Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Springsadel til rytter med lille bagdel?
Forfatter: 
Dato:  21-12-2016 20:44

Jeg må se i øjnene, at det bare ikke er behageligt at ride, når man grundet en lille bagdel og tynde lår, glider rundt i sin sadel med ganske meget slid div. uønskede steder til følge...

 

Jeg er derfor på jagt efter en ny springsadel med meget støtte/dybt sæde - Helst sådan en, man skal skrues ned i!

 

Jeg har kig på Kieffer Norbert Koof og HDR Fletcher, og kunne derfor godt tænke mig at høre, hvad folks erfaringer er med disse sadler?

 

Derudover tager jeg gerne mod anbefalinger af andre springsadler, der opfylder kravet om "skruetvingeprincippet", da det selvfølgelig er rart med lidt valgmuligheder, så der er en chance for at finde en sadel, der også ligger godt på hesten...

 

På forhånd tak for hjælpen!


"I am the Bad Wolf. I create myself. I take the words, I scatter them in time and space. A message to lead myself here."

0
0
Svar på denne tråd
 
 iiiikkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  22-12-2016 00:50

Jeg havde en Sommer Opus I springsadel til min tidligere hest. Mit krav var nemlig godt et dybt sæde og det fik jeg sammen mer medium knæstøtte og lægstøtte.

 

Nu er det jo en springsadel og der vil altså altid være noget mere frihed i dem end dressursadler, siger jo sig selv damen skal komme hurtigt fri i sadlen over springene.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider