Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Riser i læderridestøvler
Forfatter: 
Dato:  29-01-2015 06:37

Jeg har fået nogle dybe riser i mine nye læderridestøvler. De er placeret desværre et synligt sted på skaftet. Findes der nogle trick til at få dem usynligt?

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  29-01-2015 09:10

Hvis der allerede er lavet ridser i nye læderstøvler, kan du så ikke klage over dem?


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
1
Svar på denne tråd
 
 Ridser
Forfatter: 
Dato:  29-01-2015 15:52

Nu kommer det jo lidt an på HVORFOR der er kommet ridser i støvlerne om det er noget der skal reklameres over...

 

Hvis man selv har "været skyld i det" - ja så ville det da været helt og aldeles upassende at klage - trods alt kan butikker og producent jo ikke gøre for at vi til tider er lidt hårde ved vores ting

 

Er det decideret fejl i læderet - ja så er en klage på sin plads...

 

Til sagen: Man kan faktisk redde selv ganske dybe ridser ved at "sovse" stedet ind i skosværte og når ridsen så er "fyldt op" slutte af med at pudse hele støvlen på normal vis.

 

Trine (Faxa)


4
0
Svar på denne tråd
 
 svar riser
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 06:10

Risene er ikke leverandørens skyld. Jeg var nede og lave nærstudier af ridehusbunden. Ikke helt frivilligt da jeg styrtede med hesten og er sluppet utroligt billigt med kun en gang riser. Men jeg håber det er muligt at rede støvlerne.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan ikke fjernes helt
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 08:37

Dybe riser i læder kan ikke fjernes igen, men det er helt klart muligt at gøre dem mindre synlige, med, som Trine skriver, skosværte(den gammeldags slags).

med mindre det er "lak" støvler du har - der tror jeg desværre ikke der er noget at gøre.

1
0
Svar på denne tråd
 
 hfioseøe
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 22:32

Ja, man priser sig lykkelig når det "kun" er udstyret der tager varig skade

 

Jeg fik ridset et par spritnye støvler op af 15 meter barriere engang (unghest der ikke kunne koordinere at trave ned af langsiden og så pludselig komme i tanke om at den skulle se hvad der skete på den anden side i spejlet ). Dem fik jeg til at se rigtig fine ud igen på ovennævnte måde - men det kræver noget knofedt og en god portion tålmodighed for det tager lidt tid...

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider