Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Jodhpurridebukser med lange ben
Forfatter: 
Dato:  26-11-2014 00:41

Jeg mangler nogle nye ridebukser - i jodhpur-model med fuldskind. Mit evige problem er mine kilometerlange ben Jeg er 175 cm. høj og bruger str. 38-40 i livet, men jeg kan sjældent finde bukser der er lange nok i benene. Og da slet ikke ridebukser, som jo trækkes noget op, når man sidder i sadlen. Jeg har pt. et par HKM-jodhpurbukser, og jeg har haft samme model tidligere, men de kryber desværre noget i vask (jeg har tidl. undgået at vaske særligt tit, men med en allergiker i huset og behov for at opbevare ridetøj inde, er det ikke så nemt), så de sidder nu over mine ankler, når jeg sidder i sadlen. Irriterende for de er ikke særligt slidte.

 

Har I nogle mærker, I kan anbefale? Det ultimative ville være, hvis de fandtes i jeans-look-alike-stof


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 lange ben
Forfatter: 
Dato:  26-11-2014 10:00

Jeg er 171 cm og kortlivet, så det meste er ben. Har samme problem og holder mig til Pikeur jodphurs model Cassina str. 80 (str. 40 med ekstra benlængde). Super kvalitet, jeg har ikke oplevet at de kryber i vask. Fås bl.a. hos Optihorse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 samme størrelse som dig
Forfatter: 
Dato:  26-11-2014 20:31

og bruger Back2Back....

 

PERFEKT FIT....men om de findes i dit foretrukne stof aner jeg intet om.

 

KH:)Annette- yderst tilfreds ridebuksebruger....




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  26-11-2014 21:22

skal I have - så har jeg lidt at arbejde med Jeg har også på fornemmelsen, at "ekstra benlængde" er kodeordet. Jeg bruger 34 i længde på alm. jeans.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan finde ...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2014 09:48

... et stort udvalg af jodphurs med ekstra lange ben hos

 

www.crazy-rider-reithose.de/

 

De har næste alle deres modeller i jodphurs OG i ekstra lang.

Jeg kender ikke kvaliteten - jeg har endnu ikke købt fra dem (men de her står HELT klart på min ønskeliste www.crazy-rider-reithose.de/ product_info.php?info=...urreithose- --flower-karmesin-.html)


£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke en god
Forfatter: 
Dato:  28-11-2014 12:35

side, Lisbeth, tak! 10 euro i rabat før jul og så bor jeg oven i købet i Tyskland, så jeg kan spare på portoen (også ved evt. returning) Det ser ikke ud til, at de har noget i jeans-stof, men det kan jeg godt leve med, hvis de passer.

 


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 jodhurs
Forfatter: 
Dato:  01-12-2014 13:39

jeg har flere par helt nye jodphurs, bla. pikeur cassini til kun 600 kr, der sidder prismærker på endnu.... interesserede kan kontakte mig



0
0
Svar på denne tråd
 
 jodhur
Forfatter: 
Dato:  02-12-2014 08:45

Sonnenreiter fåes med lange ben og er vist de mest holdbare ridebukser jeg har haft. Tror ikke de laves i demin mere, for de blev for hurtigt slidte.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider