, vedkommende vil have... Så bliver pengene overført og jeg sender cd'en.

Det er klart at mine transportudgifter altid skal dækkes, men bliver billederne for dårlige, kommer jeg da og tager dem om uden beregning (det er så aldrig sket)... Og så er der aldrig købetvang, hvis man bestiller mig til at tage billeder til et arrangement, hvor jeg kommer alligevel...


Det er godt nok en dyr lærestreg, I har fået jer! Det gør mig rigtig ondt!

Der er faktisk en del fotografer på Sjælland mig selv inkl., så jeg vil da råde alle til en anden gang at spørge fx herinde, hvem folk har gode erfaringer med i ens eget område!


Hvis lyset bliver for knapt, kan man da bare bruge en blitz?? Men det er klart at hestebilleder altid helst skal tages i godt lys - ikke nødvendigvis skarp sol, da lyset på billederne så bliver meget hårdt, men regn og overskyet er ikke ligefrem ønskværdigt...


Venlig hilsen


Julie Agersten

www.julie-agersten.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 10:42

Jeg har også prøvet at få fotograferet heste af Jani, uden nogensinde at se billeder, selvom jeg havde betalt.


Derefter prøvede jeg en anden og det var helt anderleds, Betina Nielsen kom, fotograferede, ordnede billederne mens vi drak kaffe , tog hjem og redigerede dem hun syntes bedst om og sendte derefter alle de billeder hun havde taget til mig på DVD, med ret til at bruge dem alt det jeg ville.


Gunni.


Er det ikke en araber er det bare en hest.


Opdræt af 100% crabbet og Crabbet/Old english fuldblodsarabere.



www.gu-ku-vi.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har så andre erfaringer..
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 11:48

Havde jani ude bestilt til 2 heste. jani havde sin søster med og jeg kan kun sige ros til dem begge.. De hjalp med at ordne de sidste 2 heste så vi også kunne få taget billeder af dem. søsteren trak frem og tilbage med e forskellige heste og vi alle 3 løb rundt som tosser..


Janis arengement fejlede ikke noget den dag det er helt sikekrt.. *S*


Fik tilsendt de bestilte billeder kort tid efter både i original form og i redigeret version og alle billederne var super gode..


Så herfra er der kun ros til jani.. Godt arbejde, arengement og billeder af hestene.


Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Forhandler af Regulator på fyn.
Indholddeklaration på RC på min HP
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu er det jo sådan..
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 11:56

at der altid er flere sider af samme sag. Nemlig sagen set fra begge parters syn - og så sandheden...


Jeg har tidligere brugt Jani som fotograf til mine heste og jeg kan da kun sige at jeg er YDERST TILFREDS både med hende og hendes billeder - og kan derfor til enhver tid VARMT anbefale hende til alle der måtte ønske sig rigtig gode billeder af deres dyr.


Men jeg forstår da ikke lige hvorfor man vil betale i dyre domme for at hyre en knalddygtig fotograf og så få billeder taget i februar måned?? Hestene er langhårede og vejret er ustabilt - det behøver man da ikke være fotograf for at kunne se.. og det er da langt fra optimale betingelser for gode billeder uanset hvem der måtte aggere fotograf..


Kh

Charlotte


Avlshingste 2007:

D. Shan´n Jan Memory ox 3614:

Rød, 153 i stg, god udstråling, dejligt temperament

PA Nafal Ibn Sharim ox +4307:

Homozygot sort, 158 i stg, powerfulde bevægelser


www.davidson-arabians.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 charlotte
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 12:00

jeg er nu ikke helt enig med dig.


Jeg har af flere omgange haft fat i en fotograf her på hn, fordi jeg gerne ville have taget nogle proff billeder af min bekendtes hest.

Først blev jeg afslået, da hun ikke mente at hun ville kunne lave rimelige billeder på den årstid.


Da jeg kontaktede hende igen, var hun mere åben, og vi aftalte at man kunne, når vejret var mere stabilt, finde en aftale.


Jeg tænkte ikke synderligt over at vejr og vind har så meget at sige, jeg ville bare gerne have nogle billeder.


Jeg vil til enhver tid mene, at en der kalder sig fotograf og tager penge for det, bør hjælpe sine kunder lige så meget.




Mvh. Tine

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!!

Hestepasser søges til Schweiz fra sommer ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fotografering
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 12:14

Jeg kan kun sige til jeres debat, jeg har af og til Jani nede ved mig i sønderjylland for at fotografere. Vi er aldrig blevet skuffet, eller for den sag snydt, tværdigmod. Vi har lige lavet en ny aftale med Jani, at hun skal komme så snart som muligt.


Jeg kan også kun sige at når der fotograferes ved os, er Jani meget aktiv og hjælpsom, det har altid været en super oplevelse at have besøg af Jani. Derud over har der altid været mange billeder i særdeles høj og god kvalitet, hvor der er focus på hesten, omgivelserne og det glimt i øjet at Jani altid fanger og det er det bestemt ikke mange der gør efter.


Venlig hilsen

En meget tilfreds kunde


Mai-Britt Schroll


www.kida-arabians.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 12:34

Det er altid svært med vejret og fotografering, det vil jeg til enhver tid påstå alle ved, eller selv kan regne ud. Tror ikke der er nogen som ikke ved, at hvis det er lidt halv mørkt, så slår blitzen selv til, på et ganske almindeligt kamera.


Vinter månederne byder ikke på mange timers lys, så det er altid svært.


At benytte blitz til billeder af heste, kan jeg absolut ikke anbefale, der er ikke noget grimmere end, en hest hvor øjnene ser ud til at lyse, fordi blitzen reflekterer.


Jeg synes altid Jani har lavet rigtig gode billeder, og at hun går op i at det skal være ok, viser da kun hendes proffesionalisme.


I har bestilt et job som er blevet udført, at vejret ikke er med jer, kan hun ikke ændre på, og jeg garanterer dig, at du får ikke nogen til at køre så lang en tur 2 gange, og kun få betaling for 1 gang, heller ikke en håndværker eller andre arbejdere.


Vent til det bliver forår eller sommer/start efterår, når der skal tages billeder, det er langt det bedste.


Mvh

Betina Nielsen

1
1
Svar på denne tråd
 
 Tine...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 12:39

Det med vejret kan jeg til dels give dig ret i


Men det er da logik for perlehøns at mange heste ser træls ud i vinterpels i februar måned...


Ejeren må jo da selv kunne finde ud af at vurdere om hesten ser ud i pels/foderstand som det men gerne vil se på billederne - Fotografen ser jo trods alt ikke hesten før vedkommende er på stedet...


Kh

Charlotte


Avlshingste 2007:

D. Shan´n Jan Memory ox 3614:

Rød, 153 i stg, god udstråling, dejligt temperament

PA Nafal Ibn Sharim ox +4307:

Homozygot sort, 158 i stg, powerfulde bevægelser


www.davidson-arabians.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 charlotte
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 12:41

min bekendtes hest så nu ikke kedlig ud.

Tværtimod. Hun var i fol, så det var derfor jeg var lidt vild i varmen.


Og der bliver jo vist billeder herinde året rundt af flotte heste, så det må jo kunne lade sig gøre?!



Mvh. Tine

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!!

Hestepasser søges til Schweiz fra sommer ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd
 
 fotograf
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 12:46

at de kan sige sig selv at der skal være sol og tørvejer og bla bla bla,undskylder jo ikke at hun ikke vil betale pengene tilbage.



det burde hun da gøre,de har jo ikke fået noget for pengene.







SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/






Itchy and Scratchy


1
0
Svar på denne tråd
 
 smukke-ped
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 14:04

Det er jo svært at vurdere om pengene skal gives tilbage, vi har jo kun hørt sagen fra én side




0
0
Svar på denne tråd
 
 vedr blitz
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 14:27

Mit kamera har ikke blitz... Den skal jeg selv sætte på. Jeg ved ikke hvordan Janis kamera fungerer, men det er da ikke et ganske almindeligt kamera eller hvordan? Mener da det er semi-proff eller lignende?


Jeg var til bryllup i november i gråvejr og småregn, det var sidst på dagen og efter vielsen skulle der jo tages billeder udendørs (klokken var omkring 17). Her måtte jeg hive blitzen frem, og da samtlige gæster skulle fotograferes, var det fuldstændig mørkt - jeg kunne dårligt selv se dem, men blitzen klarede det jo fint!

Det kræver bare lidt viden at bruge blitz og det rigtige udstyr!


Og hvis der endelig kommer lysende øjne, kan et enkelt klik i Photoshop fjerne det... simpelt!


Og man kan da sagtens tage lækre vinterbilleder! En stor, tyk bamsepels er da skøn :) :)

Det værste er mudderet efter min mening...


Når det så er sagt: når der er betalt for en vare, må man levere den eller give pengene tilbage. Det er såre simpelt...


Men igen: lad være med at betale forud for jeres billeder, før I har set dem! Kun for transporten...

1
0
Svar på denne tråd
 
 111111
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 15:58

Det er ikke helt så nemt at fotografere heste med blitz og jeg vil give ret i at det skal helst være lyst og solskin, den anbefaler jeg og det giver noget mere farve på heste.

Men men men jeg mener stadig at hvis man ikke får ´det materiale som man har betalt for så skal den enten tages nogle nye billeder for fotografens egen penge eller man skal have sine penge tilbage.


Citat:


Derefter hørte vi intet fra hende, og der kom ingen billeder. Da der var gået over en uge, skrev jeg en mail til Jani, for at høre hvornår vi kunne forvente at modtage vores billeder, og da svarede hun tilbage, at billederne var så dårlige, at hun næsten ikke kunne være bekendt at sende dem til os.

Hvis dette passer har hun jo også erkendt at billederne ikke var gode nok.

Man går jo heller ikke ned og køber et nyt tv for at vente på at få det leveret og så kommer det ikke, men man kan ikke få pengene tilbage igen.


Hvis jeg har været ude at tage nogle billeder og de ikke bliver gode nok, så er det mig der har ansvaret og må tage nogle nye billede eller give pengene tilbage, men for at jeg stadig ville have en tilfreds kunde, ville jeg nok se at få taget nogle nye billeder meget hurtigt.

Thomas




Fotografering tilbydes af dine dyr kig mere på hjemmesiden

www.weideke.dk

Nu som firma


Bare et klik bedre


Campingvogn sælges læs mere på

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?AnnonceId=49290793

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 18:09

Man skal sgu da heller ikke betale for billederne før man har fået dem!!

Men det lyder da meget uproffesionelt sådan som Jani har opført sig.







The number of people watching you, is directly proportional to the stupidity of your actions...


MARSVINEUNGER SÆLGES!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jo da...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 18:38
Der er jeg ikke enig, for jeg sender aldrig billeder afsted før jeg har fået betaling, jeg gider ikke bruge tid på at skal indkræve pengene hos folk som glemmer at betale.


Fotografering tilbydes af dine dyr kig mere på hjemmesiden

www.weideke.dk

Nu som firma


Bare et klik bedre


Campingvogn sælges læs mere på

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?AnnonceId=49290793

0
0
Svar på denne tråd
 
 forud betaling
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 19:57

Jeg sender aldrig de endelige billeder ud af huset, før betalingen er registreret... men kunden får billederne til gennemsyn først, eller vi kan se dem igennem sammen efter fotograferingen og vælge de bedste ud...


det fungerer super godt for mig, og det gør alle glade! :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja og Nej
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 19:59

Julie, jeg mente ikke at Jani's kamera er et almindeligt kamera, men at det er almindeligt kendt, at et kamera selv "finder blitzen frem" når det er nødvendigt, og at det ved alle. At et proff. eller semiproff. kamera ikke nødvendigvis gør det, alt efter indstilling har jo ikke noget med det at gøre, ville blot pointere at alle ved der skal lys til når man tager billeder.


Foto Thomas...selvfølgelig gives pengene forud, det får jeg også, jeg gider nemlig heller ikke slås med folk.


Jeg kan da heller ikke forestille mig andet end at hvis jani kommer forbi på sjælland, så ordner hun disse billeder.


MEN HUSK VI HAR STADIG KUN SAGEN FRA ÉN SIDE...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Forresten...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 20:01
så synes jeg at en advarsel på denne måde måske nok er lidt hård, jeg er ret sikker på den kan overskygges temmelig meget af alle de som er rigtig godt tilfreds med Fotografen
0
1
Svar på denne tråd
 
 Hey...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 20:03

Jeg har nu igennem flere år brugt Jani som fotograf.

Og har ALTID fået det jeg har betalt for.


Og hvad jeg kan læse i første indlæg,

så gør Jani jer jo også opmærksom på at vejret

har en inflydelse på billedernes kvalitet.

Men længere nede skriver du at Jani ikke har sagt

noget til jer, og Jani kan ikke hænges op på vejret

det er jo ikke Jani der er vejr gud.

Hun kan jo ikke sige hvordan vejret er når hun kommer.

I har selv besluttet at sige "kom og tag billeder"

lidt egen fornemmelse må man sku da have for hvordan

vejret bliver el. skal være når der skal tages billeder.


Selvom vejret er godt i Jylland er det ikke sikkert

det er det på Sjælland.


Ved ikke hvorfor men ordet djævleøen gør mig mere og mere

overbevist om at det er en grund til at den hedder det.


Mvh Jette


Rigtige Kvinder Rider OX-araber :-)

Beautiful Arabians for breeding, show & Riding

Vi henter & bringer din hest til fair priser.

Team Amlet Arabians

0
2
Svar på denne tråd
 
 plat bemærkning
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 20:20

Ang. sjælland /djævleøen.

Så er det er vel også okay og rigtigt, at kalde jyder for dumme og dovne ???


Ja jeg spør´bare ??


Illum

0
0
Svar på denne tråd
 
 123145
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 20:30

Ok, jeg forstår at man som fotografen gerne vil have pengene inden billederne bliver sendt. Fair nok! Der er jo mange dårlige betalere derude . Men jeg synes ikke man kan forlange penge af kunden inden man har været hjemme og se billederne igennem og har vurderet om det er noget man vil være bekendt at tage penge for! Har man som i dette tilfælde været ude hos en kunde i dårligt vejr og halvmørke, så må man som professionel fotograf have en mistanke om at det måske ikke lige er lutter gode billeder der kom ud af det.






The number of people watching you, is directly proportional to the stupidity of your actions...


MARSVINEUNGER SÆLGES!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jani kan man ikke stole på
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 20:47

Det er min ganske klare konstatering, desværre

Jeg solgte hende for efterhånden 6-7 år siden en sadel - hun er stadig ikke nået til at ville betale den.

Og tænk sig - det var hverken regn- eller gråvejr, da hun hentede den. Jani er endda ganske klar over, at hun skylder mig pengene. Samtlige rykkere jeg sender hender reagerer hun overhovedet ikke på, ligesom hun let og bekvemt sletter beskeder sendt her på hn.

En lang næse er det eneste man kan få ud af et bekendtskab med den dame.

Men kom endelig med en skrækkelig masse gode oplevelser og foto-opgaver foretaget af Jani, for mit næste træk er simpelthen, at melde hende til told og skat. Selv om hun måske ikke vil levere noget for de penge hun "tjener" rundt omkring, så skal hun saftsumemig få lov at betale skat af dem.

Det er da den mindste fornøjelse jeg kan få for mine penge.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Vil du bo superlækkert på landet, en god halv time fra Kbh - så kig her
2
0
Svar på denne tråd
 
 fotografering
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 20:55

Man kan vende og dreje historien så meget man vil, og debattere om Jani´s evner som fotograf. Men hovedsagen er jo, at hendes to kunder, som har startet tråden, ikke har fået, hvad de betalte for, og det må hun da få rettet op på. -dygtig fotograf eller ej, og uanset andre tilfredse kunder.


Mvh


Kristina og Mademoiselle

Lækre dressursadler sælges:

O.S.

Kieffer Master.

Kentaur Athen.

Alle MEGET flotte!

Kig her, du kan hjælpe mange lidende dyr: www.wspa.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 111111
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 20:55

Måske vi skulle stoppe denne debat nu inden den udvikler sig til en ren jagt imod Janni.

Der er en som har haft en dårlig oplevelse med hende og andre som har haft gode oplevelser med hende og generelt vil jeg da sige at hun taget nogle gode billeder.

Men at begynde at true med told og skat så står jeg af, da vi ikke ved hvordan hun driver sin forretning, hun behøver ikke være moms registreret men bare have en udvidet selvangivelse.


Jeg syntes det har taget en forkert drejning og det vil jeg ikke være en del...





Fotografering tilbydes af dine dyr kig mere på hjemmesiden

www.weideke.dk

Nu som firma


Bare et klik bedre


Campingvogn sælges læs mere på

www.dba.dk/asp/soegning/ detail.asp?AnnonceId=49290793

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thomas
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 21:02

Det er da ingen trussel, kun et faktum.

Hvis Jani afleverer en udvidet selvangivelse, er der jo absolut intet problem i, at der gøres opmærksom på hendes "virksomhed".

Har hun opgivet sine indtægter, jamen så er alt jo godt. Er det ikke logik for perlehøns ?


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Vil du bo superlækkert på landet, en god halv time fra Kbh - så kig her
0
0
Svar på denne tråd
 
 ER der slet ingen ..
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 22:16

.. der har set på min kære gemals "kreationer"???


Han har godt nok ikke selv valgt hverken beskæringen - eller kompositionen ... - og billederne bliver slet ikke vist - som de burde!


Men ... jeg er ikke sur - jeg er skuffet! *LOL*


Never mind - han fik 20 K ud af "anstrengelserne - og de ER både "momset & beskattet!". :-)


Men igen ... jeg undre mig meget over selvbestaltede "orakler" - der Kan "EN HEL MASSE"???


"Min" kære gemal er uddannet fotohandler - har gennemgået en masse kurser - og har en anerkendt fotomæssig karriere ...


Hans foretrukne kameratyper er Hasselblad (Har et utal af objektiver - og andet tilbehør).


Dernæst er hans - eller måske nærmest? - hans foretrukne kamera et Mamaya ...


Han fotograferer helst med mellemformatkameraer - men har dog "konverteret til digital. ;-)


Lige nu - bad jeg ham om at indsætte en kommentar - efter at han havde læst hele tråden igennem ...


Men han vægrede squ!???


Han "gider" ikke mere "liveoptagelser"! - og så er det vel det -.--


SÅ meget for mine "pralerier". *s*


Venlig hilsen

Nina. *s*








0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har desværre
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 22:40

Jeg har desværre oplevet det samme som trådstarter - og det på trods af at jeg havde besøg af Jani i solskin og kun bor 30 km fra hende - jeg har aldrig fået et eneste billede for mine 800+kørsel...jeg har ikke engang fået en kvittering, så jeg kan trække det fra i mit regnskab

Men egentlig har jeg ikke opgivet håbet endnu...jeg er så naiv (eller ogs tror jeg bare på det bedste i folk ), at jeg stadig regner med at Jani ringer en dag og spørger om, hvornr vi skal fotografere de heste...nu er vejret jo ved at være godt igen

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 22:42

Ja det lyder som en uheldig oplevelse man der har haft. Jeg synes godt nok en kørsel på 1800kr er pebret! Jeg har da lige selv været på sjælland og skyde billeder i påsken. Selvfølgelig skal udgifter til bro og benzin dækkes ind, men så dyrt er det nu heller ikke. Men så kunne man jo have meldt ud man først ville når der var samlet kunder til feks to dage.

Jeg synes min fornemmeste opgave når jeg fotograferer er at hive det bedste frem i folks heste, og det er uanset om det er landmandsdatterens første lille shetlandspony eller en værdifuld avlshingst. Det kræver den rigtige belysning for at få det eftertragtede skær i hestens pels osv. Solskin giver nu engang bare de bedste hestebilleder.

Jeg har heldigvis muligheden for at kunne vise folk billederne på den bærbare computer få min. efter, og vise feks hvilken beskæring osv der ville være passende osv. Jeg stoler grundlæggende på folk, og ingen køber noget de ikke ved hvad er. Om ikke andet er der mulighed for kunder kan se billederne på min hjemmeside i lille format (og forholdsvis kopisikret), inden de køber.

Kunderne skal ha' nogle billeder, som både jeg selv og de kan være tilfredse med. Det kræver for det første masser af tid, da det jo er dyr der fotograferes, så her er tålmodighed den største dyd.


Mht selvangivelse og andet snak... det må være op til folks egen samvittighed.


Men bedre held næste gang I får foreviget jeres firbenede :-)



Fotografering tilbydes

Besøg vores hjemmeside:


www.ad-edition.dk


Med fotos fra bl.a. DM i Dressur

og diverse TAF arrangementer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg vil her...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 22:48

- give Charlotte/charrick 100% ret... For det er dà indlysende, at vejret på den omtalte årstid kan være ret så ustabilt - hvilket jeg dà også kan læse mig til, at Jani havde oplyst jer om..!!!


quote:

Da det var i februar måned, fortalte Jani, at vi ikke kunne gøre det, hvis det regnede.


Endvidere er der jo også som tidligere omtalt - to sider af en og samme sag..!!! Som du/i selv påpeger, boede Jani på daværende tidspunkt i Jylland, ergo var det dà op til jer at holde hende orienteret omkring vejrforholdende på Sjælland... - måske i selv havde insisterede på at det skulle prøves den pågældende dag - hvis dette evt. var/er tilfældet... så vil jeg dà mene det er selvforskyldt - hvorfor i alle verden skulle hun så tage turen igen - igen, og det for egen regning..!!!
Men desværre har vi jo kun jeres udgave af historien, at forholde os til her...


Har selv gjort brug af Jani`s evner som fotograf, og gør det GLAD OG MEGET GERNE IGEN .
For i mine øjne er hun den bedste hestefotograf vi pt. har i DK - i hvert fald når det drejer sig om araberen, som hun virkelig formår at fange og fremhæve på bedste vis... Har desuden endnu aldrig oplevet Jani ude på foto jobs, som hun ikke har taget 100% seriøst... tværtom.


Sidst men ikke mindst...


quote:

For en god ordens skyld skal det siges, at Jani er blevet oplyst på hendes telefonsvarer om at denne tråd ville blive startet.


Se dette berettiger ikke dig til at starte en sådan tråd (offentliggøre navne, svine vedkommende til mm.), noget sådant får mig virkelig helt op og ringe i det røde felt - nej du... hvis du mener at du virkelig havde en sag her, så må du sku dà den vej via en advokat. Nu kan du jo rent faktisk kun håbe på og krydse fingre for, at du ikke selv får en sag på halsen...


Fatter ved gud heller ikke, at HN tillader dette - denne tråd burde burde være slettet for længst...



Julie Agersten:
Du henviser i et af dine indlæg til, at du selv er fotograf... Hvordan kan du så på nogen måde forsvarer det du her skriver..? - ja jeg undrer mig bare, og jeg er end ikke fotograf .


"Mit kamera har ikke blitz... Den skal jeg selv sætte på. Jeg ved ikke hvordan Janis kamera fungerer, men det er da ikke et ganske almindeligt kamera eller hvordan? Mener da det er semi-proff eller lignende?

Jeg var til bryllup i november i gråvejr og småregn, det var sidst på dagen og efter vielsen skulle der jo tages billeder udendørs (klokken var omkring 17). Her måtte jeg hive blitzen frem, og da samtlige gæster skulle fotograferes, var det fuldstændig mørkt - jeg kunne dårligt selv se dem, men blitzen klarede det jo fint!

Det kræver bare lidt viden at bruge blitz og det rigtige udstyr!

Og hvis der endelig kommer lysende øjne, kan et enkelt klik i Photoshop fjerne det... simpelt!"


Du vil dà ikke i ramme alvor mene, at disse to vidt forskellige situationer tåler en sammenligning..? For hvis du kan tage gode billeder af heste i bevægelse under disse betingelser, ja så har Jani sku godt nok fundet sin overmand.




Mvh Heidi
\l/
(@@)
----o00o-(
_)-o00o----
0
2
Svar på denne tråd
 
 fotograf
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 22:57

jeg håber da hun dukker op i tråden...med en forklaring,så hun ikke ødelægger det for sig selv.


det er da fint hun tager gode billeder,jeg har set hendes hjemmesider,der er mange fine billeder,men det kommer folk jo ikke langt med hvis de aldrig får de billeder de har betalt for.




SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/






Itchy and Scratchy


2
0
Svar på denne tråd
 
 Onlyme
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 23:16

Fald du bare helt ned på jorden. Chandro har på en pæn og proper måde fremkommet med sin advarsel, det er fair og hun har postet i det rigtige forum


Det eneste jeg kan være bange for er om Jani kan læse sådan en pæn kritik og forstå den


For er der nogen, der er god til at "Svine" Folk til og bruge mindre pæne ord og gloser, så er det vist Jani selv berettiget eller ej Jeg kan stadig huske en katte-tråd på H-N.






Mvh

Charlotte, der accepterer at andre har deres egen mening.



0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2007 23:54

Jeg er en af dem der skulle have taget billeder af Jani den dag der er omtalt i denne tråd.


Jeg vil gerne lige komme med nogle kommentarer:


Jani har IKKE gjort opmærksom på, at det var nødvendigt med strålende solskin for at billederne ikke ville blive slørede. Hun sagde fra start af, at det ikke skulle regne, for så ville hestene være våde, og man ville kunne se dråberne på billederne.


Vi holdt et skarpt øje med DMI´s hjemmeside i dagene optil, for at se hvordan vejret ville blive, og som fortalt, havde vi en "reservedato" en uge senere, så det var ikke død og pine nødvendigt at billederne skulle tages denne dag.


Dagen inden lovede DMI "overskyet med nogen sol", og dette påstod Jani var godt nok. Det var IKKE gråvejr, ej hellere regn. Der var skyer på himlen, og solen tittede frem i ny og næ.


Ingen af os har forstand på fotografering, og man forventer jeg derfor at fotografen vil råde og vejlede omkring f.eks. vejret. Vi regnede med at billederne kunne blive gode, til trods for at der ikke var strålene sol på dem.


Nej, februar måned er ikke den bedste måned at tage billeder i, det kan vi hurtigt blive enige om. Det skulle være der, da nogle af billederne skulle bruges til en hjemmeside, der skulle op og køre hurtigst muligt. Netop også derfor har vi spurgt Jani til råds om det kunne lade sig gøre, og til dette var svaret, at det kunne det godt, så længe det ikke var regnvejr! Og nej, det regnede ikke den dag. Ikke en dråbe...

Ja, hestene havde vinterpels, og det gjorde os intet. De var blevet vasket og shinet op, og så flotte ud i deres tykke pels.


Jani har håndteret hele denne sag dybt uprofessionelt. Først kommer hun for sent på dagen, og lyver om grunden hertil, dernæst leverer hun ikke varen, til trods for at hun har modtaget betaling. Hun lader ikke høre fra sig i lang tid, og svarer ikke tilbage på opkald og mails, til trods for at vi er mange der ikke har fået hvad vi betalte for.

Hun digter på historier for at lægge skylden fra sig, og nægter at tilbagebetale nogle penge. Og som prikken over i´et, sletter hun også lige samtlige billeder hun har taget, så vi ikke har mulighed for at få de 10 billeder hver, som vi har betalt for.


Jeg vil være evig glad hvis Jani vil melde sig på banen i denne tråd, for det er umuligt for os at få fat på hende. Kom dog frem, så vi kan få en afklaring på hele denne historie, i stedet for bare at "forsvinde"...


I får lige et par eksempler på de billeder vi har modtaget fra Jani:







1
0
Svar på denne tråd
 
 I øvrigt...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 00:00

"onlyme":

Vi har alt mulig ret til at skrive denne tråd i dette forum. Det er faktisk hvad det er beregnet til, "produkter og leverandører - ris/ros".


Men man skal sørge for at oplyse den omtalte person om, at man vil lave en tråd om vedkommende, så hun har mulighed for at komme og forsvare sig selv. Det har i dette tilfælde været svært, da Jani ikke er til at få fat på, men der er som sagt lagt en besked på hendes telefonsvarer.


Vi kunne også vælge at gå til en advokat, men det kan ikke rigtig svare sig, når det drejer sig om så små beløb. I øvrigt har vi jo været så dumme ikke og forlange en kvittering, og det er vores fejl, indrømmet. Det gør at vi så at sige står med håret i postkassen nu, og ikke rigtig kan gøre så meget andet end at give vores dårlige erfaringer videre.




1
0
Svar på denne tråd
 
 Silotte (canmax)
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 00:26

- og lilledims:


Bare rolig... jeg bevarer skam jordforbindelsen, i modsætning til så mange andre...


Jeg gør såmænd bare Chandro opmærksom på, at hun her klart overtræder gældende love/regler og vedtægter mht. at hænge folk ud på et offentligt forum.


HN`s egne adfærdsregler LÆS DEM HER ,er dà helt klart blevet brudt forlængst - også derfor jeg undres over... at denne tråd endnu ikke er slettet





Mvh Heidi
\l/
(@@)
----o00o-(
_)-o00o----
0
1
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 00:42
Jeg undrer mig afsindigt over at det er nødvendigt med professionelle fotografer. Mit nyerhvervede digitalkamera kan det samme som på de viste billeder.

Med adgang til en bærbar pc kan billederne ses større og med det samme.

Digitalkameraet kan tage milliarder og atter milliarder af billeder, og er de ikke gode nok slettes de med det samme igen og der tages nogle nye.

Mit digitalkamera er et Sony Cybershot DSC-W55 på 7.2 megapixel og har kostet 1500 kr. - for en måned siden da det kom på gaden.

Min helt klare holdning er at I sagtens kunne have taget de billeder selv ligeså godt og have været tilfredse med dem.

Nicki




I en stald med grise stinker der.

I en stald med køer lugter der..
I en stald med heste dufter der...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hey...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 00:43

Heidi: Som taget ud af min mund


Mvh Jette




Rigtige Kvinder Rider OX-araber :-)

Beautiful Arabians for breeding, show & Riding

Vi henter & bringer din hest til fair priser.

Team Amlet Arabians

0
0
Svar på denne tråd
 
 Netop dette
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 05:00

forum er beregnet til, at bringe ris og ros på banen. Der står højt og larmende under beskrivelsen, at evt. kritik skal være velbegrundet.

Dette kan vis roligt siges at være opfyldt, da der er adskillige herinde, der har rigtigt dårlige erfaringer med Jani.

Der er flere skribenter der kommer med mere eller mindre umulige undskyldninger omkring vejr, årstid, mørke og lignene, men da Jani kalder sig proffesionel hestefotograf, bør hun selv kunne sætte sine kriterier og sige stop, når forholdene ikke er i orden. Det kan aldrig være kundens opgave, at skynde på en fotograf for, at den sidste hest kan nåes, inden solen går ned. Ihvertfald ikke en såkaldt proffesionel fotograf.

Jani er såmænd aldeles proff., det er bare ikke som fotograf. Dermed ikke sagt, at hun ikke kan tage gode billeder.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Vil du bo superlækkert på landet, en god halv time fra Kbh - så kig her
2
0
Svar på denne tråd
 
 Det er da
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 06:44

sjovt at det kun er er ulovligt at komme med ris af en person, når denne er bruger herinde.


En ret firkantet holdning. Jani driver en forretning, og laver hun ged i den, så vil jeg mene at folk har lov til at komme med deres erfaringer, hvilket jo netop er formålet med dette forum.


Om vejret har været dårligt eller ej, så burde arbejdet være gjort ordentligt.


Til jer der føler jeg snydt. Har i overvejet at tage det op med forbrugernævnet?


Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg meldte fra
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 09:25
den dag til at få taget billeder. Nøj hvor er jeg glad for det. Hestefotograf eller ej. Hun må give jer pengene tilbage for billederne som ikke blev til noget, men selvfølgelig skal hun have bropenge og benzinen betalt.




Jeanette
www.sitecenter.dk/appaloosa
Opdateret August 06
Nu også med en alpequarter
Køb en hest og få bekymringer
sælg en hest og få flere bekymringer

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke impornerende.
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 09:40

ja de billeder er jeg skam ikke imporneret af, det ligener en amatør som har taget dem og sjovt nok står der ikke jani´s logo på dem.


så hun vil nok ikke engang være dem bekendt, jani du er nød til at tage til sjælland og levere varen eller returnere pengene tilbage, hvis du vælger ikke at gøre noget er jeg bange for din forretning ikke længere er eksisterende her på heste-nettet.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg synes...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 10:45

- dælme det er sørgeligt, at se voksne mennesker (går jeg ud fra i er) udfolde sig på denne måde...
Det er jo en ren og skær hetz i her har gang i... "Flot - siger jeg bare "


Ikke en herinde fra, ville bryde sig om at blive hængt ud til offentligt skue på denne måde - i skulle dælme skamme jer... skulle i. Men nej... i pisker bare en stemning op... - mod en person der end ikke er til stede/at finde i tråden, gud ved om hun overhovedet er klar over dens eksistens..?


Candro & co: Hvis jeres formål med denne tråd er at få Jani i tale/og evt. finde en løsning - tror i så selv stadig på, at dette er vejen frem..!!!


Og nu må vi dà vist snart have en moderator på banen, for at se om dette (denne tråd) kan have sin rigtighed..!




Mvh Heidi
\l/
(@@)
----o00o-(
_)-o00o----
0
2
Svar på denne tråd
 
 Heidi...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 11:02

Der står øverst i tråden at Jani er informeret telefonisk (telefonsvarer) om denne tråds starten, det er gentaget i flere indlæg hvis man læser igennem. Derudover har Jani skrevet på araberforum i nat, så mon ikke hun er klar over denne tråds eksisteren eftersom flere hun kender også skriver herinde!


Mvh Juliette


Job tilbydes til 1-2 friske piger på stutteriet. Interesseret, så skriv mig en PB!

For sæson 2007 tilbydes to pragtfulde OX-hingste til bedækning.

5 OX-heste sælges, hingste/vallakker

1
0
Svar på denne tråd
 
 Heidi..
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 11:09

Ville du betale 4000 for noget du aldrig får???

Så har man da for mange penge.

Jani har været logget på efter denne tråd er startet, og der er da helt sikkert andre der har gjort hende opmærksom på den kører?

Det er da hende der må komme med en forklaring??!!

Vejr eller ej - fotografer har da dét der skal til for at tage rimelige billeder hvor som helst!? Og uanset hvad må hun jo have taget - lad os sige 100/200 stk!! De skal da have dem uanset hvad.. Jeg ville også opfordre hende til at kontakte dem og sige de blev taget om, og kun så hun lige fik dækket kørsel.

Hvis man offentlig skilter med en forretning, må man dælme også have interesse i at paase biksen ordentligt - og tage konsekvensen. Hvis mine kunder brokker, står jeg da på hovedet for at gøre dem tilfredse???

Så kan absolut ikke se noget galt i dennne tråd - og mener hun der er noget der ikke stemmer, tror jeg da bestemt hun ville komme med en forklaring..


Sortbrun hoppe 7 år fra nordjylland - fortid søges

Kig gerne på min præsentation.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Onlyme
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 11:22

Ja, jeg vil bruge det til sammenligning... det var nemlig et bryllup på hesteryg...

Og min pointe er, at hvis du VED, hvad du laver, så kan du sagtens få det til at fungere under de forhold, der var hos pigerne...

Og ja jeg har da noget mere uddannelse end Jani, der ingen har, også selvom det bare er et år på fotoskole og løbende elev hos min professionelle far, der har levet af pressefotografi de sidste 25-30 år - så ja, hun har da nok fundet sin overmand...


Desuden har Jani altså hele vinteren postet billede efter billede på araberforum af div. heste inkl hendes egen, så mon ikke hun godt kan drages til ansvar for disse dårlige, amatør billeder?


Venlig hilsen

Julie

www.julie-agersten.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan på
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 11:39
Ingen måde se, hvorfor denne tråd skulle slettes. Der er da mange lignende tråde herinde Som eks. kan nævnes tråden om Kongsted boksene. Folk har ikke fået deres varer, og derfor brokker de sig. Den tråd var der da ingen der gjorde oprør imod. Og denne tråd her er da nøjagtig ens.
Det lugter mere af, at nogen kender hende og derfor vil beskytte hende.
0
0
Svar på denne tråd
 
 213456
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 11:46

Der er jo ytringsfrihed her i landet




The number of people watching you, is directly proportional to the stupidity of your actions...


MARSVINEUNGER SÆLGES!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heidi...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 15:31

Vores formål med denne tråd er ikke at få Jani i tale, det har vi skam prøvet i lang tid, lige siden hun var her i februar


Formålet med denne tråd, er at viderebringe vores dårlige erfariner til andre, så de ikke selv kommer ud for noget lignene.

Og det er præcis hvad dette forum er beregnet til.


Jani har alle muligheder for at komme herind og forsvare sig, hun er aktiv bruger herinde på HN, og hun er blevet gjort opmærksom på at denne tråd blev lavet. Endda i temmelig god tid inden det rent faktisk skete.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Lilledims
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 16:23
Jeg synes, at når der nu skulle klages over det, så har i også grebet det rigtigt an, i forhold til hvad forumet er til.

Jani kommer jo fra djursland, hvor også jeg kommer fra, og jeg har nok hørt denne historie ca. 20 gange før.

Jeg synes, egentlig det er fint der bliver advaret mod sådanne ting, så der fremtiden måske er færre der hopper på den.

Jeg kan da godt fortryde, at jeg ikke havde advaret, for så kunne det jo også have haft betydning.

Og forstår stadig ikke hvorfor tråden dog skulle slettes. Det er jo ikke anderledes end programmer som f.eks. basta, hvor nogle kunder er utilfredse med et firma. Hvis de må være der, må denne tråd vel også.

Selvfølgelig skal VI ikke til at melde hende til Told og Skat osv. Der var én som skrev, at hun ville og det skal hun da have lov til. Hun har jo ikke spurgt om andre vil være med, så kan ikke forstå folk opfatter det sådan.
0
0
Svar på denne tråd
 
 kan man
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 17:19

Ikke gå rettens vej? på en ell anden måde?

Surt for jer :-( og faktisk rart at vide når vi sidder og gerne vil have fotograferet vores heste proff.


Håber i får løst problemet


Venlige hilsener

fra

Maria C`armeur

&

Vicktoria`s Secret




Nu mor til tre Prinser og en lille Prinsesse


Samt Pony mor in spe...










0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan slet
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 18:18

ikke forstå at folk kan vrisse over at der bliver advaret imod denne fotografs forretningsmetode...


Det her er et forum hvor man kan komme med ris og ros over produkter og leverandører, og man må da sige at det her er ris der er hold i. Folk har betalt for en vare de ikke har fået, og så er undskyldninger om dårligt vejr bare ikke brugbart.


I mine øjne må fotografen levere varen eller betale pengene retur. Og 1800 kr for transport det er godt nok en pris der vil noget... En dagsbillet over broen koster 330 kr, så det er dælme noget af en bil hvis den skal bruge for 1500 kr i benzin for at komme fra jylland til sjælland og retur igen...


Men skal i ha taget nogle nye billeder og vælger i en anden fotograf, så søg lidt på fotografer på sjælland, så i ikke behøver sådan en kæmpe udgift igen.

Jeg kan nævne op til flere der tager super billeder, og billeder som der er langt større variation og dybte i, frem for fotografen omtalt i denne tråd...


Pernille


1
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm ganske interessant indlæg...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 21:10

Jeg har som sådan intet at påpege mod Jani - hun har endda en enkelt gang glemt, at jeg skyldte hende penge for billeder...


Men hvis starten af dette indlæg virkelig er sandt, så er der nogle ting, der godt nok springer mig i øjnene. Og der er jo flere andre, der har haft dårlige erfaringer med Jani. Lige nu mens jeg skriver dette, så står der 5-5 til dårlige vs gode erfaringer, hvis jeg tæller min egen gode erfaring med og udelader Zanne's manglende sadelpenge, som jo ikke har noget med fotografen at gøre...


FOr det første gør trådens starte jo helt klart opmærksom på, at denne synes, at Jani rent faktisk er en god fotograf. Så det er ikke evnerne, der bliver hakket på, det er servicen...


De vil gerne have billeder i februar måned. Hvis man nu synes sin hest er lige så skøn som vinterbamse som med sommerpels, er det vel op til en selv, om man vil betale for billeder af sin vinterbamse.


Det er Jani, der tilkendegiver, at vejret er godt nok. Og trådens starter påpeger da også, at det på intet tidspunkt regnede. Og netop regnen var jo Jani's eneste problem.


Jani kommer en time for sent - det i sig selv er dybt uproff.


1800 kr. for kørsel, så er det vist også betalt...


Pengene for billederne skulle betales allerede inden Jani selv havde set dem, og dermed viste om de blev i orden. Hvordan kan hun på det tidspunkt garantere 10 gode billeder af hver hest?


Det er primært araberfolk og enkelt PRE-avler, der har gode erfaringer, og dem med "almindelige" heste + en enkelt araberavler har knap så gode? Jeg har ikke lige dobbelttjekket dem alle sammen.


At knold igen holder sammen med tot, er jo ingen overraskelse - heller ikke i denne tråd...


Som sagt, så har jeg ingen dårlige erfaringer med Jani, og dette indlæg er blot mine tanker og forundringer ud fra denne tråd... Og hvis dette virkelig passer, så er der godt nok noget galt et sted i hendes forretning...




Venlig hilsen Susanne og Sedoj
Se vores hjemmeside her

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke svar til dig Gunni...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2007 21:17

Dette indlæg var ikke et svar til dig Gunni, men et generelt indlæg til tråden her... Det var en kikser




Venlig hilsen Susanne og Sedoj
Se vores hjemmeside her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forøvrigt...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 00:56

At der ligefrem at der er en der udråber Jani til at være Danmarks bedste amatør fotograf til at tage billeder af araberheste, synes jeg godt nok er noget af en udtalelse at komme med...


Går man ind og kigger på disse hjemmesider


www.trine-christensen.dk samt www.julie-agersten.dk så vil man kunne se de mest fantastiske billeder af araberheste, med en så stor variation som ikke ses så tit... Jeg er ihvert tilfælde imponeret.


At de begge ydermere har nogle flotte referencer, synes jeg kun taler til deres fordel...




Pernille


0
0
Svar på denne tråd
 
 Susanne
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 14:00
Har lige en tilføjelse til dit indlæg.

Du skriver, at der ikke bliver hakket på Jani's evner som fotograf, men de indlagte billeder taler vist for sig selv.

Oven i det kender jeg mindst 20 som har haft nøjagtig de samme problemer med hende.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Freja...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 14:12

Ja, vi kan hurtigt blive enige om, at de viste billeder absolut ikke er noget at råbe hurra for. Dem kunne de fleste vel have taget lige så godt.


Men det jeg mener med denne udtalelse: "FOr det første gør trådens starte jo helt klart opmærksom på, at denne synes, at Jani rent faktisk er en god fotograf. Så det er ikke evnerne, der bliver hakket på, det er servicen... "


er såmænd, at det i første omgang jo ikke er selve fotografens evner, der bliver kritiseret. Det er ting som, at Jani kom en time for sent til selve opgaven, at hun dermed ikke havde tid til at tage billeder af alle de heste, som hun var blevet bestilt til. At hun kræver betaling for noget, som hun faktisk slet ikke kan garantere er der (de 10 billeder pr. hest) osv.


At de viste billeder, som skulle være de bedste fra denne opgave, er af dårlig kvalitet er jo noget, der ikke ligefrem gør sagen bedre. Det samme gælder det faktum, at Jani havde slette alle de andre billeder, så de faktisk på ingen måde kan få det, som de havde betalt for...




Venlig hilsen Susanne og Sedoj
Se vores hjemmeside her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Susanne
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 16:58
er fuldstændig enig.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 21:19

jo der er bekendt flere sider af samme sag, og jeg syntes at det er en skam Jani ikke selv er kommet på banen og forsvaret sig selv. Men jeg forstår hende på sin vis godt, for der vil være nok til at diskutere med hende i denne anselige tråde.


Jeg syntes at i også burde have aftalt nærmere præcis hvor lang tid det havde krævet, og ikke kun 'tro/regne' med hun blev der til næste dag. Deriud over er det selvfølgelig dybt uproffesionnelt at komme en time for sent, uden at meddele det...men fra Jylland til København er en lang tur, og der skal ikke køres meget forkert, tankbesøg eller snøvleri bag diverse køretøjer før der er gået en time mere end man har regnet med. Men ja...man kan altid være klog set i bagspejlet.


Jeg syntes egentlig alt er blevet sagt, og deler også den holdning at hun burde levere pengene tilbage eller om ikke andet, have kommet frem til en fællesaftale så begge parter er tilfredse. At lege struds og stikke hovedet i jorden, kommer man ikke langt med...hvilket denne tråd vel bare er et bevis på.


~ hesteløs ~

Men med 2 tykke madorgler:

Benzer & Chloe

Købes:

Læderridestøvler str.42, læg ca.38 cm, højde (målt indefra) ca.41-42. max.450

ridehjelm str.61 - 62, UDEN ørebøjler og for meget for. max.300

0
0
Svar på denne tråd
 
 spørg jer selv
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 22:34

Hvad for Jani ud af at forsvare stolpe op og ned herinde??



Ærligt tror jeg bare der sidder en flok som kun venter på Jani forsvare sig så de kan gi hende flere huk..

Jeg tror hun gøre klogest i ikke at synke til det her Niveau.






Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.

Belmont min nye soulmate!!

0
1
Svar på denne tråd
 
 Kørsel...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 22:46

Statens takster for kørselsgodtgørelse i 2007 er 3,35 kr/pr. km (op til 20.000 km årligt). En personbil betaler kr. 205,- pr. tur over broen.


...derfor løber kørsel i sig selv op. Når jeg krydser for firmaet, løber alene kørepengene op i ca. 2.000 kr. Dertil kommer så brotaksten på 410 kr.


Bare lige en indskudt kommentar til de, som mener, at kørepengene var højt sat... :)


Taksten på 3,35 kr/km kan synes høj, men ser man på udgifterne ved at holde bil, så er det faktisk ikke voldsomt meget:

Benzin/diesel, service, afskrivninger, finansieringomkostninger, forsikring usw. En tommerfingerregel siger, at en bil taber ca. en krone pr. kørt km.

Mette (Fjolle) - som kører for meget bil...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay Mette...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2007 23:35

Jamen så er de 1800 kr., jo nok ikke så slemt endda... Den kommentar trækker jeg så tilbage...




Venlig hilsen Susanne og Sedoj
Se vores hjemmeside her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et par kommentarer...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 00:04

Vil lige kommenterer et par ting.


Vi var alle indstillede på at Jani selvfølgelig skulle have sin kørsel dækket. Hun har fået sin faste kørselspris samt broudgifter dækket.

Vi valgte at få en fotograf helt fra jylland, fordi vi mente at hun var den bedste vi kunne finde, og vi ville gerne betale de ekstraomkostninger for at få knald gode billeder til gengæld.


Jani fik kørselspengene inden hun var kørt hjemmefra, og vi betalte dem med glæde.


Men nu bagefter er det selvfølgelig brand ærgelige penge at have givet hende, for vi har jo intet fået for de penge. Og vi vil ikke betale så meget igen for at hun skal komme påny.


Mht. at hun kom en time for sent, så ved jeg godt at man nemt kan blive forsinket på så lang en tur. Desværre skyldtes hendes forsinkelse ikke blot, at hun skulle tanke eller røg ind i en kø...

Jani havde fra start gjort det klart at hun ikke havde andre kunder på sjælland, og at der derfor ikke var nogen vi kunne dele kørslen med.

Det viste sig så bare at hun faktisk HAVDE en anden kunde, som hun havde aftalt at mødes med før end hun kom til os. Denne kunde er tilfældigvis en god veninde af mig, som intet vidste om at Jani skulle ud og fotografere hos os.

Og denne kunde betalte også Jani kørsel, selvom hun kun bor få kilometer fra os. Dog heldigvis ikke så meget som vi kom til.


Jani ringede til os da hun var forsinket, og påstod at hun var kørt forkert, og det var derfor hun var så forsinket.

Hun nævnte intet om at det jo faktisk hang sammen med at hun lige skulle nå et andet job også den dag, på trods af at vi havde "booket" hende den dag, som de eneste.


Igen, en ting er de dårlige billeder, en anden ting er hendes manglende professionalisme. Hun kom med dårlige undskyldninger , i stedet for at fortælle sandheden.

Men det er da også rart at score lidt ekstra kørselspenge, på trods af at vi jo rent faktisk havde dækket hendes udgifter


Hvad kunderne ikke ved, har de ikke ondt af...





0
0
Svar på denne tråd
 
 Griner lidt...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 00:10

Nu kan jeg ikke rigtig finde ud af, om jeg skal trække min sidste kommentar tilbage igen - tror bare jeg står på sidelinien lidt.


Derudover kan jeg da virkelig ikke forstå, at Jani ikke træder frem. Jo hun vil få hak - sikkert mange af de utilfredse kunder. Men hun må jo kunne forsvare de manglende billeder til dem alle samt hvorfor der gik så meget ged i den denne gang.




Venlig hilsen Susanne og Sedoj
Se vores hjemmeside her

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 11:22

MEGET interessant læsning..





¨˜"°º• Helena, Kalibra og Balthazar •º°"˜¨


Rytter søges til super lækker kat. II pony
---

0
0
Svar på denne tråd
 
 tanja...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 11:32

Hvem siger det er at synke ned i nievau at gå ind at forsvare sig

måske kan hun bare ikke forsvare sig, selv om der altid som

folk skriver er 2 sider af en sag så findes der faktisk svindlere hvor det viser sig at den ene side var rigtig.

Og bare fordi man er hn bruger kan man vel godt vare en snyder eller ???(ved ikke om jani er)men det ene udelukker da ikke det andet.



  • Øv rodeo i danmark


  • jeanett og monique
0
0
Svar på denne tråd
 
 Interessant
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 13:41

nej, jeg synes nærmere det er sørgeligt.

Sørgeligt at et eneste menneske formår at snyde i så stor stil. De sidste par dage, er mit beskedcenter nærmest svømmet over i henvendelser herinde fra. Alt sammen fra mennesker, der er blevet snydt, så vandet driver. Mennesker der godtroende har forsøgt at hjælpe, og kun har fået utak som løn. Det være sig både ved fotografering, handel på markedspladsen, hestehandel og alskens andre ting.

Jeg er virkelig rystet i min grundvold over at man kan opføre sig på den måde. Jeg troede naivt, at jeg hørte til en meget lille skare af naive mennesker, men det skal jeg love for at jeg ikke gør.

Jeg vil dog lige sige, at der er plads til mange flere beskeder hos mig, for jeg agter at samle alt jeg kan finde, og så handle ud fra det indkomne. Om det bliver told og skat, bedragerianmeldelse, civil retssag eller lignende, det må vi finde ud af i fællesskab.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Vil du bo superlækkert på landet, en god halv time fra Kbh - så kig her
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er det pinligt for hende
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 15:16
godt jeg ik er hende nu..hvordan bortforklare man alt det..det troede jeg godt nok ik om hende..og til lilledims: ang dine flotte billeder..hæ..hæ.. hvor er de dog dårlige min mobil ville kunne tage dem bedre..hun kan da ik være udannet fotograf ..hilsen gitte
0
0
Svar på denne tråd
 
 kunne det tænkes
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 20:56

de billeder var dem som jani havde sendt for at vise HVOR dårlige de travbilleder var og IKKE de billeder de skulle betale for???



Holder her, jeg ved den anden side af historien og vælger at tro på Jani da jeg lægger mig op ad MANGE kunders gode erfaringer og ting som jeg har set som beviser hendes uskyld...


Hvis i vælger at fortsætte jeres hetz herinde i tråden håber jeg i har beviser til at bakke det op med så har jeg ikke sagt for meget..


Hopper ud af sandkassen nu.


det er unødvendigt at PB mig jeg gider simpelthen ikke svare dem for jeg syntes det her er for langt ude.


Håber godt nok en Moderator får sat en stopper her...


Tanja



Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.

Belmont min nye soulmate!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv altså.
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 21:14

Hold da op mand. Jeg er målløs over hendes opførsel. De billeder kunne jeg selv have taget, hvis ikke bedre.

Håber i får skovlen under hende. Er godt nok træt af uærlige mennesker. Jeg er desværre også til tider naiv og tro det bedste om mennesker. Sidste gang da jeg købte en hest i Ikast efter Andiamo og A-Dur. Det viste sig bare at sælger havde "glemt" at fortælle at hun havde en arvelig mus. Til tros for hun vidste at jeg skulle bruge den til avl.




Mvh. Lene


Kikkis kommede fjordhesteføl efter Idon Busklund sælges.

www.stutteri-kronlykke.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tanja...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2007 21:45

Nu ligger landet sådan, at vi gjorde Jani det klart fra start af, at det vi skulle bruge hende til, var billeder i bevægelse. Både hvor hestene var løse, samt nogle under ridning.


Billeder hvor hesten står stille, kan vi tage selv.


De billeder der her vises i tråden, er 3 ud af 5 billeder vi har modtaget i trav. Ud af de 5 er kun et enkelt (næsten) ikke sløret.

Resten af de billeder vi har modtaget er hovedbilleder, og billeder hvor hesten står stille.

Flere af dem er taget i rap, og er derfor næsten identiske.


Vi er ikke interesseret i at betale penge for en masse kedelige ens billeder af en hest der står stille, når vi har hyret fotografen til at tage flotte billeder af heste i trav og galop. Vi har ikke modtaget et eneste galopbillede, og ikke et eneste godt ridebillede.


Jo, vi har modtaget billeder som vi gerne ville betale for, primært hovedbilleder.


Men det ændrer jo ikke på, at vi stadig ikke har modtaget ALLE de billeder vi har betalt for (10 pr. hest), vi har ikke modtaget dem på en CD som vi har betalt for, og vi kan ikke få vores penge tilbage.


Og når Jani så samtidig opfører sig så uprofessionelt, og bare "forsvinder", så er det man bliver sur.


Da vi startede denne tråd, havde vi ikke i vores vildeste fantasi regnet med at der ville komme så stor respons på den. Vi er åbenbart ikke de eneste der har haft denne oplevelse, og det er da godt at det er kommet frem i lyset.

Jeg er slet ikke i tvivl om at der findes mange folk rundt omkring der har været tilfredse med Jani og de billeder de har fået, men deres gode erfaringer gør jo ikke vores (og andres) bedre








0
0
Svar på denne tråd
 
 Tanja ♥Belmont♥
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 09:48

nu plejer jeg ikke at blande mig i sådan en tråd her, fordi der netop er 2 sider af en sag, og her hører man kun den ene.


nu hvor du tanja kender begge sider nu, må du da stadig indrømme at hvis man har betalt for en prudukt, skal man da også have det.


ud fra denne tråd pga af de mange der har haft lign. oplevelser må jeg descærre indrømme at hvis jeg skulle bruge en fotograf villejeg springe hende over, netop fordi at hun ikke elv har gidet at forklare sin vision af det.

hvis man har ren mel i posen og gerne vil beholde sit gode rygte er det da det eneste man kan gøre. ja måske vil man blive høvlet ned af mange, men mange andre på sidelinien (som mig) vil nok få et andet indtryk og ville bruge hende trods denne omtale. nu bliver det nok ikke auktuelt for mig at bruge hende, da jeg bor på sjælland og ikke vil betale så mange penge i kørsel over broen


bare et par tanker fra mig inden jeg smutter op i luretræet igen


Med Mange Hilsner

Viki og hestene


R.I.P. Doc d. 8/4-07 kl 13.45

Husk at tage 10 små skridt

i stedet for et stort


skynd dig langsomt




0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak!
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 10:28

Vi har netop talt om at få taget nogle professionelle billeder af hestene under afslappende former. Vi har næsten kun stævnebilleder.


Så for os er det en meget relevant advarsel!


Rart når HN'er på den måde kan hjælpe hinanden.


Zanne: Jeg ville da gå fuldstændig hvis der var en, der havde købt en sadel af mig, og ikke betalte.


Men jeg kan godt se, at du er magtesløs, når vedkommende ikke reagerer på henvendelser, og har vældig travlt med at slette dine beskeder i gæstebogen.

Hun må da have en dårlig smag i munden!






0
0
Svar på denne tråd
 
 tanja...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2007 10:38

hvis den anden side af historien er SÅ forskellig fra denne, hvorfor så ikke ligge den ud, så jani kunne få en æresoprejsning?


Som erhvervsdrivende, må det da være ekstrem vigtigt, når der ligger så mange konkrete dårlige oplevelser på nettet?


Bare et pip fra sidelinien.



Mvh. Tine

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!!

Hestepasser søges til Schweiz fra sommer ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 11:02

Kunne godt tænke mig at vide om det stadig ikke er til at få kontakt med Jani efter tråden er startet?!





¨˜"°º• Helena, Kalibra og Balthazar •º°"˜¨


Rytter søges til super lækker kat. II pony
---

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lilledims og venner...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 15:44

Hvis I stadig holder til på en gård i Lynge (jeg bor mellem Lynge og Allerød), skal jeg gerne komme en dag og tage billeder af jeres heste. Jeg er bare glad amatør og gør det ganske gratis...


vh

Liza

http://liza.megapixel.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 adfærdsregler på HN
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 16:03

Iflg. Heste-nettet's egne adfærdsregler, burde denne tråd slettes... synes efterhånden også det er ved at være lidt af en hetz mod denne fotograf.




Generelt
Det forventes at enhver form for ytring på Heste-Nettets system udføres efter almindelig net-etikkette. Ytringer med indhold af følgende art er ikke tilladt:


  1. Racistiske budskaber eller udsagn
  2. Politisk eller religiøs propaganda
  3. Nedsættende ytringer rettet mod Heste-Nettet samt dets ejere, ansatte og frivilligt medvirkende
  4. Udbredelse af budskaber som har til hensigt at skade tjenesten og/eller tjenestens omdømme (og hermed de øvrige medlemmer). Herunder opfordring til at boykotte tjenesten eller dele heraf
  5. Udsagn af stærkt injurierende karakter
  6. Offentliggørelse af privat mailkorrespondance uden øvrige parters samtykke
  7. Viden om andre personers private forhold
  8. Offentliggørelse af fortrolige virksomhedsrelaterede oplysninger som er uretmæssigt erhvervet
  9. Rygter uden verificerbar kilde
  10. Personlige angreb, herunder tilsmudsning af andre brugere, tidligere brugere, administratorer, moderatorer, gæster, ansatte, partnere eller andre som er knyttet til Heste-Nettets tjenester
  11. Markant brug af bandeord og "STORE" bogstaver samt SMS-/chatsprog
  12. Telefonnumre, adresser og andre kontaktoplysninger på private personer
  13. Enhver form for pædofilt indhold samt andet 6uelt indhold
  14. Breve, meddelelser o. lign. med kommercielt, stødende, diskriminerende eller irrelevant (spam)indhold, herunder kædebreve af enhver art

Der accepteres kun en præsentation til hver bruger.

Adfærdsregler på Heste-Nettet
0
0
Svar på denne tråd
 
 betina..
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 16:12

når du nu læser reglerne SÅ grundigt, så læser du vel også det der står, når man klikker sig ind på dette forum:

Spørg om andres erfaringer eller del ud af dine egne m.h.t. leverandører,beslagsmede, dyrlæger, forsikringer, opstaldning eller andet - Du skal bare være opmærksom på at indlæg med hård kritik, skal være underbygget og veldokumenteret!

Hvis du syntes dette indlæg er så grænse overskridende, hvilket det jo ikke er, idet det er virkelig dokumenteret, ja så meld det da til moderatorerne...Det er frit for alle at gøre


Mvh. Tine

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!!

Hestepasser søges til Schweiz fra sommer ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg syntes bare
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 16:14

at Janni's tilhængere der forsøger, at få slettet dette indlæg skulle holde inde med skriveriet, såfremt de ikke har noget nyt at bidrage med positivt eller negativt


Vi har forstået jeres budskab, men det ændrer ikke ved realiteterne.


Man kan ikke slette dette indlæg efter jeres ønske, så skal hele forummet væk. Ser man bort fra dette ene indlæg har i vel også glæde af forummet




Mvh

Charlotte, der accepterer at andre har deres egen mening.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Sletning af tråd
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 16:30

Tråden har været anmeldt til moderationen ad flere omgange. Vi har været tråden igennem, og slettet enkelte indlæg som ikke havde nogen umiddelbar relevans for emnet.


Yderligere anmodninger om sletning og argumentation herfor bedes sendt til moderationen fremfor at fremsætte dem i tråden. Kontakt til moderationen findes på "Kontakt moderator" nederst i tråden.


Med venlig hilsen

Moderationen på Heste-Nettet



0
0
Svar på denne tråd
 
 Moderator
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 17:06
Dejligt, at man får opridset hvad der er tilladt og ikke tilladt.

Betina: Kan ikke se hvor du vil hen ved din henvisning. Jeg kan ikke se hvor der er personlige angreb. Men om jeg har overset noget, kan jeg ikke lige gennemskue. Så må du vise mig vej.
0
0
Svar på denne tråd
 
 chandro!!!
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 21:03

Jeg kan kun sige at jeg synes du skal tage kontakt til Thomas (FotoThomas).

Han tager nogle knaldgode billeder til en fornuftig pris og han er yderst fair.

Derudover er han en hyggelig fætter med stort smil på læben. Hestene elsker ham.


Og hvis ikke Thomas, så er der i hvert fald to andre gode fotografer inde på "western forumet" - Karin og Laila.


Alle her fra Sjælland.



Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd
 
 dybt dybt målløs
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 21:27

Jeg er dybt målløs og hold da kæft hvor jeg føler med jer. Det er mange penge at smide væk på ingenting!

Og at høre at flere personer har haft en situation lignende med samme fotograf, Jani Pedersen, chokerer mig dybt. Jeg har altid haft det indtryk at hun var en respekteret og anerkendt hestefotograf.

I mine øjne er hun hverken anerkendt eller respekteret længere, jeg synes det er en ussel (og sikkert ulovlig) måde at behandle sine kunder, for ikke at sige andre mennesker, på!


Jeg synes virkelig det er et stort pengetab i har fået jer, og hvis i igen har mulighed for at samle hestene i Sorø (lynge er tæt på sorø, ikke sandt?) vil jeg med glæde fotografere dem gratis..


Mvh. Line Madsen
kontakt@lima-foto.dk
http://www.lima-foto.dk
Billig fotografering tilbydes! :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 er mundlam
Forfatter: 
Dato:  17-04-2007 22:54

Jeg er fuldstændig mundlam!.. jeg har altid troet at Jani var en anerkendt hestefotograf,men det er hun så åbenbart ikke mere,efter den behandeling af en del kunder jeg kan læse der har været utilfreds med hendes arbejde.


Men men uanset hvad burde hun stadige betale de penge tilbage for billederne som kunderne så ikke har fået som de så har betalt for,eller komme igen og tag nogen nye,enormt dårlig service.


Men en anden ting jeg ikke forstår,hvis i selv bor på sjælland hvorfor skaffe en fotograf fra Jylland til sjælland?? Der er skam mange gode og anerkendte fotografere på sjælland.


Men ja spild af penge,når så ikke har fået det man har betalt for.


cc.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 08:07

Som så mange andre har nævnt, så har vi jo ikke hørt historien fra Janis side.


Jeg vil dog oplyse at når jeg kører ud og fotograferer, så betaler folk ikke før de har set billederne og sagt god for dem.


Man kan sige at Jani jo selvfølgelig har brugt en del penge på benzin og broafgift uanset om billederne blev gode eller ej. Men så burde hun som forretningsdrivende oplyse at kørslen skal betales uanset resultatet af billederne.


Hvis sagen virkelig er som skrevet, så ville jeg i hvert fald gøre krav på de 350,- pr. hest. Så kan man efterfølgende diskutere benzinpengene.


Ang. fotografering af hest i bevægelse, så tager jeg også kun den slags billeder hvis vejret er godt, da de ellers vil blive enten slørede og lyse eller skarpe, men mørke.


Hvis Jani er momsregistreret, så kan I klage til forbrugerrådet.


Håber Jani dukker op og giver os hendes version af historien.


Patricia... du vil aldrig blive glemt.

Snart med en ny sort perle.

HJEMMESIDE
Masser af rideudstyr til salg. Kig forbi.


Tine-Pingvin


Fotografering og design af hjemmesider. Alle prisklasser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 puha...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 14:58

Det Chokere mig meget...


Har aldrig hørt eller set det fra hendes side før.



og Pernille Blom (Copy) Tusinde tak for roserne...







Fotograf Trine Christensen


PintoAraber Manthas Girl Nell - solgt til Heidi Rasmussen i Farum

Pretty Lace Vision

Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail!

www.trine-christensen.dk


Fotografering tilbydes!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skræmmende...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 16:39

Jeg har heller ikke før hørt noget skidt om Jani´s billeder og evner som fotograf før nu.


Især hendes Araberbilleder har jeg beundret da hun har kunnet vise araberen fra dens bedste og ædle side. Har ellers set andre fotografers førsøg på at lave Araberbilleder hvor hesten egentligt lignede en koldtblods følhoppe istedet :-).


Hvis kunden ønsker det, har jeg en Bærbar pc med så gennemsyn af billeder kan gøres på stedet. En ting man kunne forlange af fotografen fremover, så episoder som denne kan undgås.


Som tidligere nævnt i tråden er hestefotograf ikke en beskyttet titel. Hestefotografering er ligeså meget en tillidssag som der skal være tillid mellem hest og rytter.


Jeg går ud fra i skal have taget nogle hestebilleder igen, og kan klart anbefale Camilla fra http://www.cc-foto.dk/. Hun er selv rytter, og ved hvordan man viser hesten fra dens bedste side.

Eneste jeg har at udstætte hende på er jeg mange gange forgæves har forsøgt at overbevise hende om jeg ikke er fra Fyn :-)


Ville også gerne Jani vil fortælle hendes side af historien


Mvh Rene



0
0
Svar på denne tråd
 
 puha...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 17:34

Jeg Har det lige som dig Rene. Hendes smukke Araber billeder.


Jeg har altid min pc med ude og fotografere. og kunden skal se og godkende billederne inde jeg sender og forlanger pengene. og så bliver der sendt en faktura med billederne.



Mvh Trine


Fotograf Trine Christensen


PintoAraber Manthas Girl Nell - solgt til Heidi Rasmussen i Farum

Pretty Lace Vision

Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail!

www.trine-christensen.dk


Fotografering tilbydes!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil bestemt
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 19:56

også anbefale Camilla (Felur)... hvordan kunne jeg dog glemme hende???!!?


Hun tager nogle helt fantastiske billeder og her får man netop også lov til at se billederne inden man betaler...


Hun har for et par år siden, taget nogle helt fantastisk billeder af 2 af vores heste som pryder væggen derhjemme...


Pernille


0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for rosen
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 20:22

Tak for rosen tidligere Pernille :)


Ja der er jo desværre mange, der bestemt ikke er overraskede over denne sag - også undertegnede...


Som tilføjelse til mine tidligere indlæg, vil jeg lige sige, at jeg ikke kan bestilles til privatfotografering mere. Det kommer nok igen, men måtte skære ned på det.

Ville bare bruge min egen fremgangsmåde som eksempel.

Selv har jeg ikke en bærbar pc, men en bærbar HD, som er lige så god :) Og så fylder den godt nok meget lidt ;)


Jeg vil også anbefale Carina Fjordside i Jylland - hun er rigtig rigtig dygtig, og anbefaler hende altid til jyske araberejere! :)

hendes fotoside ser ud til at være nede, så her er hendes stutteri: http://www.fjordsidearabians.dk/ hun designer også hjemmesider.




Venlig hilsen

Julie Agersten

Hestefotograf www.julie-agersten.dk

- primært med skønne fuldblodsarabere og den stolte ejer af to! :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jani Pedersens evner som hestefotograf
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 21:01

Jani Pedersens evner om hestefotograf skal der ikke sættes spørgsmålstegn ved, hun er en af de bedste jeg har set herhjemme.

Personligt synes jeg ikke der er andre der når op på siden af hende ang. hestefotografering...

Så jeg kan sagtens forstå at trådstarteren valgt Jani Pedersen til at komme at fotografere på Sjælland.

Jeg ville stadig vælge Jani, hvis jeg havde brug for nogle virkelig specielle, unikke og sublime hestefoto.


Jeg synes bestemt ikke at det klæder andre hestefotografer, at de bruger denne tråd til, direkte eller indirekte, at reklamere for sig selv...



Fortid efterlyses: Charell, araber, skimmel, hoppe.

www.heste-nettet.dk/fo...348/97348/

Nutid efterlyses: Sort DV vallak www.heste-nettet.dk/forum/7/100149/ 100149/


Med venlig hilsen

Louise

Roselina og Charell


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bliver helt lettet
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 22:55

over at jeg kender Rene (Lfoto)...


Rene tog billeder af mine heste sidste sommer herhjemme (sjælland) og på Mors til det store distriktsstævne.

Husker egentlig ikke hvordan vi kom på at Rene skulle her forbi i sommerferien - noget med at han alligevel sku til Sverige


Men det var alletiders, og jeg mener at vi har en stående aftale om at han også må her forbi til sommer når det passer ind i hans planer.

Og hvem ved, måske skal vi da også ha taget nogle billeder til Morsø-stævnet i år.


Jeg betalte også for billederne da Rene var her, og jeg bekymrede mig ikke et sekund. - vi så nogle af billederne på hans digi. kamera.

Billederne (et hav af billeder) kom super hurtigt med posten - endda med nogle print af nogle af hestene.


Som Janis forretningsmetoder beskrives - er nok ikke lige min stil


Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej Roselina
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 01:44

Jeg synes nu bestemt ikke at andre fotografer benytter denne tråd til at gøre reklame for sig selv...


Der er fotografer der gør reklamer for andre fotografer og det er vel egentlig bare ment som et godt råd til trådstarteren om at der altså findes andre dygtige fotografer.


Hvis man kigger på alle de fotografer der er omtalt i denne tråd, så tager de nogle helt fantastiske billeder, og om man bedst synes om den ene eller anden, er vel i bund og grund et spørgsmål om smag og behag.


Der er ingen tvivl om at Jani kan tage nogle fantastiske billeder, men personligt kan jeg bedre lide nogle andre fotografers billeder, da jeg synes der er mere variation i dem og at de måske er lidt mere unikke, og min mening kan jeg vel godt viderebringe uden at det er reklame?!??





Pernille


0
0
Svar på denne tråd
 
 Roselina.
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 07:37
Den bedste fotograf??? Det ved jeg da ikk rigtig. Billederne i denne tråd er da ikke vanvittigt flotte.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Service
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 10:56

Er vel hvad tråden oprindeligt handler om, da trådstarter også gør opmærksom på at de har beundret Jani meget som fotograf.


Gennem mit arbejde i forskellige virksomheder har ejg lært hvor vigtig service er.


Ikke mange virksomheder kan eksistere uden, og som enkeltmandsvirksomhed hvor der ligger ekstra vægt på den enkelte person, er det særligt vigtig.


Jeg mener at det er meget ringe service ikke at tage kontakt til de utilfredse kunder, da man må kunne finde en løsning der gør alle tilfredse.

Som forretningsdrivende må man vide, at hvor der handles der spildes, og nogle gange må man bide i det sure æble og sætte penge til for at opretholde sin service.


Håber at i finder ud af det, og at det er sidste gang vi skal høre om en så kedelig situation som det her er.




Mvh. Gitte

www.stald-olsen.dk


Træner for

HKR's Ponygameshold


Amatørfotograf


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 11:13

Jeg har nu også mange gange beundret Jannis billeder af Araber hestene, de er super flotte!

Men de billeder der er lagt her ind...dem kunne jeg selv have taget :D


Jeg takker også mange gange for den advarsel der er kommet her i tråden (eller alle de advarsler der er kommet) for jeg skal også have mine ponyer fotograferet af en prof her i løbet af sommeren. Da jeg ikke har Araber men Shettere og en enkelt pinto, tror jeg det er bedre jeg finder en anden fotograf*S*




Mvh. Lene


Skøn Shetlænder vallak fra 2006 til salg. For mere info se min press: KLIK HER



0
0
Svar på denne tråd
 
 fotograf
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 19:59

Før at "I" overvejer at melde Jani til Told & Skat ... Så husk lige at det er lige så ulovligt at at købe sort arbejde som at udføre det ...


Mht. at hun kom forsent, kunne jo være noget personligt, som måske ikke ønskede at dele med Jer ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 khyi-mo..
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 20:10

læs tråden. Det var ikke personligt hun kom for sent.



Mvh. Tine

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!!

Hestepasser søges til Schweiz fra sommer ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er vist
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 21:48

ikke meget sort arbejde i at sælge en sadel til Jani. Det er mig - ene og alene - der har omtalt told og skat, og det mener jeg stadig ikke at der er noget forgjort i.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Vil du bo superlækkert på landet, en god halv time fra Kbh - så kig her

Læs advarsel om fotografering her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Zanne,,,
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 06:20

Jeg tror ikke det er dig hun hentyder til, men dem der har bestilt arbejde af jani.




Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Rigtigt Camilla
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 18:27

Men så vidt jeg husker - tråden er jo lang - er der ikke andre der har "vendt" told og skat.

Det kan selvfølgelig være at jeg husker forkert, det er bestemt sket før


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Vil du bo superlækkert på landet, en god halv time fra Kbh - så kig her

Læs advarsel om fotografering her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Hej
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 18:42
Ja, det er rigtigt, at det er ulovligt at købe sort arbejde. Men i princippet ved man jo ikke altid, om det er reelt eller sort arbejde man køber. Det er jo "sælger" der skal indbetale skatten, og det kan køber jo ikke tjekke. Og det er nok ikke alle fotografer der stikker en kvittering i hånden.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jaja...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 19:34

Zanne: men du har jo ikke købt noget.


Det der menes er at det er lige så ulovligt at udfører sort arbejde, som det er at få noget udført sort.


Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilse
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 20:25
ja, men hvordan kan man som kunde vide om det man køber er sort???
0
0
Svar på denne tråd
 
 Freja (1982)
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 20:39
Man kan vel undersøge om vedkommende er momsregistreret. Er det ikke noget med at man, når man har et firma, får et CVR-nummer som folk kan slå op?

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 halløjsa
Forfatter: 
Dato:  20-04-2007 21:03

Jo når man er moms registret kan man tjekke CVR nrét.




Fotograf Trine Christensen


PintoAraber Manthas Girl Nell - solgt til Heidi Rasmussen i Farum

Pretty Lace Vision

Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail!

www.trine-christensen.dk


Fotografering tilbydes!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Al den snak om CVR
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 06:47

Jeg kunne ikke finde hende eller Jp Arabians i CVR, men søgningen skal være meget præcis for at få hits.


Efter loven skal alle firmaer have deres CVR nummer på deres hjemmeside.








KatrineH

Det bedste er bare islandske uldtotter
0
0
Svar på denne tråd
 
 KatrineH
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 06:48
Spørgsmålet er jo så om hun er momsregistreret, for det er vist noget med man skal tjene over et vist beløb før der er krav om det.

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 halløjsa
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 08:19

inde for 2-4 år skal man bevise at der er gang i firmaet og ikke kun for at trække momsen fra. efter de år skal min. beløbet hedder 50.000 kr. helst efter det første år ellers bliver man smidt ud.



Mvh Trine


Fotograf Trine Christensen


PintoAraber Manthas Girl Nell - solgt til Heidi Rasmussen i Farum

Pretty Lace Vision

Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail!

www.trine-christensen.dk


Fotografering tilbydes!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trinec *Tc-Photo*
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 08:40

Og det er vel netop fordi at hvis man tjener mindre er man næppe at betragte som et firma vel?


Jeg mener lad os nu sige at X tjener 5000 kr. om året på sit arbejde, så burde personen vel ikke skulle lade sig momsregistrerer? Og infomere SKAT?


Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 camilse (Looksen)
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 09:05

X tjener 5000 kr. om året på sit arbejde, så burde personen vel ikke skulle lade sig momsregistrerer? Og infomere SKAT?


Man skal opgive de 5.000 kr som B-skat, hvis pengene tjenes ved siden af ens primære arbejdsgiver. B-skat er uden fradrag.




mvh PiaR
quantum in me fuit

Konfirmation - forårsbryllup? Lej en grill med god plads
weberudlejning.dk



Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 PiaR...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 09:14

OK... Men man skal ikke lade sig momsregistrere vel?


Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilse man
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 09:18
skal ikke momsregistreres med mindre man tjener under et vist beløb om året, men man skal opgive det som B-skat


Sasser

0
0
Svar på denne tråd
 
 111111
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 10:53
Tjener man under 50.000 om året behøver man ikke lade sig registrerer, så kører det bare som b indkomst og så får man en udvidet selvangivelse men tjener man over 50.000 så skal man registreres og have et cvr nr.


Fotografering tilbydes af dine dyr kig mere på hjemmesiden

www.weideke.dk

Nu som firma


Bare et klik bedre


Rigtige mænd rides af cowgirls

0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilse
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 13:42
Du skriver "Man kan vel undersøge om vedkommende er momsregistreret. Er det ikke noget med at man, når man har et firma, får et CVR-nummer som folk kan slå op?"

Jo, selvfølgelig kan man tjekke, men gør man normaltvis det?? jeg tjekker da aldrig de folk jeg køber noget af. Så skulle jeg jo ikke lave andet.

Jeg tror heller ikke Zanne snakker om, at hun ikke er momsregistreret, for nej, det behøver hun jo ikke være. Men det kan være Zanne har en formodning om, at hun næppe betaler skat af hendes indkomst. Og mht det, kan køber altså ikke sikre sig på nogen måde.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Køber kan altid sikre
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 15:11
Køber kan altid sikre sig - ved at bede om en kvittering. Gør man det har man gjort hvad man kunne, og så hænger man ikke på noget senere. Om sælger så opgiver indkomsten til skattevæsenet er så en hel anden sag.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Freja (1982)
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 17:25

Klap lige hesten i to sekunder. jeg er udmærket klar over hvad Zanne spørger om. Det var altså dig selv der spurgte hvordan man som køber kunne vide om sælger var momsregistreret og det kan du KUN vide hvis du letter popo'en og undersøger det ;)


Vil man være på den sikre side, så må man selv stå for fodarbejdet.




Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilse
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 18:40
øhhh, hvorfor svare du mig sådan??? jeg har da ikke på noget tidspunkt svaret dig surt eller noget. Nu var det sådan set ikke ment som et spørgsmål, men snarere en konstatering om, at det næsten er umuligt, at vide om det er reelt eller sort arbejde man køber sig til.
Jeg tror da det er de færreste som undersøger om vedkommende er momsregistreret, og hvorfor skulle man da også gøre det.

Som 10 vilde heste skriver ville den mest normale fremgangsmåde være en kvittering, som jeg vist også selv har skrevet længere oppe. Og det er da heldigvis også de fleste steder man får sådan en. Men hvis jeg stod i en situation hvor jeg ikke fik nogen, tror jeg næppe jeg ville tænke mere over det. Jeg mener bare, at man som i sager i denne, for det meste ville handle i god tro om, at sælger betaler skat osv. Det er jo forholdsvis mindre beløb der er tale om. Det villle være en anden sag, hvis man snakkede om renovering af hus eller lignende.
0
0
Svar på denne tråd
 
 halløjsa
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 18:48

Alt hvad man tjener under de 50.000 kr skal man betale skal af. B-Kort.



Trine


Fotograf Trine Christensen


PintoAraber Manthas Girl Nell - solgt til Heidi Rasmussen i Farum

Pretty Lace Vision

Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail!

www.trine-christensen.dk


Fotografering tilbydes!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg vil da
Forfatter: 
Dato:  21-04-2007 22:00

også sige at efter jeg har læst denne tråd, er hun da bestemt ikke en fotograf jeg kunne finde på at bruge, når nu hun ikke (efter hvad jeg har forstået, ud fra denne tråd) er til at regne med og ikke så god til at tage billeder af andet end arabere..


Og når man kun har shettere, ja så vil hun slet ikke være med i mine overvejelser, når det bliver aktuel med at få taget billeder af mine.


En mulig køreweekend for alle 3'er ponyer og æsler til sommer/efterår. se mere her.

Formand for foreningen Minimule-Danmark for alle ponyer max 110 i stg. Læs mere på www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Selvom man er momsregistreret
Forfatter: 
Dato:  22-04-2007 21:40
kan man sagtens lave sort arbejde.

Så det er bestemt ikke en sikkerhed.

Mvh Jean
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 11:54
Jeg savner da stadig at høre Janis version af historien?? Ingen udtalelser fra hende?

Patricia... du vil aldrig blive glemt.

Snart med en ny sort perle.

HJEMMESIDE
Masser af rideudstyr til salg. Kig forbi.


Tine-Pingvin


Fotografering og design af hjemmesider. Alle prisklasser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 15:01
hun plejer da ellers ikke at holde sig tilbage, når det gælder kritik af andre... Men de er selvfølgelig aldrig rart når kritikken rammer een selv...

Pernille






Super dejlig islænderhoppe sælges til godt hjem. Muligt avlsemne.

Lammeskindssadel incl gjord sælges. Næsten ikke brugt.

Skriv for nærmere information


0
0
Svar på denne tråd
 
 Stadig...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2007 13:18
Har starterne af denne tråd stadig ikke hørt fra hende?


Ejeren af 2 brogede
| Man blir aldrig for stor til en shetter eller for lille til en tinker |


Min hjemmeside | Stald Lindgaard

0
0
Svar på denne tråd
 
 feedback?
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 13:41

Når sælgeren af sadlen, der ikke er betalt, slet ikke kan komme i kontakt med hende, reagerer hun nok heller ikke i forhold til den uafklarede sag, hun har med starteren af tråden?!?


Som Zanne skriver, kan man se, at hver gang der bliver lavet et negativt indlæg i hendes gæstebog, bliver det bare slettet igen.


Ikke at jeg synes, at man overhovedet skal have en dialog gennem en gæstebog, men det er åbenbart den eneste mulighed, de mennesker har, hvis hun ikke svarer på PB'er og mails.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Andre fora end hestenettet
Forfatter: 
Dato:  27-04-2007 20:00
Dette er ikke det eneste forum, snyderi har været oppe og vende på.



Endnu en FjordFan.
.

Ejer af guldklumpen Sylvia.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 03:34

Lige for at komme tilbage til trådens handling.


Ska lige siges, jeg har oss altid beundret Jani's billeder!


Billederne: ja undskyld mit fransk, men de ligner smølfebræk!

En blind ku ha taget dem

Ka godt forstå hun var flov over dem.

Men ka ik forstå hun har slettet dem, især ik når kunden ik har fået hva der er betalt for - hvilket den nok ik havde fået alligevel, med den kval.

Jeg har altid billederne gemt, i mindst 1 år efter.


Havde jeg stået i hendes sted, var jeg fluks taget tilbage og taget nogle nye, uden beregning!

Eller som min. ha betalt pengene tilbage.

Nu er jeg ik helt så aktiv, på hestefotograferingsområdet.

Men jeg har da en lille "kundekreds" og meget tilfreds.

For jeg er mere koncertfotograf - om man må.


Fotografering i regn og tidlig mørkt perioden, ska ha en grund.


Er glad for, at jeg ka ta mine billeder selv - langt de fleste.


Men pænt sjov tråd...




0
0
Svar på denne tråd
 
 Dårlig service
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 09:40

At man ikke får taget de bedste billeder på dagen er jo hvad der kan ske.

Det der undre mig er den meget uproffesionelle måde at håndtere situationen på, samt den dårlige service overfor sine kunder.




Mvh. Gitte

www.stald-olsen.dk


www.staldolsen-foto.dk


Jeg tilbyder

Tilridning, salg og kommision


Hestefotograf


0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er en ting
Forfatter: 
Dato:  28-04-2007 09:44

Der dog undre mig en smule.


Hvis Jani ved at dårlig belysning ikke er gidt til at tage billeder i, burde hun så ikke for god ordens skyld tjekke billederne inden hun tog imod pengene. Der er jo trods alt en LCD-skærm på kameraet. Og hvis det der er de bedste billeder, så burde hun da kunne se at det ikke var noget værd.


Jeg ved da at jeg tjekker hele tiden når jeg tager billeder.


Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-04-2007 12:31

Hej!


Jeg har lige fået taget billeder af Jani Petersen, af min hest. Hun nævnte denne tråd, og jeg fik også hendes forklaring af historien, og det er en helt anden en den der bliver fortalt herinde.

Jani fortalte også mig, at hun simpelhent ikke gad svare i denne tråd, det ville være nyttesløst.


Jeg har fået mine billeder, og de er super gode. Jeg kan kun anbefale Jani Petersen.


Så Jani Petersen :


Mvh.

Citta, Trunte og Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 for en kort bemærkning
Forfatter: 
Dato:  29-04-2007 21:24

Maria så har du nok fået samme forklaring som mig og kan absolut kun give dig ret det er en helt helt anden og mere sammenhængende og reel forklaring som jeg stoler fast på og har set nogle billeder som beviser hendes uskyld..

Men for lige at mane de beskyldninger som der ryger rundt herinde i jorden kunen det da være sjovt at se HN´s værste fotografs rædsomme billeder af din hest i tråden.


Ja Jani har valgt ikke at svare her i tråden og kan skisme godt forstå hende sådan som folk teer sig herinde.. ..



Nå dette var nu kun en kort bemærkning da jeg egentligt havde valgt at hoppe ud af sandkassen.


Kan i hygge jer med jeres sandkasteri.




Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.

"Proff. Multitasker = Mor fuldtid "

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt
Forfatter: 
Dato:  29-04-2007 21:32

med en masse forklaringer, I åbenbart får.

Hvorfor kan det så ikke lykkes mig at, få en eneste fornuftig forklaring på, hvorfor min sadel ikke er betalt.

Hvis I har hørt den, må I da meget gerne give den videre til mig. Måske det kan hjælpe mig til at forstå, hvorfor der skal gå så uendeligt lang tid.

Tænk om jeg også ville forlange renter.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Vil du bo superlækkert på landet, en god halv time fra Kbh - så kig her

Læs advarsel om fotografering her
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvordan
Forfatter: 
Dato:  29-04-2007 21:32

hvordan hulen skal folk kunne tro andet end hun er en *** når hun ikke selv gider og fortælle hendes side af episoden ?


hvis hun virkelig er så "uskyldig" så ville hun da kæmpe med næb og klør for at bevise det overfor flere hundrede mennesker !


se da og kom ud af busken, og fortæl hvad der "virkelig" skete.


venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 05:44

For mig virker det nu stadig mærkeligt at hun ikke er interesseret i at rense sit "gode" navn.


Det burde hun da være interesseret i. Og hvis det ikke passer det der skrives i tråden, så forstår jeg da heller ikke at hun ikke for sin egen skyld har bedt mod om slette tråden?


Tanja ♥Belmont♥

Jeg ved ikke lige hvilken tråd du læser, men der står vist intet sted at jani er HN's værste fotograf. Og der er da så sandelig også lagt billeder ind.


Men det er jo igen en bevis for at folk de udelukkende ser og hører det der passer dem ;)





Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilse
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 13:22
du skulle prøve at læse en imellem med ironiske øjne det gør en stor forskel.


Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.

"Proff. Multitasker = Mor fuldtid "

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tanja...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 14:16

Tanja- Belmont - jeg er sikker på Jani er dig evig taknemmelig for at du igen og igen hiver denne tråd frem i øverste linie, så alle får den at se


Noget helt andet er - vi har alle valgt at få Jani til at tage billeder af vores heste fordi hun er dygtig - men når man som jeg og flere andre sidder tilbage mange hundrede kroner fattigere og uden et eneste billede, så hjælper det jo ikke meget?!?


Uanset hvilke fantastiske forklaringer Jani måtte have, så skader det da kun hende selv at hun ikke deler ud af dem, så vi andre kan få besked...

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg undre mig så
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 14:22

over, at der er nogle der kender den "rigtige" historie, som virker mere troværdig end denne der er fremlagt her, åbenbart har fået mundkurv på??


Mystisk.

Jeg personligt så trækker det mere og mere ned, at der er stille fra janni, og 2-3 fans, kender historien, men ikke vil sige den


Mvh. Tine

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!!

Hestepasser søges til Schweiz fra sommer ´07

Kontakt mig for flere oplysninger

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vicky02
Forfatter: 
Dato:  30-04-2007 15:21
Du er skam ikke den eneste der undre sig. Man skulle da tro at jani var interesseret i at få renset sit navn.

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror måske...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2007 09:58

... at det er fordi hun godt ved hun har lavet noget @!#$ og så er flov over hvad hun egentligt har budt nogle kunder. Og så er hun simpelthen ikke stor nok til at sige undskyld.

For hun lever måske efter det der med at efter et par måneder er det nok glemt???


Men jeg ved da at hver gang jeg støder på hendes navn for fremtiden så vil jeg tænke over at det er hende den dårlige fotograf der åbenbart kun kan tage araber billeder...


Tina






Tak for sangen og tak for alt.
Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you



0
0
Svar på denne tråd
 
 pinligt
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 07:40
ej hvor pinligt og endnu mere pinligt nu hun ikke vil komme med sin egen version... med den kundeservice holder hun ikke længe.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Aftale
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 18:33

Ja, sådan en havde jeg med Jani omkring vort mellemværende. Gælden blev lovet indfriet her til den første, men endnu en gang, kan jeg konstatere, at en aftale bestemt ikke er noget hun holder.

Jeg har intet hørt fra hende, men kan se at hun logger på hn dagligt, og da jeg har lagt besked i hendes gæstebog, må jeg formode at jeg ikke er glemt.

Faktisk synes jeg det er utroligt sørgeligt, at hun kan blive ved at finde kunder via hn. Jeg kan kun opfordre alle der er snydt, til at rette henvendelse til moderationen, så ikke flere falder i den dames fælde.

Jeg er ganske klar over at jeg givetvis ødelægger min chance for nogensinde at se mine penge, ved disse indlæg, men ærlig talt, tror jeg den chance er uendeligt lille i forvejen. 7 år har jo ikke været lang nok tid for hende, til at spare sammen og få gælden ud af verden.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Vil du bo superlækkert på landet, en god halv time fra Kbh - så kig her

Læs advarsel om fotografering her
0
0
Svar på denne tråd
 
 7 år ???
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 18:40
jamen hvad har hun købt af dig, en villa på strandvejen ???

venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nææh, dog ikke
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 20:23

kun en brugt sadel til 1600 kr.

Godt jeg ikke beregner renter


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Vil du bo superlækkert på landet, en god halv time fra Kbh - så kig her

Læs advarsel om fotografering her
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja for hulen
Forfatter: 
Dato:  08-05-2007 20:34

ja tænk hvis der røg renter på, det bliver jo til lidt i løbet af 7 år

7 år vildt altså.


venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 09:36

Ens økonomi må godt nok være spændt for, hvis man i løbet af 7 år ikke kan finde 1600,- til at få betalt en gæld, man selv med åbne øjne har stiftet!


Så kan jeg da godt forstå, at hun er nødt til at tage betaling for selv de dårlige foto-opgaver!





JANNE

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja stram...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2007 10:50

det må den være, for det er lige under en 20'er om måneden, der skulle afdrages



men der er nok noget vi ikke forstår


venlig hilsen Sisse Barthels

sisseb@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 17:06
ja man kan da godt undre sig over, at en person ikke kan betale 1600 kr for en brugt sadel, når vedkommende i de forgangne år har handlet op til flere heste...

Pernille






Nu snart med 4 heste i stalden...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er der nogle
Forfatter: 
Dato:  19-05-2007 11:46

af de "uheldige" i tråden her, der har fået en afklaring med Jani.

Jeg kan roligt påstå, at jeg stadig venter og intet hører fra hende. Derfor ville det da være dejligt at høre, om der er andre, der har haft større held, end jeg har.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Vil du bo superlækkert på landet, en god halv time fra Kbh - så kig her

Læs advarsel om fotografering her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det lader ikke til
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 16:51

... at der er mange der har haft held, med at få afregnet billeder/udstyr med Jani.

Det kan selvfølgelig også tænkes, at de ikke har set tråden.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Vil du bo superlækkert på landet, en god halv time fra Kbh - så kig her

Læs advarsel om fotografering her
0
0
Svar på denne tråd
 
 fotograf
Forfatter: 
Dato:  26-05-2007 11:37

intet nyt??




SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




Min mor laver kort til enhver smag,også på bestilling!

http://www.fasteranni.dk


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 oki så gik den ik længere
Forfatter: 
Dato:  03-06-2007 12:50
har nu altid ment hun ikke var helt ren i kanten så er ikke forbavset over dette. ris til egen lille numse.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah...
Forfatter: 
Dato:  04-06-2007 12:09

Underlig tråd.. Jeg undres over, at du Zanne får lov at gå så meget i detaljer om den sadel herinde, det må da være en privat handel?


Jeg undres også som mange andre, at denne person ikke forsvarer sig selv, hvis hun mener, det er forkert, som tingene bliver fremlagt..

Men en anden ting jeg undres over, er at alle falder i med begge ben og kommenterer de enormt dårlige billeder..., der er jo ingen af os, der kan se, om det er hende, der har taget billederne.


Men er historien korrekt, hvilket jeg da hælder til at tro, ganske simpelt fordi hun ikke forsvarer sig. Så vil jeg bare sige enormt dårlig service eller dvs slet ingen service overhovedet...


Men jeg vil da også gerne høre, om der er sket yderligere i sagen??




Argumenterer du for begrænsninger, bliver det DINE begrænsninger!!



Lækker Dunfarvet kat.2 hingst stilles til rådighed for et begrænset antal hopper i 2007. Afkom kan ses for 2006 og 2007...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2007 20:27

Hermed en lille opdatering.


Efter denne tråd havde kørt i noget tid, modtog vi pludselig en mail fra Jani hvor hun tilbød at betale pengene tilbage for de billeder vi aldrig har modtaget, samt at hun ville sende vores CD´er med billederne.


Vi har mailet et kontonummer til Jani hvor pengene skulle overføres til, men har aldrig fået hverken penge eller svar tilbage.

CD´erne har vi modtaget, dog har nogle af pigerne haft problemer med at åbne deres.


Vi har valgt at stoppe sagen her, gider ikke kæmpe for at få de penge tilbage. Det kræver for meget energi og irritation.


Vi har fået vores lærestreg, og håber at vi, med denne tråd, har forhindret andre i at lave samme fejl.




0
0
Svar på denne tråd
 
 *GG* den aftale
Forfatter: 
Dato:  06-06-2007 20:59

lavede jeg også med Jani - jeg har heller aldrig set en eneste krone. Beklager at jeg sådan griner af jeres aftale, men det er et eller andet sted nærmest komisk, at vi er så mange, der hopper på vognen.

Men at opgive - det nægter jeg at gøre, det er jo præcis, hvad hun venter på. Om et par måneder er denne tråd glemt, og så kan hun starte forfra med nye fisk i nettet. Det vil jeg gøre mit til, ikke sker. Ene og alene af den grund, fortsætter jeg kampen.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle) der stadig savner Bæ9

Vil du bo superlækkert på landet, en god halv time fra Kbh - så kig her

Læs advarsel om fotografering her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er altså...
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 10:48

... stadig nysgerrig efter at hører om der er sket noget mere med trådens starter?


Tina






Tak for sangen og tak for alt.
Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you



0
0
Svar på denne tråd
 
 heste net
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 14:33

jeg har da set indlæg fra hende i dag...hun ignorere ok bare tråden..




SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




Min mor laver kort til enhver smag,også på bestilling!

http://www.fasteranni.dk


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har tit..
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 15:16

... set både indlæg fra hende og hun svarer tid i nogle fototråde med gode råd.
Synes ikke rigtig jeg kan tage hende seriøst når hun har stukket halen mellem benene på denne måde.

Hver evig eneste gang jeg ser hendes navn tænker jeg " det er hende der kun kan tage billeder af arabere og er grådig"


Tina






Tak for sangen og tak for alt.
Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you



0
0
Svar på denne tråd
 
 tænker
Forfatter: 
Dato:  15-06-2007 23:21

ja jeg har også lidt svært ved at tage hende alvorligt...jeg tænker på hvordan hun mon har det med alle dem hun har snydt..





SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




Min mor laver kort til enhver smag,også på bestilling!

http://www.fasteranni.dk


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 hestefotograf
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 21:06
hvem ka så anbefales. så man er sikker på at modtage sine billeder

min hest gør m,it liv værd at leve .
0
0
Svar på denne tråd
 
 når du nu
Forfatter: 
Dato:  16-06-2007 21:08

bor på sjælland, kan jeg klart anbefale camilla:cc-foto.dk


Hun er genial, og super sød!

Og fremforalt:bundreel.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt nok bare en pokkers lang tråd
Forfatter: 
Dato:  18-06-2007 12:20

Så kom jeg endelig til enden... Gud, hvor er den dog lang den her tråd. Og hvad fik jeg ud af det hele?


Ikke noget som helst fordi jeg har ikke noget hest at fotografere.


Men trods alt, spændende læsning - der skal sørme noget til at holde mig til, ved så mange indlæg.


Til Chandro ♥Lisbeth♥: Er godtnok pi**e træls med de penge, men tror sq ikke rigtigt, at der er noget at gøre ved det - uden kvittering, er det næsten som påstand mod påstand...Måske forbrugerrådet.. som der også er en anden der nævner. Men held og lykke næste gang I skal have jeres heste fotgraferet.


Til Jani Pedersen: (hvis du læser det her) Godtnok også pi**etræls at blive hængt ud herinde på hestenettet. Uden nogen som helst form for sarkasme (og jeg mener det) - held og lykke med at fotograferigen i fremtiden.


Jeg håber virkelig, at begge parter får løst det her - for det kan løses, det er jeg sikker på.

Husk, vi er kun mennesker: Det er menneskeligt at fejle, men det er guddommeligt at tilgive!


Fortsat super god mandag og Chandro ♥Lisbet♥ prøv og ring til hende igen og vær så diplomatisk som overhovedet muligt.


Held og lykke!


Knusende Knus og Haltende Hilsner

Stinchen


Quando omni flunkus moritati

- Hvis alt andet går galt, så spil død (-;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stinchen
Forfatter: 
Dato:  18-06-2007 19:21
Ja, det er da menneskeligt at fejle. Men det er jo langt fra første gang. Det er jo efterhånden alment kendt at omtalte "fejler" mere eller mindre hele tiden.
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2007 13:47

Da Jani boede i Grenå ligesom mig var hun ude for at tage billeder af min pinto. Hun kom til tiden og hun tog rigtig mange billeder. Jeg var rigtig tilfreds med resultaterne og hun mailede dem også hurtigt til mig.

Så var hun og filme mig til et springstævne og jeg gav hende noget tid efter et videobånd for så ville hun optage det over så jeg kunne få det, samt lave en cd med de bedste billeder så jeg kunne få nogle af billederne forstørret til mig selv.

Men pludselig fik hun adresse på Fyn og jeg både sms´ede, skrev pb til hende herinde og på hestegalleri, hun er online hver dag, men hun nægter at svare på hvornår jeg får mit videobånd og cd-rom. Lidt ærgeligt at det skal ende sådan når jeg ellers har været så glad og tilfreds med hende.


Jeg ved at hun ellers ikke er særlig populær i Grenå, men har et rygte med at hun stjæler, lyver og bedrager folk, men jeg har altid bare troet at det var et dumt rygte, men det kunne da godt tyde på at det måske passer alligevel.


Jeg ville meget gerne have hende ud og tage billeder af min nye hest, men jeg tør ikke at tage chancen, så hvis nogle af jer andre hestefotografer har lyst til at komme til Grenå her engang i løbet af sommeren, så kan I bare sige til :-)


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 08:35

Så vidt jeg kan se har jeg ikke skrevet noget negativt om Jani som person, jeg har da skrevet at jeg har været meget glad med hende, så kan ikke se at jeg har skrevet noget ondt om hende, men igår modtog jeg en sms fra hende om at hun havde sendt mig en besked på hestegalleri så den har jeg lige været inde at kigge, den så sårledes ud?


Dit videobånd får du retur TOMT...
Har haft MEGET om øre så et videobånd er ikke det jeg lige har tænkt over.
Hvad fanden ligner det og svine mig til på HN, hvad bilder du dig ind, nu er jeg godt nok GAL meget gal. Har fotograferet din hest GRATIS altid behandlet dig pænt.

Nu har du godt nok pisset mig af.
Ser gerne du fjerner ALLE mine billeder fra din profil, og det kan dælme ikke gå for stærkt. Ellers skal jeg give dig en meget gal kvinde på halsen. Fyn er MEGET MEGET tæt på Grenå lige nu... Tro Mig..
--- ---


Jeg er lidt i tvivl om hvor jeg egentlig har svinet hende til :)

Men hun må da meget gerne komme til Grenå en tur, det skal hun da være mere end velkommen til :-)

Kan ikke tage det her seriøst, en dame på min mors alder der sender mig trusler på et hestegalleri. Sjovt

Men synd for hende rygte og fremtid.



Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 Line...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 08:43

hvilke billeder har hun taget på din præs?


Jeg syntes det her bliver mere og mere interressant!


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 08:46
Vicky02: Ingen, jeg har slettet dem :-)

Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 08:49

Jamen havde du ikke betalt for at hun tog dem? Hvorfor så slette dem?



SÆLGES

Variant trailer 2½ år gammel

Komfur 1½ mdr gammelt - hvidt med glaskeramiske plader

0
0
Svar på denne tråd
 
 bekræfter vel bare
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 08:52

hendes reaktion bekræfter vel bare at der er noget galt.


Det er jo ikke normalt at reagere sådanne...


Mvh. Gitte

www.staldolsen.dk


www.staldolsen-foto.dk


Jeg tilbyder

Tilridning, salg og kommision


Hestefotograf


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 08:53

Nej jeg har ikke betalt for dem, for hun sagde at jeg ikke skulle give noget for dem fordi jeg hjalp hende med hendes hest.

Jeg har heller aldrig fået dem på en cd-rom, kun på mail hvor jeg har både med og uden hendes mærke på.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 08:55

Stald Olsen: Nej det vil ja da heller ikke mene. Kan godt forstå at hun bliver sur over at nogle folk hænger hende ud, men når det er sandheden kan jeg ikke se noget galt i det.

Hvis hun virkelig har snydt trådstarteren for penge/billeder, så forstår jeg godt at trådstarter advarer alle mod hende.


Hun har jo tydeligvis snydt mange hestefolk kan jeg forstå på alle jeres svar.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 på besøg
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 10:39

så kan hun jo tage det videobånd med når hun kommer.





SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




Min mor laver kort til enhver smag,også på bestilling!

http://www.fasteranni.dk


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke-Ped
Forfatter: 
Dato:  21-06-2007 10:46

God idé :) Men jeg fik at vide at det var et TOMT bånd jeg fik retur.

Den "trussel" hun skrev til mig har hun også være så sød at slette igen, hvorfor mon?

Men godt at den er gemt flere steder på vores computere :)


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 10:45

For lige at gøre det hele lidt sjovere og mere barnligt, så har Jani dømt min hest ned inde på hestegalleri, underligt :-)

Hestens udseende forandrer sig jo ikke bare fordi man bliver uvenner med ejer af hesten.

Kunne ikke lige lade være med at more mig lidt over det :-)

Helt ærligt, hun gør virkelig sig selv mere og mere til grin.


Jeg har sørget for at ingen jeg kender vil bruge hende mere, de har nemlig alle læst denne tråd.

Har ondt af hende fordi hun ødelægger så meget for sig selv, men hun vil jo tydeligvis ikke rette op på det når hun bare bliver ved med at ignorere folk.


Jeg fik lige nogle udtalelser fra folk i Grenå igår og hold da op hun har lavet meget @!#$ her. Forstår godt at hun flyttede.


I kan sende mig en privat besked hvis I vil høre mere om det, det er næsten for meget til at jeg vil skrive det i et åbent forum.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Line
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 11:24

Jeg var ved at skrive et indlæg til dig igår om alle de ting jeg havde at fortælle, men slettede det da jeg var halvvejs færdig. De ting du har fået af vide af andre er formentlig de samme ting, som jeg kender til, og var ved at skrive til i går. Men ja, hvis vi skriver om det herinde, bliver tråden muligvis slettet, for det er jo ikke småting der er, at snakke om.

Og det irretere mig grænseløst, at man ikke kan tillade sig at skrive det herinde, så alle der betvivlede rygterne herinde, selv kunne få de meget lange historier. (Som er bevist rigtige).


0
0
Svar på denne tråd
 
 Freja.
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 11:32

Du må meget gerne sende mig en privat besked med hvad du ved og har oplevet, det kunne være lidt sjovt at høre.

Der går en sms besked rundt om hende, jeg fik den her for en halv time siden, vildt nok :)


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah..
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 16:20

Line Rønn, jeg kan godt svare på, hvor jeg mener, du sviner et andet menneske til:

Jeg ved at hun ellers ikke er særlig populær i Grenå, men har et rygte med at hun stjæler, lyver og bedrager folk, men jeg har altid bare troet at det var et dumt rygte, men det kunne da godt tyde på at det måske passer alligevel.

Ovenstående, hvor man kommer med et så netgativt rygte offentligt, er i min verden at svine til. Man skal huske at al omtale hænger ved, den negative er bare sværere at slippe af med.


Jeg mener ikke længere den her tråd, handler om en proffesionel kritik af en erhvervsdrivende, den handler nærmere om en hetz mod en person.




Argumenterer du for begrænsninger, bliver det DINE begrænsninger!!



Lækker Dunfarvet kat.2 hingst stilles til rådighed for et begrænset antal hopper i 2007. Afkom kan ses for 2006 og 2007...

0
0
Svar på denne tråd
 
 svine til
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 16:26

lestat..det har du jo sådan set ret i...at det rygte hun ellers har er ligegyldigt...




SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




Min mor laver kort til enhver smag,også på bestilling!

http://www.fasteranni.dk


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 16:31

Det er da IKKE at svine til. Jeg har ikke skrevet nogle svinske ting om Jani, jeg fortæller jo bare hvad folk i Grenå siger om hende. Jeg har da aldrig selv sagt at det er rigtigt.

Sådan noget ville jeg ikke sige uden at være sikker.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 folk i grenå
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 17:36

jeg ved godt hvad du mener line.


men hvad folk i grenå siger,det har måske ikke så meget at lave i tråden.





SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




Min mor laver kort til enhver smag,også på bestilling!

http://www.fasteranni.dk


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 18:20

Line, når veninderne gik og sagde sådan om en i folkeskolen, så var det heller ikke at svine til?


Jo bagtaleri er bestemt at svine til. Udtaler man sig negativt om andre mennesker, bør man have hold i det. Og da aldrig i form af: stjæler, lyver og bedrager.

Og Line helt ærligt: jeg fortæller jo bare hvad folk i Grenå siger om hende. Fed holdning! Og desuden denne sag irrellevant.




Argumenterer du for begrænsninger, bliver det DINE begrænsninger!!



Lækker Dunfarvet kat.2 hingst stilles til rådighed for et begrænset antal hopper i 2007. Afkom kan ses for 2006 og 2007...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg må sådan set
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 20:37

Give jer ret, så jeg undskylder min medvirken. Dog må jeg sige, at der faktisk er god grund til, at man burde vide de omtalte ting om hende, eftersom de har meget indflydelse på om man ville vælge hende som fotograf eller ej. De ting jeg kender til er IKKE rygter, men sandhed. Dog vil jeg ikke skrive dem her.


Line: kan ikke skrive en PB, eftersom jeg ingen præsentation har. De ting du har hørt er formentlig også de samme jeg kender til, eftersom de stammer samme sted fra.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vælge fotograf
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 20:49

hvis jeg skulle vælge fototgraf,ville jeg være ligeglad med om de i grenå siger at fotografen spiser sine egne bussemænd,og hun går i grimme sko...jeg ville vælge ud fra hvor dygtig hun er.


at der så er kommet sådan noget her frem,ja det ville så få mig til at vælge hende fra.


men sladder og bagtaleri kan man som kunde da ikke bruge til noget.


der var engang en boghandler i skagen,han var vindueskigger,men hans forretning gik godt,han var dygtig til sit arbejde og havde en fin butik...det hed sig "kig ind til boghandleren...-så kigger han ind til dig!"


det var jo sagen ligemeget at han var en lusker...han var god til sit arbejde...havde han derimod snydt sine kunder,så havde det nok ikke gået ham så godt...




SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




Min mor laver kort til enhver smag,også på bestilling!

http://www.fasteranni.dk


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke ped
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 21:14

er da fuldstændig enig.


Men det jeg ved, er IKKE rygter eller historier.


Og jo, hvis du kendte til det, så ville du vælge fra. Det er jeg ret overbevist om. Men skidt med det. Synes vi skal drje tilbage til det tråden handlede om. Som sagt undskylder jeg, at jeg medvirkede til at tråden drejede sig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Holy...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 23:13

Mother of God :-@


Nej hvor er jeg chokeret!!!


Og så sidder der ved Gud 2 mennesker, og kender historien fra Janis side - endnu mere chokeret. Hvor er det dog PLAT og PINLIGT (med stort ja, for det kan da ikke understreges nok), at man ikke kan dele den historie med os andre.


Det må være den dårligste historie længe, for personligt - hvis jeg kendte Jani, og havde fået en reel og anderledes forklaring end lige de tøser der har startet indlægget giver (tak for det i øvrigt), så havde jeg ikke været mange sekunder om at få banket det i tastaturet, det er sikkert og vist!


ØV hvor er det ærgeligt! ØV ØV ØV!




Vickie

Tidligere Vickie (Zheena)

Med smuk Connemara :-D



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 11:17

Tjae muligvis var det ikke nødvendigt at fortælle hvad folk i Grenå går og siger, det beklager jeg da. Men som Freja også siger så er det ikke bare sladder og rygter, det kan jeg sige 100%. Jeg udtaler mig da ikke om sådanne ting uden at undersøge tingene først.

Freja: Ja jeg tror også det er noget lignende det samme vi har hørt så, det er godt nok chokerende!!


De sidste par dage har det nærmest væltet ind med privat beskeder på min bruger, men er bare glad for at jeg kan fortælle folk sandheden, det gør jeg med glæder.

Jeg er glad for at jeg aldrig har foræret Jani så meget som 1 kr. tværtimod.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 bla bla bla...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 17:46
Hold da op da!

Meget interresant læsning...

Hilsen 007.DK
Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.
Til dig som fortjener det! ;)
Kleenex medfølger, til de ekstra trængende.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Interessant
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 20:32
Det er da yderst interessant.

Lille lommehund søges til godt hjem på landet - gerne ældre skilsmissehund

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah..
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 06:47

Line Rønn.. Nu hiver jeg lige to af dine udtalelser ned, fortæl mig så lige, hvordan dælen det hænger sammen?


Tjae muligvis var det ikke nødvendigt at fortælle hvad folk i Grenå går og siger, det beklager jeg da. Men som Freja også siger så er det ikke bare sladder og rygter, det kan jeg sige 100%. Jeg udtaler mig da ikke om sådanne ting uden at undersøge tingene først.

Jeg ved at hun ellers ikke er særlig populær i Grenå, men har et rygte med at hun stjæler, lyver og bedrager folk, men jeg har altid bare troet at det var et dumt rygte, men det kunne da godt tyde på at det måske passer alligevel.

Nederste udtalelse, var den der kom først..

Hvor ryger I godt nok ud på et overdrev, når I bliver så personlige. Det er så nemt at sidde bag en skærm og komme med en masse kommentarer.. Men for dit vedkommende Line, så husk hvad du skrev tidligere, det er dælme pinligt at modsige sig selv i samme indlæg.





Argumenterer du for begrænsninger, bliver det DINE begrænsninger!!



Lækker Dunfarvet kat.2 hingst stilles til rådighed for et begrænset antal hopper i 2007. Afkom kan ses for 2006 og 2007...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 07:55

Lestet: Jeg føler mig ellers ikke pinligt berørt.

Det sker jo at man sommetider skriver nogle fejl på nettet som jo så bagefter ikke kan slettes/rettes. Sådan er det jo.!


Jeg har skam intet at være pinlig berørt over, ikke det mindste. Jeg kan sige 100% at jeg IKKE skylder folk penge, IKKE lyver for folk, IKKE mishandler dyr osv osv osv..

Jeg kan sidde her bag skærmen med god samvittighed, men det gør jeg ikke, jeg væmmes alle de ting jeg har fundet her på nettet de sidste par dage. Føj!!


Nu tror jeg ikke at jeg vil blande mig mere i den her tråd, vi får jo alligevel aldrig svar på hvorfor Jani ikke vil betale de penge som hun skylder sine kære kunder.


Jeg håber at I engang får jeres penge tilbage, husk nu at posten godt kan være lidt forsinket ovre fra Fyn af

Mit beskedcenter står stadig åbent, i morges var der dog kun 8 der havde skrevet til mig.


Kan I have en rigtig god mandag morgen, også dig Jani.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 Henstilling fra moderationen
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 08:27

Tråden her har taget en drejning fra at være erfaringer med en leverandør til noget helt andet.


For at bringe tråden tilbage på sporet vil vi gerne henstille til at nye indlæg indeholder egne erfaringer - gode såvel som dårlige, men KUN egne erfaringer.



0
0
Svar på denne tråd
 
 slettes
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 09:10

Line Rønn...hvor står der at hun mishandler dyr??


det vil altser være ærgeligt hvis tråden bliver slettet fordi der kommer for meget af den slags...så er det jo ikke andre der i fremtiden kan få glæde af de erfaringer i har...





SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




skal du bruge en fotograf....så læs lige advarslen her

www.heste-nettet.dk/forum/6/54502/ 54502/


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 09:11

Smukke Ped: Jeg sender dig lige en privat besked.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 Line Rønn
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 12:18

Når Jani først har givet dig nogle billeder af din hest, kan hun da ikke komme bagefter og sige, at hun vil have dem tilbage... Magen til vrøvl har jeg da aldrig før hørt...


Hvis jeg var dig, ville jeg da straks sætte de bílleder på din præsentation igen, og så sk*de højt og flot på hvad hun truer dig med...







Pernille





Distancerytter... mangler du en hest at starte på i denne sæson?? Så har jeg nemlig en dejlig araberdreng der trænger til at komme lidt ud...

Skriv for nærmere information....





0
0
Svar på denne tråd
 
 Pernille
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 13:43

Jani sagde til mig en dag at hun da meget gerne ville tage billeder af Ronaldo, og så aftalte vi en dag. Hun sagde at jeg ikke skulle give noget for dem fordi jeg også hjalp med hendes hest. Selvfølgelig har jeg ikke kvitering på at jeg har købt dem, men det er jo stadig mine billeder, hun gav mig dem jo bare gratis.

Jeg regnede egentlig også med at sætte dem ind igen, men gider ærlig talt ikke at reklamere for hende, så vil jeg hellere reklamere for de andre fotografer der tager billeder af mine heste.

Jeg har selvfølgelig også nogen uden hendes mærke på, dem kan jeg jo egentlig sagtens sætte ind.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  28-06-2007 13:19

line...jeg vil nu også mene du kan sætte dine billeder ind...


hun kan jo bare melde dig til politiet...eller så til hendes advokat...*fnis*







SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/




skal du bruge en fotograf....så læs lige advarslen her

www.heste-nettet.dk/forum/6/54502/ 54502/


Itchy and Scratchy


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-07-2007 09:25
Smukke Ped: Præcis, det kan hun da bare gøre

Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 Pas på!
Forfatter: 
Dato:  04-07-2007 11:17

Jeg er evigt glad for at så mange skriver deres dårlige erfaringer med Jani, men jeg vil være enormt ked af hvis denne tråd bliver slettet.


Pas på hvad i skriver, og hold jer til egne erfaringer.


Jeg ved godt at det er fristende at fortælle om alle de rygter der florerer, men det gavner ingen hvis denne tråd bliver slettet.


Line, tak for din historie i denne tråd


Og så bare lige for at være sikker på der ikke er nogle misforståelser: Lisbeth (som har startet denne tråd) og jeg er to forskellige personer. Vi fik begge fotograferet vores heste på samme dag af Jani. Lisbeth skriver ikke meget på HN, derfor har vi ikke hørt fra hende siden.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Lilledims
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 08:23

Det var da så lidt



Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 09:39

Jep, jeg skriver ikke så ofte, men det betyder skam ikke, at jeg ikke er her og følger med!


Vi har opgivet alt om at få de penge tilbage, eller få Jani i tale igen. Vores mål var, at advare andre mod, at begå den samme fejl som os, at handle med Jani.

Jeg kan jo læse mig til, at der er rigtig mange som tidligere netop er faldet i samme fælde som os. Men eftersom at denne tråd er oppe på at være læst over 13.500 gange og stadig kører, så tror jeg, at dette vil ændre sig fremover


Det er fedt, at I alle har vist den interesse og fulgt så engageret med, det må jeg sgu sige! Det var mere end jeg og de andre tøser fra den dag med Jani havde regnet med!


Hestetrailer udlejes på Dragør

Splinterny (juli 2007) Brenderup Equiliner

Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 09:50

Hvor er det bare ærgeligt at I må opgive at få jeres penge igen, virkelig DÅRLIGT af en ellers "såkaldt proff fotograf". !!!

Hun må jo ha´ MEGET dårlig samvittighed siden hun bare går under jorden, eller også er hun bare så dum at hun er fuldstændig ligeglad med andre end hende selv, det tyder nok mest på det sidste

Du kan tro at mange folk har valgt hende fra, det kan jeg da bevidne og jeg er glad for at jeg har fået så mange til at vælge en anden.


Desværre er der stadig nogen der vælger at støtte og bakke op om Jani, fordi de kender den "rigtige" version af historien, whatever..




Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jani lever skam i bedste velgående
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 22:17

og har drøn travlt som fotograf med tilfredse kunder så jeres lille tråd har ikke haft en store betydning for hende som fotograf...

Ha en god aften tøser...




Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.

"Proff. Multitasker = Mor fuldtid "

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ahvad?!
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 22:35

Tanja:


Hvordan kan du være så skadesfro?!

Hvordan kan det være, at du støtter Jani så åbenlyst, når du ved, at de folk, som du her taler ned til, ikke har fået hvad de har betalt for og nu har opgivet kampen for at få noget som helst givdigt ud af den her oplevelse...

Hvordan kan du bibeholde de skyklapper tråden igennem?


Må dertil sige til Jani, som selvfølgelig følger tråden, at jeg syntes det er alvorlig dårlig forretnings-moral ikke at forsvare sit firma-ry.

Og at du jo ved at undlade at kæmpe, bekræftiger alle de tiltalelser, der her bliver gjort, ved ikke at forsvare dig selv.

Til det tænker jeg så blot, at man ikke kan forsvare sandheden med usandt og det nok er derfor, du forbliver "usynlig" og lader Tanja føre din sag...


Det er en super ærgerlig tråd- ærligtalt.

Skal gerne indrømme, at jeg syntes den på MANGE punkter er gået for vidt og har tyet til "den groveste teenage mobning" som bare ikke burde være tilfældet..

Men den er her..-Og jeg syntes den fortjener, at blive berørt af omtalte selv.


For jeg og mange andre vil gerne overbevises om at alt dette ikke KAN være sandt?!











www.m-hestesport.dk/shop

www.m-hestesport.dk


Danser med heste..

"Heste (og mennesker) skal mødes i øjenhøjde- også når de ligger ned"


0
0
Svar på denne tråd
 
 hvofor???
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 23:02

fordi det er en gang ævl og kævl derfor...

kan sgu godt forstå Jani ikke vil synke til det niveau den her tråd er nået til ved at svare.

holder her vil til slut sige at Jani på ingen måde har bedt mig om at forsvare hende kan godt stå på egne ben..

Ha det.



Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.

"Proff. Multitasker = Mor fuldtid "

0
0
Svar på denne tråd
 
 ævl og kævl...
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 23:16

Meget sigende og kompetent svar..!


Vil nu tillade mig at drage den konklusion at din tilstedeværelse i denne tråd- som garanteret er ment som støttende og ophøjende for jani- virker lige modsat... Desværre...


At feje selv neutrale folk af på den yderst umodne måde - tsk tsk...


Tanja- jeg mener bestemt, at du selv er medvirkende til at føre tråden "ned på det niveau", ved at være så ignorant og svare så dumt. (ja undskyld mig)

Vi er i et debat forum...


Ævl og kævl- JA.. meget af det! BESTEMT!!

Men trådstarter og andre "fornuftige" indlæg er da bestemt "værdige" at respondere på for jani.. og du lader da selv til at mene at alt det "ævl og kævl" er noget "værd" da du nok så lystigt besvarer det og tydeliggør din sarkasme som tyder på irritation.. Ergo.. du puster til ild...


Ville bare give mit besyv for at rette tråden i rigtig retning... Og straks fører du den "back to basic" nonsens.


Det er erfaringer vi skal have på banen.. og jeg tror- for at være ærlig at denne tråd fortsætter i en uendelighed af "ævl og kævl" hvis ikke snart Jani rusker op i selvransagelsen og giver tegn på liv og lyst til at få rettet op på fejlene!


Bare en tanke..


www.m-hestesport.dk/shop

www.m-hestesport.dk


Danser med heste..

"Heste (og mennesker) skal mødes i øjenhøjde- også når de ligger ned"


0
0
Svar på denne tråd
 
 tsk tsk
Forfatter: 
Dato:  06-07-2007 23:50

jamen så men du det..

læner mig tilbage og ryster på hovedet..

Ha det.



Mor til verdens smukkeste barn Joseph Alexander.

"Proff. Multitasker = Mor fuldtid "

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 11:43

"kan sgu godt forstå Jani ikke vil synke til det niveau den her tråd er nået til ved at svare."

Øh Tanja, hvad mener du med denne sætning?

Tror sgu ikke at nogen af os TØSER nogensinde synker så langt som Jani.

Jeg synes det er virkelig ulækkert at du kan forsvare hende på den måde du gør og være ligeglad med alle de uskyldige mennesker der er blevet snydt, så er du jo næsten ikke bedre end Jani selv.

Dog er du stadig på jordens overflade




Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er da
Forfatter: 
Dato:  07-07-2007 14:47

utroligt at folk stadig ikke gider efterkomme moderators anvisning om god opførelse. Dette forum er til for at komme med sine oplevelser med forhandlere og lignende. Ikke til at starte en mudderkamp op mod hinanden, som begge parter her lige nu har gang i!


Man skulle næsten tro at man ønskede at denne tråd skulle slettes. Og det ville være brandærgeligt. Så tænk jer lige om folkens inden i begynder at tale som i gør til hinanden.

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er han en hest der elsker gulerødder


Tjek vores HP

www.camilse.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 13:16

Ja man skulle tælle til 100 her inde for at få ro på det hele igen, og jeg er ikke rystet over Jani.


Som der så mange gange er gjort opmærksom på er dette et ris og ros forum.. men her er dælme mange der ikke holder sig til dette.


Skriv jeres erfaringer med hende og så lad alt det andet ævl være, for det høre til under privat beskeder.


Selvfølgelig følger Jani tråden, det ville jeg også gøre hvis jeg havde været hende. Men jeg ville aldrig nedlade mig på at svare i et offentlig forum, for det er kun kunderne hun skylder en forklaring, dem hun vel at mærke har svigtet. I andre kan selvfølgelig være nysgerrig, men lad vær med at nedlade jer til dumme kommentar, fordi i ikke får jeres nysgerrighed styret.


Som andre har skrevet, så køre hendes forretning videre uden hun behøver at lægge en forklaring her ind.


Jani er dygtig til at tage billeder, der er der ikke tvivl om, ellers ville i jo vel ikke ha valgt hende i første omgang. Og de billeder i havde lagt ind her, havde hun jo indrømmet at hun var flove over. Så hvorfor kommenter dem?


Nøjs med jers egne erfaring om hende og lad alt andet ligge, så kunne det måske være at andre kunne bruge det relavante uden at skulle gennem en jungle af ævl.


Mine egne erfaringer med hende, er kun gode og jeg kan sagtens anbefale hende uden tøven.


~STALD RHIANNON~

~True Trust & Time~


Rådgivning


Plejefamilier søges til shetlænder



Værdig og Varigt hjem gives


Gamle heste/ponyer og mishandlet/vanrøgtet heste/ponyer tages ind


www.123hjemmside.dk/nordhjem



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen, Jani har jo svaret ...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 00:05


... via sine private venner: Hun har svaret, at I er irriterende. fordi I bliver ved med at være så "lave" dvs. bliver ved med at ønske en forklaring på den dårlige forretningsmoral. Jani kunne have stoppet denne tråd for længe siden ved simpelthen at betale de FÅ penge tilbage, som et par hesteejere meget berettiget føler sig snydt for.

At hun ikke svarer kunne skyldes, at hun måske, f.eks., er ordblind og ikke har sproget i sin magt, hvad ovenstående trussels-citat kunne tyde på.

Det er en meget dårlig ide som forretningsdrivende at suge sig fast på et par håndører, som man retteligen burde have betalt tilbage for længe siden.

Smede kan slippe af sted med den slags, fordi der er så få af dem. Men fotografer?

Det fine og fede ved Hestenettet er, at det giver folk meget få muligheder for at gemme sig, det er efterhånden landets største database om godt og skidt. Måske er det derfor tråden ikke er slettet af moderationen? Eller måske er det bare, fordi reglerne ikke er overtrådt.

Vi har endnu ikke fået has på de virkelig stygge hestehandlere, og Jani har stadig sit trofaste publikum -- men tro ikke, at en tråd som denne ikke skader Janis virke. Hvad den - på det foreliggende - burde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rebekka 1
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 09:36

Tro mig den har allerede skadet hende meget.


Jeg synes det er trist at hun ikke kan forsvare sig selv og får alle mulige til det. Og sjovt nok kender alle hendes "venner" den rigtige historie og holder med hende, gad vide hvad den "rigtige" historie så lyder på.

Men de vil åbenbart ikke dele deres rigtige historie med os, så derfor kan vi jo kun tænkte på det negative om Jani.

Hvis I kender sandhenden så fortæl den da


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Woodstock XX

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Tilridning/ridning tilbydes. 1000 kr. pr. måned



0
0
Svar på denne tråd
 
 Endnu en henstilling
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 10:39

Vi har tidligere henstillet til at nye indlæg UDELUKKENDE skal indeholde egne erfaringer!


Nye indlæg som IKKE indeholder egne erfaringer vil udløse en advarsel og en sletning af indlægget.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu 3 måneder efter
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 17:55

indlæggets start, kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre, om der er nogle af jer andre, der har fået en afklaring med Jani.

Jeg "har". Vi lavede en aftale, desværre lader det ikke til, at Jani har tænkt sig at overholde den. Det eneste hun manglede for at kunne overføre penge til mig, var mit kontonummer. Det fik hun selvfølgelig omgående, men åbenbart "fejler" min bank voldsomt, for de kan simpelthen ikke finde de penge, der skal være gået ind

Jeg gætter på, det er fordi de aldrig er forsøgt overført fra Jani's side

Lad mig høre, om andre fra tråden har haft heldet med sig. Og undlad nu - for alt i verden - rygter og andre smædeskrivelser, hold jer til egne oplevelser. Tråden skal jo helst ikke slettes.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle)
der stadig savner Bæ9

Foldbumser
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-07-2007 20:58
Er der sket noget nyt???
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 12:59

Ligesom Zanne har jeg heller ikke haft held med mit videobånd og det er da nogle over en måned siden at hun ville sende det.

Går ud fra at posten er forsinket


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Böckmann stævneskab købes



0
0
Svar på denne tråd
 
 Eftersom
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 23:50
Eftersom Jani kalder sig proff. så burde man også kunne gå til forbrugerstyrelsen med sagerne. Så kan de evt. pålægge hende div. straffe sanktioner.


~~~ Mvh. Annette ~~~



0
0
Svar på denne tråd
 
 posten...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2007 10:10

Line Rønn...ja det er nok posten der nøler...janni kunne da vel ikke finde på ikke at sende det...tror du??








BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4år

Dusør gives.

.

.


Svend4ever


0
0
Svar på denne tråd
 
 rygter...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2007 21:05

jeg syntes det ville være synd at ødelægge tråden med den slags rygter...


det kan godt være det passer...men det kommer vel ikke sagen ved.








BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4år

Dusør gives.

.

.


Svend4ever


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 10:11

Tine Poulsen: Undrer mig virkelig ikke

Smukke Ped: Nej selvfølgelig sender hun det ikke, husk nu på at hun er en meget proff fotograf og hun er ALTID helt booket op, så har hun ikke tid til småtøser som mig. Haha.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)

Böckmann stævneskab købes



0
0
Svar på denne tråd
 
 videobånd
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 21:35

jeg så lige den omtalte fotograf var aktiv i en anden tråd...og så kom jeg til at tænke på dig, Line,har du modtaget dit videobånd?





VINSMAGNING Kurset i franske rødvine er flyttet til Tuborg bryggeriet, da vi har fået en fordelagtig aftale. Vinglas skal altså ikke medbringes alligevel.

ped@pedogmo.dk







0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 07:09

Smukke Ped: Så lever hun i det mindste stadig og der er håb for vores ting, penge osv.

Du har ét gæt?


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)





0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 07:27
Smukke Ped: Lige en lille tilføjelse. Jeg kan heller ikke kontakte Jani for at høre om hun har sendt det, for hun har blokeret mig Trist..

Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

Djurslands Rideklub, distrikt 12


En rigtig hest har 4 hvide sokker :-)





0
0
Svar på denne tråd
 
 5 måneder gammel
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 08:10

er tråden efterhånden blevet.

Er der nogle der har fået løst bare et enkelt lille bitte problem med omtalte fotograf. Nogle der har fået en afklaring på de uoverensstemmelser, de hver især må have ?

Jeg må nok melde status quo her, jeg er åbenbart ikke værd at beskæftige sig med, set fra Janis side.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle)
der stadig savner Bæ9

Transport tilbydes

Foldbumser
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 09:31
Denne tråd har man da vist set før... Og noget nyt?

Kristina og Mademoiselle

Du kan også hjælpe: www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 skod fotograf
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 19:01

Zanne...nej da,hun gider ikke beskæftige sig med dig,for hun har fået det hun ville have...



Line Rønn ...jeg var slet ikke klar over at man kunne blokere folk her på hn...det er da smart,hvis man snyder og ikke gider høre for det...









BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives

ped@pedogmo.dk







0
0
Svar på denne tråd
 
 Line Rønn
Forfatter: 
Dato:  12-09-2007 21:17

Det passer ikke - for det kan ikke lade sig gøre at blokere for nogen på HN.


Men hvis det er via mail, er det naturligvis en anden sag.




mvh PiaR
quantum in me fuit

Havefest - bryllup? Lej en grill med god plads
weberudlejning.dk



Svar venligst i tråden og ikke via besked

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-09-2007 07:36
Pia og Smukke Ped: Glemte selvfølgelig at skrive at det var inde på hestegalleri og ikke her på HN.

Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

En rigtig hest er en pinto :-)

Ridning tilbydes






0
0
Svar på denne tråd
 
 hestegalleri
Forfatter: 
Dato:  13-09-2007 13:08

ååh...nu kommer jeg ikke på HG så jeg ved ikke hvordan det virker...


men her kan man jo bare lade være med at svare his det ikke passer ind i ens kram.





BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives

ped@pedogmo.dk







0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-09-2007 13:32

Ja præcis, og det har hun jo klart benyttet sig af.

Skræmmende at der findes sådanne mennesker.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

En rigtig hest er en pinto :-)

Ridning tilbydes






0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 02:43

Må desværre tilslutte mig dem der ikke vil benytte hende som fotograf nu...det er for mange som har dårlige oplevelser med hende...


Og så håber jeg godt nok hun en skønne dag svarer herinde, så man kan få bekræftet hendes fans udtalelser om den anden side af historien :)


Meeennn...Lad os nu se... :)




Lykkelig ejer af Smukke Mule, den skønneste fuldblod .. :-)
Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu står verden ikke længere
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 08:28

Jeg fandt på noget så tåbeligt, som at gå ind på Jani hjemmeside. Hvor kan jeg dog være dum.

Hun satte i den grad mit *** i kog, for hvad ser jeg. En side dedikeret til dårlige betalere. Jamen jeg er målløs. Den (og så en masse bandeord). Hvor vover hun.

Her sidder vi x-antal mennesker, der alle er taget i måsen af hende, og så hænger hun gudhjælpemig folk ud på nettet, som dårlige betalere. Jeg synes simpelthen der må være en blonde.

Jeg er rystet i min grundvold - forklar mig lige, hvordan man stopper sådan en personage. En ting synes jeg vi sammen skal kæmpe lidt for. Jani bør udelukkes her fra hn, så hun ikke kan finde ofre herinde. Dette kan kun gøres ved at vi alle hver især skriver direkte til hn om hvilke snyderier, vi har været ofre for.

Sådanne mennesker skal stoppes - hvem vil hjælpe.


Venlig hilsen

Zanne (den gamle)
der stadig savner Bæ9

Transport tilbydes

Foldbumser
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 09:06

Ja, var lige inde og se.


Er det ikke muligt at klage til forbruger klagenævnet???


Hun skal da virkelig stoppes!!! Alle andre virksomheder der bruger sådanne metoder bliver da også stoppet. Hvorfor skal hun være en undtagelse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 09:43

Kunne lige se at jeg var nævnt, underligt når jeg ikke har nogle billeder taget af hende

ALLE billederne på HG er taget af enten mig eller min far.

Hvad kan jeg gøre i denne sag?


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

En rigtig hest er en pinto :-)

Ridning tilbydes






0
0
Svar på denne tråd
 
 I kan vel
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 09:43

Melde hende..




Humor er, når man trods alt ler.


Medlem af DÅHM syd


horseauction.dk/


hammelev.com/



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 09:46

Min far har netop lige snakket med en dygtig advokat og hun får hermed 24 timer til at slette mit navn derinde, ellers bliver det ikke sjovt for hende.

Jeg har ikke så meget som et eneste billede taget af hende nogle steder her på nettet, så håber godt nok for hende at hun får det slettet hurtigst muligt :-)


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

En rigtig hest er en pinto :-)

Ridning tilbydes






0
0
Svar på denne tråd
 
 Line Rønn
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 09:48

Ring til forbrugerklagenævnet og få vejledning af dem, til hvad du skal gøre.


Jeg ville i hvert fald være rasende hvis det var mig der stod som dårlig betaler, og ikke engang havde modtaget varen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Logik for burhøns
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 09:53

Jamen det er det da - Jani hænger dig ud og jeg kommer sikkert også på siden, selvom jeg aldrig har købt så meget som en sukkerknald af hende.

Grunden er da ganske enkelt, at Jani derved kan påstå, at vi kører personlig hetz på hende, bare for at slippe for at betale hende. Jani vil ikke forsvare sig herinde - og hvorfor mon. På hendes hjemmeside vælger hun suverænt, hvad der skal stå. Kan det være nemmere ??

Måske vi er flere, der burde ringe til samme advokat ?


Venlig hilsen

Zanne (den gamle)
der stadig savner Bæ9

Transport tilbydes

Foldbumser
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 11:41

Så har Jani fået meldingen om at hun har 24 timer til at få mit navn fjernet.

Kig evt. min nye tråd.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

En rigtig hest er en pinto :-)

Ridning tilbydes






0
0
Svar på denne tråd
 
 oversrkift
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 11:46

hvis i alle der er listet op på hjemmesiden er dårlige betalere.. er i så også kommet i RKI? for at offentligegøre dårligebetalere på denne måde er vist ikke lovligt


hvis jeg var listet på sådan en hjemmeside som dårlig betaler -jaså ville jeg få en advokat til at gi en meget kort tidsfrist og forlange evt beviser for at man er denne dårlige betaler.. for self er der altid nogen som løber fra regningen af, men nægter at tro på at hun har beviser nok til en evt retsag/erstatning for svie og smerte til pågældende uskyldige involverede personer..



Inge dyhr andersen er farlig pas på jeres børn

0
0
Svar på denne tråd
 
 Candymann
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 11:49

Det er mig der står på listen over dårlige betalere.

Dog har jeg ikke nogen billeder på nettet som Jani har taget, derfor har hun INGEN beviser.

Læs evt. min nye tråd om Jani og læs hele min version.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

En rigtig hest er en pinto :-)

Ridning tilbydes






0
0
Svar på denne tråd
 
 janni pedersen
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 18:58

Hun er langt ude!!


Kan hun ikke stoppes?





BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives

ped@pedogmo.dk







0
0
Svar på denne tråd
 
 Uanset...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2007 19:09

... om hun har beviser eller ej, må hun ikke hænge dig ud på nettet. Vi må hellere ikke liste vores "dårlige betalere" på vores hjemmeside, så vi sender dem i stedet til inkasso og håber de er anstændige nok til at betale deres gæld!


Men det er jo en helt anden sag.


Har hun ikke slettet det nu, for jeg kan ikke finde det? Uanset hvad så må hun ikke og jeg var blevet tosset hvis jeg var dig.


Tine


Hestens Urtehave


Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind








0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-09-2007 12:13

Så står jeg ikke længere under dårlige betalere - så var det vist alligevel værd at kontakte en advokat.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

En rigtig hest er en pinto :-)

Ridning tilbydes






0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror at
Forfatter: 
Dato:  15-09-2007 13:08

hun har slettet hele siden, for jeg kan ikke finde den derinde.


Mvh. Lotte.


Stald Topaze - Avl af brogede

kat. 1 ponyer og heste.


FORZA BRØNDBY.





0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-09-2007 17:11

Lotte: Ja der er ikke længere nogen side derinde med dårlige betalere, den blev heldigvis slettet da jeg bad om det.


Det min advokat undrede sig mest over efter at have læst ALT var hvordan Jani kunne lave en side med dårlige betalere når hun selv skylder penge til flere herinde og kan da egentlig kun give ham ret Det giver jo faktisk ingen mening. *S*

Nå men mon ikke at Jani snart lærer at hun hverken skal true mig eller skrive løgne om mig offentligt på nettet


Fortsat god weekend til jer alle - nu vil jeg i byen og spise med min kæreste.




Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

En rigtig hest er en pinto :-)

Ridning tilbydes






0
0
Svar på denne tråd
 
 Frosset
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 13:57

Ja nu er jeg også frosset af hende på HG, hun havde en undertrøje som jeg var interesseret i, men da jeg ikke kunne få den sendt som opkrævning så var jeg ikke interesseret da jeg henviste til hendes "forretningsgang" Så blev jeg frosset som bruger.


Jeg ville ikke ende som andre kunder som sender penge uden at få en varer, hvis hun var ligeglad så kunne hun jo sende den som opkrævning på min regning så hun kunne modbevise det men det ville hun så ikke. Så det må jo være noget om sagen.


Kan heller ikke finde den side med udhæng af dårlige betalere...


Se vores hjemmeside på www.stald-arthur.dk


Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Sabro eller Tilst ved Århus.

De stolte ejere af:

Petit, Animation, Black Bell og Eher Enzar.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 14:26

Staldarthur: Hendes link på hjemmesiden er slettet, det er derfor du ikke kan finde den.

Da jeg truede med advokat og erstatning osv fik hun pludselig kolde fødder og så slettede hun mit navn derinde for hun indså nok at hun ingen beviser havde mod mig, hvilket hun heller aldrig har haft.

God idé at du sagde nej til hendes måde at betale undertrøjen på, for så havde du da hverken set undertrøjen eller pengene igen, det har vi jo netop mange eksempler på.


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock

En rigtig hest er en pinto :-)

Ridning tilbydes






0
0
Svar på denne tråd
 
 undertrøje
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 14:03

StaldArthur ...jah,så tror jeg sørme også jeg havde fundet et undertrøje et andet sted..





BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives

ped@pedogmo.dk







0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 14:13

Det var også liiiggge det jeg tænkte


Se vores hjemmeside på www.stald-arthur.dk


Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Sabro eller Tilst ved Århus.


Støtte medlem af Hestenshaab.dk - Det skulle du også prøve.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 11:01

Nogle af jer der har modtaget jeres penge mm.?


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock


En rigtig hest er en pinto :-)



Lækker unghest sælges - 25.000 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 22:38

Nu har hun åbentbart sat sin hingst til salg, så mon ikke der skulle være gode muligheder for at i snart kan få jeres penge



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 22:43

Gitte: Hun er nok også nødt til at sælge den med alle dem hun skylder penge..


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock


En rigtig hest er en pinto :-)



Lækker unghest sælges - 25.000 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 09:03

Den står vel ikke engang i hendes eget navn, så det bliver nok svært at få jeres penge på den måde...


Folk der i den grad skylder penge rundt omkring, har desværre en tendens til at finde en masse smuthuller som gør, at de udadtil ser ud til at have en hel masse af værdi, men når det så kommer til stykket, står hestene, huset, bilen osv i sønnens, mandens eller søsterens navn...


Og jeg må nok skuffe jer med, at det sikkert også er sådan i dette tilfælde.


Men undrer mig nu over at hingsten er til salg, da det jo iflg hendes eget udsagn er hingsten over alle hingste, som iøvrigt også skulle være leaset ud både i 2008 og 2009..


Men der findes jo selvfølgelig altid folk som er til at handle med, hvis der bliver viftet med en bunke sedler foran næsen på dem, eller hvis man tror det er en guldgrube man har stående i sin stald...


Pernille



Fællesridetur i Hvalsøskoven søndag d. 7 okt kl 10.30

Se under arrangementer


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 10:28

Har ligesom dig Pernille også undret mig over hvorfor den ikke står i hendes navn hvis hun ejer den. Men hun købte den jo på afbetaling, så måske kunne hun ikke få det sidste betalt


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock


En rigtig hest er en pinto :-)



Lækker unghest sælges - 25.000 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 til salg
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 11:45

Ja men de står jo også på hende hjemmeside at hun er fuldt booket for fotogrfering hele oktober måned...yerh rigth!


Men det skal jo lyde af noget.





BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives

ped@pedogmo.dk







0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 16:53

Så er det jo derfor hun er nødt til at sælge hesten, den sælges simpelthen pga tidsmangel

Det havde jeg jo slet ikke tænkt over


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock


En rigtig hest er en pinto :-)



Lækker unghest sælges - 25.000 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Line...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 15:00

..jeg kan ikke finde den tråd, hvor du fortæller "din historie" - vil du smide et link? :)




Mvh Mette
***
www.newforest.dk
Avlet med hjertet - Redet med stolthed!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 05:21

Ha ha ha ha, jeg må lige le

Det er delme humor, det her...



Hold Kjeft Og Sett Deg Ner!!!


Don't look back, just helpyourselfish...


www.jessie-fotos.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-09-2007 10:30

Mette J: Tråden blev slettet da den mindede for meget om denne her, ærgeligt..


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock


En rigtig hest er en pinto :-)



Lækker unghest sælges - 25.000 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fotografen
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 10:50

Er der nogen der har fået penge tilbage eller noget??





BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives

ped@pedogmo.dk







0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 10:53

Smukke Ped: Jeg mangler stadig mit videobånd, må lige ha´ fat i posten om han har glemt at aflevere det til mig, for hun har jo sendt det


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock


En rigtig hest er en pinto :-)



Lækker unghest sælges - 25.000 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fotografen
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 10:57

Ja for søren...så er det i hvert falde ikke hende den er gal med...det er nok posten der stjæler...




BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives

ped@pedogmo.dk







0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 11:02

Ja det må det være, ey altså..

Ej regner godt nok ikke med at se det videobånd nogensinde igen, og hun gav jo også klart udtryk for at jeg fik det tilbage TOMT!


Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock


En rigtig hest er en pinto :-)



Lækker unghest sælges - 25.000 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tråden er låst
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 17:32

Tråden er låst da der til stadighed bliver postet indlæg der ikke bringer noget nyt til sagen - på trods af indtil flere henstillinger fra moderationen om det modsatte.

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider