Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Falck har sluttet
Forfatter: 
Dato:  29-12-2016 23:55

med at have et abbonnement til sygetransport af hest. Er der andre der har et lignende tilbud. ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Falck.
Forfatter: 
Dato:  02-01-2017 08:09

Abbonnementet gælder stadig for dem der allerede har, men man kan ikke tegne nyt. Jeg kontaktede dem i efteråret og fik at vide at hvis jeg f.eks køber en ny hest kan jeg få overført mit abonnement til den, men jeg kan kun ha en hest dækket.

 

VH Karin



"Der er ingen situation, der ikke kan ændres"

Desmond Tutu





0
0
Svar på denne tråd
 
 abonnement
Forfatter: 
Dato:  02-01-2017 18:58

jeg har haft dem i snart 20 år og også fået brev om at når den betalte periode er færdig så ophøre abonnementet, ved flere har fået det, så umiddelbart tror jeg helt de stopper..

 

jeg leder også efter alternativ men intet fundet.


mvh sussie..

nu med ceduina ox

cheval R.I.P D.6/6-06...sov godt min dreng

maxi R.I.P D.17/12-08..min dejlige hund igennem 14 år.TAK for alle de år vi havde sammen..

0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen dog
Forfatter: 
Dato:  02-01-2017 21:22

æv... nå havde også overvejet at stoppe det - da jeg selv har fået trailer. Det var voldsomt rart da jeg ikke havde trailer selv......

Har ikke fået brev endnu, men det lyder til at det kommer?


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 falck...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2017 07:50

Hej

 

jeg har også fået brev om at min abonnement stopper med udgangen af den betalte periode.

 

Har også søgt på alternativer, men har intet fundet.

 

lidt surt, for synes det var rart at have dem som sikkerhed hvis der skete noget

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 wwwwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  09-01-2017 10:18

Jeg har haft mit abonnement siden 1989. Mit abonnement er ikke "bundet" op på en specefik hest. det gælder for mine heste.

 

Efter at have læst er på nette at dette muligvis ophøre, og jeg ikke havde "hørt" noget, ringede jeg til Falck for at få den rette besked/svar.

 

Ja, Falck stopper alt Heste/dyr Transport( også hund op papagøjer mm )

Man for besked i den rækkefølge hvor abonnement er registret = abonnement periode, til/fra dato.

 

Grunden er at flere og flere har egen trailer, så der er efterhånden få der har abonnement i dag, og de "få" skal være med til at holde Falck`s trailer og transportlastbilen velige, og det er blevet en underskuds post.

Derfor stopper de med denne tjeneste.

 


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Falck..
Forfatter: 
Dato:  11-01-2017 10:31

Jeg har endnu ikke fået brev, men ringede også til dem.

 

Ville meget gerne vide hvad de gjorde når ens trailer er dækket hos dem og hvis et uheld skulle være ude.

Der dækker de jo nu at de henter både trailer og hest på ulykkes-stedet.

Jamen det kunne de stadig gøre, man skulle bare betale et engangs beløb for hesten.

Prisen kunne de ikke oplyse om. Så kan jeg da godt regne ud at det kommer til at koste kassen.

 

Vil sige at de skal give alle informationer når de opsiger mig, med de nøjagtige priser. Ellers er jeg da ikke interesseret i at have min trailer hos dem. Eller bilen. Det hele hænger jo sammen.

 

Håber der kan findes andre alterativer.

 

Heidi

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Topdanmark
Forfatter: 
Dato:  19-01-2017 20:31

Vi havde forsikringsmand ude i går for at give os et tilbud. Han sagde at hvis vi valgte deres bilforsikring, så dækkede det også hestetraileren med dyret i, skulle man haverere et sted. Men ikke sygetransportfra et sted til et andet.

Men det er en del bedre end det vi har nu, hvor de ikke vil røre traileren overhovedet mm. Vi punger ud.

Så dem der har Topdanmark - prøv at høre dem af hvis i er itvivl:-)


 

www.staldlauenborg.dk

Salg af smukt designet pandebånd

Smuk palomino hoppeplag sælges ( se profil )

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider