Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Alternativ til RTS ridebukser?
Forfatter: 
Dato:  24-10-2016 20:43

Er er nogen som ved, om der er andre mærker som laver ridebukser med noget skind, som er magen til det der var på RTS ridebukserne?

Har læst lidt på nettet, at HKM har "overtaget" det og laver nogle ridebukser som er med samme fantastiske skind - er det korrekt?

 

Hilsen Gitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bentex
Forfatter: 
Dato:  24-10-2016 22:12

Det har jeg ikke hørt om - men jeg ved at Linsmark forhandler polsk syede bukser med bentex-skind.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2016 22:30

Tak for dit svar. :-)

Jeg har faktisk købt softshell bukserne derfra, men jeg synes, at pasformen er skidt, men måske det bare er softshell modellen der ikke passer til mig. :-)

Desuden kunne man få HKM bukserne til en noget billigere pris, så hvis det var det samme, ville det jo være rart med muligheden for at spare nogle penge. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 yourpassion.eu
Forfatter: 
Dato:  25-10-2016 10:37
De laver bukser præcis som RTS lavede i sin tid .
De har samme fantastisk skind på bukserne.

Mvh Sussi.

At rejse er at leve..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gitte Andersen
Forfatter: 
Dato:  25-10-2016 13:50

Jeg købte for ca. 2 år siden et par almindelige bukser med Bentex fra Polen. Skindet var fantastisk, men - jeg syntes bukserne havde overraskende dårlig pasform ift. Pikeur, HKM og Back2Back, så jeg solgte dem igen.


Sort havre sælges 100 kg/200 kr.

Vårbyghalm, småballer fine. 10 stk./100 kr.

4470 Gl. Svebølle - Ring 4014 3480

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2016 21:03

jeg er godt klar over, at jeg kan bestille bukserne fra Polen, nu var det mere et spørgsmål om, hvorvidt skindet på bukserne fra HKM var lige så godt... det ville være nemmere, at kunne købe dem i DK og også væsentlig billigere, så det var såmænd bare for at finde ud af, om der er et alternativ til RTS... men tusind tak fordi I har taget jer tid til at svare. :-)

 

Gitte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider