Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Hestehandlere omkring postnr. 8990
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 14:26

Har opgivet at finde den rette køber til min hest, det er simpelthen for psykisk hårdt med alle de useriøs købere når man nu har tager beslutningen om et salg. Hestehandlere nu er inde i mine overvejelser men hvem skal man ringe til og hvem skal man holde sig fra?

Per Thybo, har jeg lidt blandet følelser for.

 

Håber nogle kan hjælpe mig lidt videre i min beslutning.

 

Mvh.

Sandra C


Rideveninde søges & FULDopstaldning tilbydes

7 års allround Trakhner hoppe sælges, byd evt. byt med kat. 1 vallak

- Forsvunden pony efterlyses-

0
3
Svar på denne tråd
 
 handlere
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 17:55

altså hvis du vil sælge til handlere så får du ca 5-8000 kr og der vil jeg mene du selv kan finde din hest et bedre hjem selv

 

Uanset ville jeg aldrig sælge til handlere, har ellers hørt at per skulle være en af de bedre

 

Årstiden er bare ikke lige til hestesalg, måske efter jul

 

 

 

håber det bedste for din hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svært er det
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 19:09

Jeg tror også det kan være svært at sælge hvis man begrunder det med manglende tid, og så står der i ens underskrift at man gerne vil bytte til andrn hest/pony.

 

Det ville få mine alarmklokker til at ringe uanset jeg ikke lige kan se at der er tale om samme hest.


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 21:45

Et eller andet siger mig at jo billigere hest jo flere useriøse købere dukker frem også selmom det ikke er jul. Jeg er kun ude efter en hestehandler i det at det andet er for psykisk hårdt. ved hestehandler har man jo heller ikke nogen indflydelse på hvem hun ender ved. Prisen er ikke det afgørende ved det rette mach, det har bare ikke været der endnu :0(

 

 

Karen: kan godt se at du undre dig. Signaturen var gammel (år) og havde ikke fået den rettet men årsagen er nu stadig rigtig :0)

 

Mvh.

Sandra C


Rideveninde søges & FULDopstaldning tilbydes

8 års allround Trakhner hoppe sælges, byd evt. byt med trailer

- Forsvunden pony efterlyses-

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hestesalg
Forfatter: 
Dato:  19-12-2014 09:42

Har du prøvet at sætte hende til salg på facebooksiden "heste udlejes/købes/sælges". Der plejer altså at være ret mange henvendelser på salgshestene. Hvis det er Tafina synes jeg hun ser rigtig fin ud og er sikker på du nok skal finde en god ejer, hvis du giver det lidt tid :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Muligvis :)
Forfatter: 
Dato:  19-12-2014 18:07

:D Jeg tænkte det nok var en gammel signatur, jeg ved bare at som køber ville jeg selv undre mig :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider