Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Ny lynlås i ridestøvler (Nordsjælland)
Forfatter: 
Dato:  24-06-2015 19:26

Hej!
Min lynlås er gået i min ene ridestøvle, og den anden er også lige ved det. Derfor ville jeg høre jeres erfaringer med at få ny sat i her i Nordsjælland(Frederiksværk 3300), for jeg kan ikke rigtig finde nogle steder, som gør det.
Hører gerne både om udførsel og pris.

 

Hilsen
Marie-louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helsinge
Forfatter: 
Dato:  25-06-2015 12:54

I VP Arkaden i Helsinge ligger der en skomager, som jeg har brugt flere gange. Han er super flink og laver et pænt stykke arbejde. Kan ikke huske prisen, men den var rimelig.

 

www.krak.dk/skomagere/helsinge/ s%C3%B8g.cs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Farum...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2015 13:11

Nu er Farum selvfølgelig et stykke væk, men skomageren på Farum Bytorv laver et meget pænt stykke arbejde til en ganske rimelig pris.

Jeg har netop fået lavet lynlåsen i min ene ridestøvle for 2 uger siden. Jeg kom ned med et par møgbeskidte støvler en torsdag eftermiddag, og allerede fredag eftermiddag kunne jeg hente et par helt nypudsede støvler med ny lynlås i den ene.

Det kostede kr. 385 for at få skiftet lynlås, og det var så inkl. en meget flot pudsning af begge støvler. :)


Sagde Josephine

 

Med sine to soulmates og guldklumper

Maphard & Nuller <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-08-2015 00:08

Jeg bruger en ude ved Slangerup, jeg gav 250 kr for at få skiftet lynlåsen til en, som er meget holdbar (Y) Hvis du skriver privat, kan du få hendes nummer :-)


- Sascha & Heimdals Golden Champ <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

- 15% rabat på alt König!

Køb SleekEZ her - perfekt til heste, der fælder meget!

Pegasus Horse Jewelry - personlige smykker af hestehår

0
0
Svar på denne tråd
 
 www.skomar.dk
Forfatter: 
Dato:  04-08-2015 22:26

Hej tjek

http://www.skomar.dk

ligger i helsingør - har brugt ham flere gange - super nemt - hurtigt - og flot arbejde. Har brugt ham flere gange til udskiftning af lynlåse - blokke støvler :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skolageret viborg
Forfatter: 
Dato:  09-08-2015 21:18

De tager 160 kr pr lynlås. Så selv med Porto oveni var det langt billigere end andre steder. Og pænt arbejde. Det tog under 1 uge incl forsendelse.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider