Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Bedste tilskud til led
Forfatter: 
Dato:  28-03-2015 16:09

Hvad er Jeres erfaringer i forhol til ledprodukter til rideheste der har behov for ekstra tilskud (pga røntgenforandringer i ben) ?

 

Jeg har brugt cortaflex HA (med det grønne låg) i et års tid, men synes ikke jeg sådan har oplevet sådan en vild effekt.

 

Har kigget på Matrix HA fra Havens/horselux og den virker umiddelbart til at være ret koncentreret. Den bliver lidt dyrer end cortaflexen, men er i tvivl om, hvorvidt de egentlig hsr behov fo 30 gram i vedligehold når cartaflexen kun skal udfodres i 15 gram? Er cortalexen der mere koncentreret eller hvad er Jeres erfaring?? :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Matrix HA
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 21:43

Jeg har afprøvet både Strongjoint, Matrix HA og Artroflex og jeg har bedst erfaringer med Matrix HA. Vedligehold for en stor hest er 15 g dagligt - 30 g er ved opståede problemer.

 

 

Derudover kan jeg godt lide, at du kan finde den fulde ingrediensliste med tal på indholdet af de forskellige bestanddele. Matrix HA indeholder primært virksomme stoffer fremfor mange andre produkter, hvor de første 6-8 ingredienser er lucernemel, soyaprotein, roepiller og den slags. Efter min mening, så er det altså noget meget dyrt lucerne!!!

Måske jeg ikke er god til at google, men jeg har undersøgt det her MANGE gange og det er mig fuldstændigt umuligt, at finde en komplet ingrediensliste på både Artroflex, Strongjoint og Cortaflex med tal på mg af indholdsstofferne. Det irriterer mig og det er nok til, at jeg bliver mistænkelig overfor produktet.


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

1
0
Svar på denne tråd
 
 123454434
Forfatter: 
Dato:  02-04-2015 20:49

Tak for svar, Karina. Jeg var lige ved at købe Matrix, da miljøfoder viborg har 20% på fredag i næste uge. Men nu har jeg prøvet at bestille det her hjem: www.equestriansupplements.co.uk/ five-star-superflex-16kg-p-534.html og så må vi se om det er pengene værd :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider