Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Sadel Underlag der ikke "suger" hår
Forfatter: 
Dato:  24-08-2016 10:58

Hej,

Er der nogen af jer der er stødt på et sadelunderlag der ikke "suger" hår til sig, eller hvor hårene er nemme at børste af igen? Jeg er så træt af at uanset hvor meget man stigler hesten i fældnings sæsonnen, er underlaget smurt ind i hår efter bare en enkel gangs ridning, og at hårene er så mega svære at få ud af underlagene.

 

Da jeg var barn for 30-35 år siden, syntes jeg at huske at man brugte nogle filt underlag med læderstropper. Underlagene kunne ikke vaskes (ikke særlig praktisk) men det var nemt at "feje" hårene væk fra underlaget

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeps....
Forfatter: 
Dato:  26-08-2016 06:35

de der filt underlag husker jeg også og jeg har enda været så heldig at få købt mig et par stykker. Jeg har også er i overskud der er til salg. str 17 tm og i dressur, brugt få gange og med bomuldsovertræk over, da jeg nu kun rider i combisadel.


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 De nye modeller
Forfatter: 
Dato:  26-08-2016 13:08

fra Back on Track, dem med farver, syntes jeg er meget nemme at fjerne hår fra. Underlaget ligger desuden rigtig godt.

Jeg bruger desuden en gummibørste, hvor "hårene" er af gummi. Den er rød med sorte gummibørster. Den er super effektiv - når underlaget er tørt efter ridning.

kenjan.dk/index.php/hesteartikler/ plejemidler-og-strigler/strigler/ strigle-til-hest-kunststof-super- groom-ass-farver.html

Jeg kan ikke huske, hvor jeg har købt den, men den ser ud som ovenfor.


Sort havre sælges 100 kg/200 kr.

Vårbyghalm, småballer fine. 10 stk./100 kr.

4470 Gl. Svebølle - Ring 4014 3480

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider