Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Hvor meget giver Ariat-støvler sig?
Forfatter: 
Dato:  11-11-2016 10:12

Hej -

Håber, nogen kan hjælpe: Jeg har købt et par Ariat Bromont Pro og bestilt præcis samme størrelse, som jeg plejer. Men skafterne er meget stramme (som i virkelig stramme!). Men hvis jeg vælger at gå en størrelse op i vidden, så er det hele 2 cm, hvilket er meget. Derfor overvejer jeg, om de kan give sig så meget, at jeg skal beholde dem, jeg har købt. De gamle passer perfekt (i samme mål, men de var ikke så stramme i udgangspunktet).
Derfor: Er der nogen, der ved, hvor meget de giver sig - og evt. nogen, der ved, om de kan udvides hos skomager, selvom det er modellen med lynlås i skaftet?

Mange tak på forhånd - Anne

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ariat...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2016 22:34
Jeg kørte pt på mit 3 par.. denne gang ariat bromont dressage..
Og de udvider sig en del, har købt samme størrelse som jeg plejer men da jeg fik dem kunne jeg alligevel næsten ikke lukke dem. Var noget i panik. Men allerede efter få gange blev det bedre..
Så hvis du kan lukke dem så bid smerterne i dig og brug dem. Evt luk dem så langt op du kan og lyn lidt længere op i løbet af rideture. Virker for mig..
Og når de først har givet sig er de jo super skønne at ha på👍👍

Mvh Stinne c",)

 

Dressage is dancing with my best friend...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider