Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Opstaldning i 7400
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 21:27

Hvilke opstaldningsmuligheder er der i 7400 Herning? både privat og rideskole. :)

 

Krav:

 

Gode folde.

Lang foldtid.

Ridehal.

Mulighed for at stå på træpiller (kan selv sørge for indkøb)

Mulighed for køb af hø på stedet.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 22:32

Der er mange fine steder omkring Herning, men prøv at kikke på http://kronholt.dk/

Det er et rigtigt dejligt sted med fine faciliteter, gode folde og foldtid pt. 8.00 - 18.00 og sommertid (7.00 - 20.00) eller døgnfold

søde mennesker og man vælger selv(køber selv) foder og vælger selv/køber hvor meget hø eller wrap ens hest skal have.

Det eneste som umiddelbart ikke opfylder dit krav er at alle heste står på tørv, men det er der også fordele ved :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lille Asbjerg
Forfatter: 
Dato:  27-12-2014 14:45

Der er Lille Asbjerg ude i Sinding. Hestene går ude så længe som muligt, og alt er inkl i prisen (2000 for hest).

Der er lille nybygget ridehus, og en udendørsbane + rontonde.

Rigtig fint sted! Der er dog venteliste, så det er ikke et sted hvor man kommer ind med det samme.


- Louise med den dejlige Lo'moone!

0
0
Svar på denne tråd
 
 opstaldning
Forfatter: 
Dato:  27-12-2014 21:11

hej.

kig stald elmbo´s annonce på ridehesten, under: det bedste til hesten, der kan du se hvad vi tilbyder, og et par billeder, vi har pt. 1 ledig boks, vi bor 20 km syd for Herning. vh stald elmbo :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 11:04

Jeg bor i Lind og her har vi Rind ridecenter, og længere nede af samme vej ligger et privat opstaldningssted. Der ligger også en stor stald bar Rind Kirke, som jeg ikke kan huske hvad hedder.

Jeg har selv heste på Rosmosegård hestepension, som ligger ved Sinding, og lige der i nærheden ligger også Egely ridecenter.


Hilsen Maria

 

 

Livet er for kort til bekymringer

 

-Men hvor er det svært at lade være

 

Nu med Palominohoppe

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 14:12
Jeg kan varmt anbefale v. Tanja på Frølundvej! :-) Super hyggeligt sted med 8 store bokse, 20x60 ridebane, ridehus, store folde og tæt på skov.
Prisen er 1250 kr for hest incl foder(Horselux), op til 11 kg hø, halm, fodring og udluk(både hverdage og weekender). Hvis man selv medbringer foder er prisen 1000 kr. Hver opstalder har 1 indlukkevagt pr uge, dette er muligt at betale sig fra.
Der er rigtig god stemning blandt alle opstalderne, og alle er gode til at hjælpe de andre :-)

Mvh
Lærke Andersen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi har et par ledige bokse
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 17:42

Hej JosseThuffy

vi har et par tomme bokse lige nu. Ude så meget som vejret tillader så typisk 8-17. Vi har græsfolde til mange flere heste end vi har men har også drænede sandfolde med hø. De står på halmpiller. Vi har 20x40 ridehal og 20x60 dressurbane og springbane.

Bokslejen er 1200. Med i lejen er; Halmpiller til strøelse, der er som regel rigelig men ønsker du at bruge endnu flere kan det tilkøbes. Rigelig hø. Og udlukning alle dage. Opstaldere skal selv fjerne klatter og lukkeind - alle plejer at hjælpe hinanden på skift. Foder køber du selv (kan købes af os også) og gør klar i baljer.

Vi er et mindre sted som hjælper hinanden. Der er plads til 10 heste men har bevidst ikke fuldt hus.

jeg kan kontaktes på cbs@equidan.dk eller på 20120139. Mvh Charlotte

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider