Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Anky Underlag
Forfatter: 
Dato:  04-02-2016 09:02

Hej med jer

 

Jeg overvejer lidt at købe et Anky Dressurunderlag til min hest, da jeg umiddelbart har svært ved at finde underlag, der passer med sadlens stropper. Derfor tænkte jeg, at Ankys ville være fint, da der ikke er nogle holder til stropperne.

 

Er der nogle af jer, der har erfaring med disse underlag? Bliver de liggende, eller glider de under ridningen?

 

På forhånd tak for hjælpen :)

 

/Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-02-2016 11:16

Min erfaring er at de er skod. Glider, er besværlige at ligge på og så er de bare tykke, klumpede og alt alt for varme. Hader at bruge dem. Min gamle parthest havde et par stykker af dem og hver gang ejer eller den anden part have taget sådan et frem erklærede jeg dem altid meget hurtigt for snavsede og skiftede til et ordenligt underlag.

 

Mange andre er jo til gengæld rigtig glade for dem. Så noget godt må der vel være ved dem?

0
0
Svar på denne tråd
 
 dejlige
Forfatter: 
Dato:  04-02-2016 22:02
Jeg er rigtig glad for Andy underlagene.

De er nemme at lægge på, og hos mig er de blevet liggende. Og så er det smart når man hænger sadlen på plads, så lægger man underlaget oven på sadlen med bagsiden op af.
Og så slider de ikke min hest bag sadlen, sådan som mit RBH underlag gør.

mvh

 

Julle

 

DIN hest - DIT ansvar !!!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Anky pads
Forfatter: 
Dato:  06-02-2016 17:48

Jeg har også et Anky underlag og er super glad for det.


Med venlig hilsen

Anita

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  08-02-2016 07:40

Billede

 

Jeg har haft ANKY underlag, men er mere til dem fra Eskadron uden stropper. Synes de er mere lækre i kvaliteten.

 

Og disse underlag uden stropper er ret gode til at afsløre, om sadlen passer hesten/ligger korrekt, for hvis ikke underlaget blivet liggende som det skal, så kan det meget vel skyldes sadlen ikke ligger rigtigt.

 

PS! Aner ikke hvorfor min telefon vender billedet forkert (sorry)...

 


Hilsen Jannie

 

GRAFIKER:

www.nokke.dk

 

HESTENE:

www.sydvillegaard.dk

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  08-02-2016 08:44

Tusind tak for jeres svar! Det er altid dejligt med indspark fra andre, der har prøvet produktet :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider