Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Anbefaling af sikkerhedsvest.
Forfatter: 
Dato:  03-10-2015 19:25

Jeg er den facon det er svært at finde sikkerhedsvest til ;)


Så jeg har kæmpet med at finde noget der passede - og nu er det lykkedes, så jeg tænkte at jeg ville dele med jer hvor god den er.

 

Der er jo nok andre end mig der er korte i overkroppen - og med lidt for feminine former til mange af de veste der er på markedet.

Det er 3 sikkerhedsvest jeg har haft - og begge de to tidligere har enten bumpet ned i bagsvidslen, hakket ned på mine hofter eller nærmest flagret med skulderdelen 10 cm over mine skuldre. På ingen måde hverken kønt, behageligt - eller sikkert!!!

Men så fandt jeg min nuværende vest - og nu da jeg har redet et par stævner og lidt træning med den, er jeg sikker på at den var hver eneste øre værd!!

Det er en Airowear Outlyne. De findes i 4 længder - den korteste er perfekt til mig. Inden for hver længde kan man få flere forskellige bredder - og det fantastiske er at de IKKE bliver længere bare fordi de bliver bredere!! Så vælger man den korte længde - så HOLDER den målene!!

I dag red jeg orienteringsridt med den - og ja, det var da lidt varmt, men ikke ubehageligt eller klodset som det har været med de tidligere veste jeg har ejet eller prøvet. Og ved forhindringsbanen, kunne jeg sagtens læne mig ned og åbne og lukke led UDEN at den generede mig det mindste (leddet sidder i en højde af ca 120 cm - min hest er 160 cm - så jeg skal læne mig noget ned)

Jeg har købt min fra en engelsk butik på Ebay.
Men jeg kan egentlig rigtigt godt lide denne side fordi de har valgt at vise den på en model der IKKE er "supermodel mål" - det er jo altid rart at se hvordan tingene ser ud på en der er lidt nærmere ens egen facon ;)

 

www.williams-eventing.de/en/ articles/728-airowear-body- protector-outlyne-women-teenager- black



Nu har jeg jo kun prøvet den ene jeg har købt - men for den holder målene perfekt ud fra måleskemaet.





£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

2
0
Svar på denne tråd
 
 wwwwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 08:35

Dejligt info.

 

Jeg er selv en af de fyldige kvinder, og har tit tænkt på at hvis jeg fandt en sikkerhedsvest der passede mig i omkredsen ( bryst/skulder ), om det så var muligt at få armene ind til siden eller at bukke sig fremover, med sådan en brynje. ( jeg kan lige se det for mig )

Men med alderen, og den magnetiske effekt mod joren fremskreden, og man falder tunger, vil en sikkerhedsvest nok være en fornuftig invistering.

Så jeg takker for brugbar info......


:O)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider