Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Ridestøvler - hvilke er bedst?
Forfatter: 
Dato:  17-11-2015 14:57

Hej alle ryttere

 

Jeg står overfor at skulle købe nye ridestøvler (dressur) lige om snart, da mine gamle simpelthen er ved at falde fra hinanden. Jeg synes dog, at det er ualmindeligt svært at finde nogle reelle anmeldelser af, hvilke støvler der er bedst i forhold til kvalitet. Derfor denne forespørgsel.

 

Hvilke ridestøvler foretrækker I og hvorfor?

 

Tusind tak for hjælpen.

 

/Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Derby...
Forfatter: 
Dato:  17-11-2015 17:10

Min datter har altid redet i Derby ridestøvler, dem hun har er nr to par igennem 12 år. De holder sig flot i læderet og det eneste hun har ofret er en ny lynlås og nye såler på det ene par.


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

Helt nye læder ridestøvler sælges.

www.heste-nettet.dk/marked/nedsat- helt-nye-derby-topper-laeder- ridestoevler/a/23987/

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Veltheim
Forfatter: 
Dato:  18-11-2015 11:48

Hej.

 

Jeg rider med et par Veltheim ridestøvler. Jeg har faktisk aldrig set dem solgt udenfor Schweiz, hvor jeg også købte dem i 2007.


De er skønne!
Da jeg købte dem, sagde jeg, at så havde jeg da ridestøvler de næste 10 år! Jeg tvivlede selv lidt - men sørme. Nu har de holdt i 8 år - også lynlåsen! :) De vejer nærmest ingenting og er meget behagelige at have på. Jeg har redet i sne, mudder og er blevet trådt over tæerne i dem - de holder!
Det tog nogle uger at gå dem til og én negativ ting er, at jeg kan ikke gå så langt i dem, så begynder de at gnave på ankelen - men til at ride i, er de skønne. Man kan slet ikke mærke, at man har dem på.

De var hundedyre - over 2000 kr. - men det har været penge, som er givet godt ud!
Jeg har selvfølgelig også behandlet dem rigtig godt. De bliver vasket og pudset, står altid med plastikflasker i, når jeg ikke rider.

 

Billede

 

Men sådan et par vil jeg i hvert fald godt anbefale!

 

www.aeschlimann-veltheim.ch/

 

Heidi

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Veltheim
Forfatter: 
Dato:  18-11-2015 11:49

Hej igen.

 

Ser lige, at Veltheim slet ikke produceres længere... Så bare glem mit indlæg.

 

Heidi

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  18-11-2015 11:50

Er rigtig glad for mine De Niro støvler :)


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Læder ridestøvler
Forfatter: 
Dato:  18-11-2015 14:26

Da jeg begyndte at ride igen skulle jeg bare have nogle billige støvler. Jeg fandt et par billige HKM, som jeg gav 6-700 kr. (på tilbud) og tænkte, så må de holde det de kan og så kan jeg købe nogle dyre lækre støvler, når de går i stykker.

 

Men nu 3 år efter fremstår de stadig som nye (og jeg er rigtig dårlig til at passe på dem og give dem pleje), lynlåsen er der aldrig bøvl med og ja, de er bare super lækre at ride i.


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mærker
Forfatter: 
Dato:  23-11-2015 11:19

Tusind tak for jeres bidrag :) De bliver modtaget med kyshånd!

 

I den stald jeg rider, er der rigtig mange, der rider i støvler fra Petrie, men jeg synes det er svært at vurdere, hvor god holdbarheden er. De koster nemlig også gerne 3500 kr.

 

Er der nogle der har erfaring med dem?

 

Eller har jeg også overvejet De Niro, som vist også skulle være et ret godt og lækkert mærke.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  23-11-2015 12:31

Jeg har altid redet i Cavallo støvler (så har ikke så meget at sammenligne med), men dem har jeg også altid været rigtig glad for


 

... Sofie Støjko

- stud.med.vet og rytter til den dejligste parthest <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridestøvler
Forfatter: 
Dato:  23-11-2015 13:13

Hej

 

jeg har haft Cavallo og det er nogen rigtigt gode støvler

 

for 15 år siden fik jeg speciallavet et par Kônig - og dem har jeg faktisk endnu. Jeg har dog ikke redet så meget med dem de sidste par år, men fremstår stadig pæne hvis de pudses. Kan dog godt trænge til en ny sål....

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Petri nej tak!
Forfatter: 
Dato:  23-11-2015 18:26

Jeg var så heldig at vinde et par petri støvler igennem scan horse, fedt fedt.

Super flotte og sidder godt. Det skal lige siges jeg passer hysterisk godt på mine støvler, har dem kun på når jeg sidder på hesten og giver zipp lynlås spray og tørre dem over dagligt og de står altid med stiver og i varmen.

Jeg fik dem efter lang vente tid i november sidste år. I foråret gik sygningen på den ene støvle ikke engang et halvt år gamle øv, importøren ville ikke tage det på garantien da de mente det for al slidtage(jeg rider 1 hest om dagen, så synder lige meget kan de umuligt blive slidt på ca 5mdr), måtte selv få dem syet. Der gik ikke længe for overfladen på læderet begyndt at skalle af, afsted med dem igen, dette ville de dog gerne dække og efter 5-6 uger kom de tilbage fra fabrikken, 3 gange nået jeg at skridte med dem så var sålen begyndt at gå løs. Jeg magtet simpelthen ikke at reklamer over dem med, så en tur til skomageren med dem og få dem fikset. Jeg har dog fået et par virkelig fede cavallo efter så nu står de fine petri bare til pynt her hjemme.

 

Jeg må indrømme at jeg aldrig ville bruge penge på et par petri efter denne trælse oplevelse med holdbarheden.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2015 10:48

Jeg har købt et par Alberto Fasciani ridestøvler fornyeligt, de er fantastiske, sidder super godt på benene, og er bløde og behagelige, har købt den såkaldte dressurmodel, med noget gummistrech på indersiden, og så lynlås bagpå,de kan klart anbefales :-)


Hilsen

Louise

Luna og Snippe <3



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for hjælpen!
Forfatter: 
Dato:  25-11-2015 12:53

Godt at høre jeres forskellige erfaringer. Det er super svært at finde ud af, hvilket mærke man får mest for pengene.

 

Tusind tak :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider