Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Pili dyresalve
Forfatter: 
Dato:  28-12-2016 13:16

Hei er det noen som kan hjelpe meg med hvor jeg kan få kjøpt Pili dyresalve? ( en hvit flaske med grønn skrift) For mange år siden kjøpte min mor denne for behandling av eksem/ psoriasis og den fungerte kjempebra. Jeg hadde satt stor pris på om noen kunne hjelpe meg med hvor jeg kan få kjøpe denne salven? Hilsen Anja.


Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Google
Forfatter: 
Dato:  30-12-2016 16:21

 

Har du prøvet med google?

 

Jeg tror ikke det har været i handlen i årevis. Jeg har lidt som jeg bruger af nu og da, og har faktisk for nyligt tænkt samme tanke.

 

Prøv evnt. aloe vera fra Forever Living Products (FLP) i stedet. Feks. deres propolis creme eller "First" som er aloe vera spray som lindre. Firsten har også den egenskab at hvis man jævnligt sprayer børnes hår så får de ikke lus, da lusene ikke kan li' lugten. :)

Du kan dog ikke sammenligne produkterne fra FLP med andre produkter med aloe vera, men sådan er det jo, pris og kvalitet hænger som regel sammen.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

Happy wife, happy life

0
1
Svar på denne tråd
 
 Du kan også prøve
Forfatter: 
Dato:  01-01-2017 17:03

at bruge Kovaline, det er der en hel der der bruger selv, til netop de ting du nævner.

 

Det kan købes både som shampoo og skal ikke skulles ud, eller som creme.


Konflikt Fri Træning.

Arbejde fra jorden, undervisning med fokus på rytterens opstilling og ridning for lette hjælpere. Trailertræning, adfærdsproblemer.

Kører ud til dig/hesten.

 

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider