Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Gulerødder sjælland
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 08:01

så er det ved at være tid igen, men min gamle leverandør har ændret betingelserne på levering

 

er der nogen steder i nærheden af Roskilde/ Ringsted som levere gulerødder ?

 

Jeg ved der er et par steder man selv kan hente

 


Horselux forhandler i roskilde/kbh

www.minimule.dk -salg af foder.

 

6/7-06 - Min elskede ven igennem 12 år - Jeg sa ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 gørlev foder
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 13:55

gørlev goder og brændsel levere vist til adressen , det er 20 kg til 30 kr. tag et kig på deres hjemmeside :)


mvh sussie..

nu med ceduina ox og may-sheri <3

cheval R.I.P D.6/6-06...sov godt min dreng

maxi R.I.P D.17/12-08..min dejlige hund igennem 14 år.TAK for alle de år vi havde sammen..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gulerødder
Forfatter: 
Dato:  09-10-2015 22:13

Går ud fra at du som mig plejede at bruge miniwrap.dk?

 

Er er selv ved at undersøge hvor jeg kan få leveret fra i stedet for.

 

Har hørt om, men ikke prøvet: gulerodsruten.dk facebook gruppe - ser ret underligt ud mht. betaling, bestilling osv. Men kender flere der har brugt dem sidste år og været meget tilfreds med kvalitet og levering.

 

Ellers er er der sædder fourage - ingen hjemmeside, men det skulle bare være at ringe og bede om ugentlig levering og så får man en regning ca. 1 gang om måneden. Kender igen flere der har brugt dem uden problemer.

 

Spørgsmålet er jo så bare om nogen af dem lige rammer vores respektive områder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 gulerodsruten.dk
Forfatter: 
Dato:  12-10-2015 15:18

Det er to forskelling som stå bag gulerodsruten og gulerodsruten.dk på facebook.

 

Det er en fodervirksomhed som stå bag gulerodsruten.dk men privat person som er bag gulerodsruten (facebook),

virksomheden bage gulerodsruten.dk er registret hos fødevarestyrlsen som er en krav for af må sælge foder til heste og de har også produktforsikring til hvis hesten skulle blive syg af det man køber af dem.

 

Gulerodsruten (facebook)er ikke registret hos fødevarestyrlsen og har muligevis heller ikke en produktforsikring.

 

Jeg køber personlig hos gulerodsruten.dk og er godt tilfreds med deres vare og service.

 

MVH

René

ps.

Ved de kæmper med af så hjemmesiden op og køre, der er der for af bestilleíng er betraling er lidt mystisk.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Foderlevering
Forfatter: 
Dato:  15-10-2015 11:58

Jeg er en meget tilfreds bruger af gørlev goder og brændsel. De leverer foder gratis på Sjælland uanset mængde og pris!, det synes jeg er vildt flot og så er de yderst rimelige ang. priser oveni.

Ang. gulerødder kommer det jo også an på hvor store mængder TS skal have leveret:)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider