Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Løsdrift / vandrefold
Forfatter: 
Dato:  17-10-2016 11:49

Hej alle

Jeg søger pt desperart efter en løsdrift eller en boks, med egen paddock, til min skønne fuldblods hoppe på 4. Jeg leder efter et sted der lægger maks 30 km fra 2880 Bagsværd. Prisen betyder ikke det store, men jeg har dog nogle krav.

- løsdrift / boks med paddock året rundt, uden voldsomme mængder af mudder. Hun skal kunne komme ud hele døgnet.

- Bane på stedet

- Helst ridehus på stedet, hvis ikke skal banen være indhegnet og oplyst.

- Skov / Natur i nærheden der kan rides i

- ingen lukningstider

- Søger helst et lille hyggeligt sted, med maks omkring 20 heste. Dog ikke et krav.

Jeg laver gerne staldarbejde, dog ikke morgenarbejder da jeg studere. Om det er fuldpas eller om jeg skal stå for alt selv, gør mig ikke det store.

Jeg har også interesse i at leje egen løsdrift, som jeg selv står 100% for.

Er der nogen der kender nogle steder de kan anbefalde?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tibbevangen Herlev
Forfatter: 
Dato:  18-10-2016 23:17

Du kan da prøve at kaste et blik på "Mosedal" Tibbevangen i Herlev. Vi har HIT aktiv system, oplyst bane og ca 2km til Hareskoven. Mine hyppere nyder at bo der :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bakkegården, Skinderskovvej-Herlev
Forfatter: 
Dato:  07-11-2016 21:22

Du kan måske også kigge på Bakkegården på Skinderskovvej i Herlev. Det er godt nok primært islændere der står der, men er i øvrigt en rigtig fin løsdrift, med bare 4-5 heste/ponyer, og meget god plads i foldene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Søger løsdrift pr. 01.09.17 i Herlev
Forfatter: 
Dato:  08-06-2017 17:16
Hej. Jeg har en dejlig rolig spansk vallak og er selv flyttet til Herlev, så jeg vil høre hvad det koster på Bakkegården og hvad der er inkluderet?
Bedste hilsner Lilli og Bueno.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider