Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Avast eller ???
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 19:52

Hvilket sikkerhedsprogram kan I anbefale?

 

Jeg har fået malware, Vosteran search ind på min pc, og det er ikke nemt at slippe af med.

Har lige pt bare gratis microsoft securtiy, men den kan slet ikke finde den?

 

Avast kan finde den, men bekæper jo ikke før jeg køber, men hvad er jeres erfaringer?


Træning og undervisning:

Arbejde fra jorden, agility, samlet ridning for løs tøjle og trailerlæsning, altid på hestens præmisser


Palomino hoppe mf sælges

Bedækning v araberpony tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-12-2014 00:31

Mit bedste råd er, køb en god sikkerhedspakke!

Ja, de koster penge, men til gengæld spares man for mange frustrationer fordi der er kommet uønskede "gæster" på ens PC.

 

Alternativt kan du gå ind på www.spywarefri.dk og læse om de forskellige gratisprogrammer og hvilke de anbefaler man skal bruge. De har også et forum, hvor du kan bede om hjælp, det er nogle meget dygtige mennesker, der sidder derinde.

 

En tredje mulighed er at gå ind på http://spywarefri-shop.dk/ og hente en prøveversion af en af deres sikkerhedspakker, og så håbe på, at den kan fjerne skidtet for dig.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffff
Forfatter: 
Dato:  23-12-2014 08:28

Jeg kan anbefale dig at købe Panda. - Ja, det dyrt. Men man får ikke alt muligt crap ind på computeren, det spærre for ALT.

 


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vil købe
Forfatter: 
Dato:  23-12-2014 20:22

Men hvad skal man vælge at købe???

 

Hvad er bedst, hvad anbefaler I?


Træning og undervisning:

Arbejde fra jorden, agility, samlet ridning for løs tøjle og trailerlæsning, altid på hestens præmisser


Palomino hoppe mf sælges

Bedækning v araberpony tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 vosteran
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 19:22

A good tool called adwcleaner
it helps with most malware
remove by hand is also possible - soft2secure.com/knowledgebase/ vosteran

0
1
Svar på denne tråd
 
 Lidt mere
Forfatter: 
Dato:  26-12-2014 12:16

Her er der en vejledning til at rense din computer

 

www.spywarefri.dk/vejledning-til- rensning/

 

Er det ikke nok, er der mulighed for at oprette en tråd og få hjælp. Jeg har forresten ikke noget med Spywarefri at gøre, der sidder bare en flok dygtige mennesker derinde, som gerne vil hjælpe os mindre PC-kyndige med at holde vores PC'ere fri for virus mv.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider