Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Opstaldning nær kbh. med off. transport
Forfatter: 
Dato:  28-05-2016 17:41

Hej allesammen, nu har jeg siddet og søgt hele forumet igennem efter alle de emner der omhandler opstaldning i KBH, desværre så er størstedelen af dem helt fra 2006 - 2010, derfor er de fleste af de omtalte opstaldningsteder lukket ned mm.


Jeg søger med lys og lygte efter et opstaldningsted i nærheden af kbh, de eneste krav jeg har at foldene er ok, der er mulighed for tur, og at der er hø/wrap/halm et eller andet spiseligt på foldene. Det største krav er transport muligheder, og gerne evt. s tog der køre til stedet, eller en bus der køre minimum 3 gange i timen.
Jeg bor på amager, og gider ikke bruge mere 1 time og 20 min på transport (steder på amager har ingen interesse!).

Mit budget er på 3000 kr, men alt fra 2000-3500 kr har interesse. Fuldpas, eller delvis fuldpas er at fortrække..
Jeg har allerede kigget på stevnsbogaard i hvidovre, nogen der har erfarring med dem?? Jeg er ikke så vild med at de ikke får nogen former for mad på foldene.


;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hheeejjjjjj
Forfatter: 
Dato:  30-05-2016 10:09

har du lavet et opslag inde på FB under opstaldning søges der vil du få masse svar .og stevnsbogaard i hvidovre ville bestemt fravælge


hold hovedet højt,..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider