Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Samshield ridehjelm
Forfatter: 
Dato:  13-11-2016 16:20

Min datters størte (og dyreste) julegave ønske er en Samshield ridehjelm, og hun er ikke modtagelig for at der er andre hjelme der er billigere og bedre. Hvor køber man sådan en Samshield billigst? Det er underordnet om det er en netbutik i udlandet, fysisk butik i DK eller andet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  15-11-2016 01:41

Det billigst hjelm koster 2500.

De holder prisen ret godt i alle EU lande.

Men prøv og kig i UK, siden pundet er faldet, ka der godt være lidt at spare, hvis det ikke blir ædt af porto.

Da jeg for 1 års tiden siden kiggede rundt, var der intet at spare.

Hvis du er heldig, er der noget at spare på Black Friday.


HorsePhotoHolic

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Samshield
Forfatter: 
Dato:  16-11-2016 15:06

 

Blot et lille godt råd: husk at få hende ud og prøv de forskellige modeller så du ikke får bestilt en hjelm som ikke passer hendes hoved facon

 

Jeg kan tilslutte mig ovenstående råd om at købe i udlandet, der er tit en besparelse at hente

 

Jeg handlet en del her:

 

Divoza

Ootemann

 

 

Held og lykke


Medlem af "SMUG-KIGGER KLUBBEN"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Divoza
Forfatter: 
Dato:  17-11-2016 09:13

Divoza kører tit tilbud " 25% på en valgfrivare"

 

Bliv feks ven med dem på facebook så ser du når de kører disse kampganer- som vel er 5-8x årligt hvis ikke mere

 

det er der jeg handler de dyre ting som feks hjelme, klippemaskiner, rambo duo etc

 

porto er 10 eur- så ikke ret dyrt.

 

Men en god ide´at lade din datter prøve hjelemen så du kender skal str ( S-M-L) og indlæg str ( 55-56-57-58-59)

 

personligt bruger jeg feks M skal med 57 innerliner

 

 

Karina

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mfvnsjdfblajsljbs
Forfatter: 
Dato:  26-11-2016 11:52

Og hvis det er en trøst kan jeg nævne, at jeg synes det var dybt latterligt at give 2500 kr for en ridehjelm. Så jeg prøvede stort set alt på markedet og endte alligevel med den billigste Samshield model til netop 2500,- Stadig med skepsis begyndte jeg så at ride med min nye hjelm og jeg må indrømme at den hjelm bare er super fed. Slut med drivvådt hår, nem lige at tørre over med en klud, indmaden kan håndvaskes og tørre over natten og den er pæn at se på. Så du giver din datter en toplækker gave, som hun får glæde af hver dag i mange år fremover:)

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 til ts
Forfatter: 
Dato:  07-12-2016 13:42

Til Hyttmann

hvis intresse så har jeg en helt ny, aldrig brugt til salg.

det er så ikke den billigste model. men der er 25% rabat på den.

Idet vores datter er stoppet med ridnining, så den nåede aldrig at komme i brug. kun været ude af kassen for at tage billeder.

 

Billede

 

Samshield ridehjelm, med alantara på siderne ( hvilket går at den ikke er så modtagelige for ærgelige ridser som standart hjelmen ) og med læder top og læder hage rem.

den har dressurcut, så man kan have knold eller hestehale under hjelmen.

str M med 55M indlæg. har aldrig været brugt. ny pris kr. 4000.-

Sælges for kr. 3000.- inc forsikret, og sporbar fragt.

 


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider