Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Kort dressursadel med smal talje?
Forfatter: 
Dato:  29-06-2016 17:11

Hej!

 

Jeg har fået ny hest - en kort musse, som min nuværende Albion SLK Ultima 17" ligger for langt bagud på.

 

Er der nogen bud på en dressursadel med kort anlægsflade og smal talje? Den skal kunne passe en str. 38 menneskebagdel.

 

Den smalle talje er super vigtigt, da jeg ellers får ondt i hofterne.

 

Sadlen skal helst ikke over 6000 kr. brugt.

 

Håber I vil hjælpe, da jeg er lidt på herrens mark.

 

KH Line


 

Grevens Rumba, e. Blue Hors Romanov x World Cup 1, tysk oldenborg, B-hest i dressur, Vallensbæk Ridecenter

0
0
Svar på denne tråd
 
 amerigo
Forfatter: 
Dato:  29-06-2016 18:08

Uden tvivl en Amerigo Classic ;)

 

Den er kort, bredt kammer, god støtte uden man er låst og den er smal i taljen. Jeg har selv dårlige hofter og kan heller ikke ride i de brede..

 

Men det største problem bliver at finde en til under 6000,- Men ind i mellem er de der, specielt hvis du kan leve med skønhedsfejl og en del år på bagen...

:)


Mvh Stinne c",)

 

Dressage is dancing with my best friend...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 00:49

Kig på Sommer eller Kentaur :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 09:22

Windsor Elite kunne være et bud. Hvis man kigger sig lidt omkring kan man indimellem finde en brugt til sølle 2.500 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 JC Tango
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 15:35

Min datter har to JC Tango sadler. En 16,5" og en 17".

De er begge smalle i taljen, meget korte i anlægsfladen og hendes bukser er vist ved at være en str. 38. Hun bruger 16,5" sadlen på vores ultra korte kat. 2 hingst og på vores lige så korte kat. 1 New Forest. Og den ligger perfekt på begge

Ikke verdens bedste læderkvalitet og en lidt anderledes opbygning end de fleste sadler. Men det gør at man faktisk kan tilpasse dem lidt selv. Begge er købt let brugt for 3-4000,-


Mvh

Gitte

 

Bedækning ved ultra velgående Welsh sec. C

Avlgodkendt og B-pony i dressur

 

Jo mere jeg lærer, jo mere går det op for mig hvor meget jeg ikke ved

 

Opstaldning med ridehal. NY bund!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bumbum...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2016 19:47

hvis du er glad for albion, så har de jo lavet slk med shortback, 17" men længden/puderne er korter og svar ca til en 16,5", den er nok bare svære at finde brugt.

Øjet har en til min og er virkelig glad for den.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ideal saddlery
Forfatter: 
Dato:  01-07-2016 15:04

Ideal Roella 16,5" er kort og har smal talje, det er en super lækker sadel, ved dog ikke om de er til at opstøve brugt, købte min sidste år fra ny til: 13500...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider