Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Pad til gammel Equisoft gjord?
Forfatter: 
Dato:  27-07-2016 19:49

Hej derude!

Jeg har en Equisoft gjord i den gamle model, og ville høre, om de nye pads passer til den? Hvis ikke vil jeg høre, om nogle derude kender et sted, hvor de stadig sælger de gamle?
Mvh

Benedikte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre
Forfatter: 
Dato:  29-07-2016 12:44

desværre passer pads'ne ikke til de ældre equisoft gjorde, velcroen sidder ikke på samme måde.
Jeg har prøvet da mit også trænger til en udskiftning.
Så vil da også rigtig gerne høre hvis der er nogen der kender til et sted hvor de har nogle ældre pads liggende :D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-07-2016 18:36

Jeg har før ville købe pads til den gamle model, men de sælges ikke længere (gået ud af produktion). Den eneste chance i har er at finde dem brugt. Der var én sadelmager som havde et restparti dengang jeg søgte, men hun havde kun enkelte tilbage som højest sandsynligt er solgt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flyt velcroen
Forfatter: 
Dato:  05-08-2016 23:39

Jeg købte en ny lammepad til min gamle equisoft dressurgjord, fordi den gamle ikke kunne mere. Den nye har nøjagtig samme form, som den gamle, så jeg fik bare en sadelmager til at flytte velcroen, så det passer sammen, og det fungerer perfekt :)


Heste er fantastiske dyr - kunne ikke undvære dem :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Pad til gjord
Forfatter: 
Dato:  08-08-2016 14:34
TTL: Passer de nye pads på den gamle udgave, hvor spænderne sidder inde på læderpladen?
Så velkroen 'bare' skal flyttes? Og hvad kostede det at få flyttet velkroen ved sadelmager?

Derudover, hvordan rengør i det imiterede lam?

Tak for hjælpen :-)

Mvh. Christina

Mvh

Christina-S

Med Isobel og Preben.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg håndvasker
Forfatter: 
Dato:  08-08-2016 23:11

Christina-S: Det er den gamle Equisoft gjord, altså version 1, jeg har, og formen på dens lammepad, og den nyeste nuværende Equisoft gjords (version 3)lammepad er ens i formen.

Det kostede 300 kr at få flyttet velcroen (Sjælland).

Jeg håndvasker bare lammepaden i lidt sæbevand, skyller efter med vand, presser vand ud af den og lægger til tørre.

 


Heste er fantastiske dyr - kunne ikke undvære dem :)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider