Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Gaffelbånd skade
Forfatter: 
Dato:  21-12-2016 08:47

kære hestejere

 

Det er sjældent jeg reklamerer for noget men her må jeg simpelthen gøre en undtagelse.

 

Da mine pigers elskede pony for 2 mdr siden fik en gaffelbånd skade var gode råd dyre, for jeg havde jo flere gange hørt hvor slemt det værre.

Men min kollega fortalte om deres erfaring med en lille maskine med infrarødt lys. Deres store hest havde også stået skadet med gaffelbånd og efter 2,5 mdr var han 100 % klar igen og dyrlægen pointerer endda at det helt sikkert var pga deres egen behandling.

 

Jeg fandt heldigvis hurtigt maskinen hos Graungaard - 4ever og den sødeste Helena som både lejer dem ud og sælger dem og fik os hurtigt igang. Behandlingen er det nemmeste og pigerne klarede det selv de fleste dage og efter blot 2 mdr har pony nu været hos Hørsholm og beskeden var at hun er 100 % klar igen.

 

maskinen skulle også virke på sår og andre skader, det har vi ikke prøvet endnu, men kommer hun til skade igen, skal maskinen helt sikkert i brug.

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Info.....
Forfatter: 
Dato:  22-12-2016 23:43
Ej det er da vist lige hvad jeg søger!

Min vallak står med en gaffelbåndsskade. Han blev halt i sommers, var i spa og fik laser ved dyrlægen. Er efterfølgende kommet tilbage i arbejde men nu står han igen og er ikke 100% ok.
Jeg har overvejet om jeg skal køre ham ud og få laser behandlinger igen, men min tid er lidt begrænset pt så selvbehandling ville være så fantastisk..

Vil du ikke sende mig lidt info ang pris og hvor jeg for fat på sådan en?

Mvh Stinne c",)

 

Dressage is dancing with my best friend...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar på gaffelbånd
Forfatter: 
Dato:  29-12-2016 21:10

Hej Stine

 

undskyld jeg slet ikke har svaret dig, jeg har slet ikke set du har skrevet .

 

maskinen er helt klart værd at prøve og det tager ikke mere end 10-15 min når man alligevel er der :)

 

Du kan ringe til Helena som er super sød og hjælpsom på tlf 31711812 og ellers finder du hende på Facebook under graungaard - 4ever.

 

Håber du bliver lige så glad for den som vi er :) vi brugte den faktisk også på pony da hun pludselig stod med hovbyld og også den var hurtigt væk igen :)

 

held og lykke

 

kh Marlene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2016 22:08

Tak for dit svar :)

 

-efter at have læst dit indlæg fandt jeg hende på facebook og bestilte en.

Jeg modtog den faktisk idag og har nu givet første behandling. Er spændt på om det virker. Jeg har en anden hest der har en sarcoid, den forsøger jeg også at behandle :)

 

Så krydser fingre for gode resultater :)


Mvh Stinne c",)

 

Dressage is dancing with my best friend...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider