Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 advarsel wrap fra søbjerggård i hvalsø
Forfatter: 
Dato:  22-11-2014 20:02

jeg har lige en advarsel til jer der er ude efter wrap, her er min oplevels med jens og jacob fra søbjergård i hvalsø.

 

nabo gården har rigtig god wrap og derfor kontakter jeg jens og bestiller 2 baller, jeg aftaler med jacob hvilke kvalitet for at sikre det er det tørre som jeg har set er godt og holder til 2 heste, han kommer som aftalt med dem en skuffelsen er stor, det svarer på ingen måde til det vi aftalte eller det nabogården har, og derfor kontakter jeg jacob som mener det sagtens det kan holde og påstår det er det rette wrap han har leveret, 2 dage efter er der en mlliard fluer i og det varmer, efter lidt mokkeri om at det ikke med vilje har leveret forkert kommer han med en ny balle som er den rigtige kvalitet og vi er tilfredse og jeg roser wrappen til jacob som nu siger at næste gang vi bestiller ved han hvike stak han skal tage fra.

 

men hvad med den anden balle vi fik af det våde wrap? jacob ville kun bytte den ene da der ellers ikke var økonomi at have leveret til os??? jeg udtrykker min skuffelse om at det forgår som den første, men jacb mener den kan holde hvis vi ryster det op, han gider ikke hente den eller byte den, og vi er derfor nød til at bruge den, vi bruger 5 dage af det også varmer den trods den er oprøstet, jacob vil ikke erstatte den og jeg henvender mig til jens som er chefen, her svares ikke på smsér eller tlf opkald længere og jacob sytntes vi er for beværlige kunder og ønsker ikke levere mere wrap til os, han mener at der indimellem kan komme en balle derer anderledes og så ville vi bare brokke os......

 

efter min mening leverede han forkert kvalitet,gav os en ny for at rette op på fejlen, men for at det ikke skulle give underskud vile han ikke erstatte den sidste.... meget urimeligt og useriøst firma som vi ikke kan anbefale.

 

der var desuden sand i den sidste balle og hesten ville ikke spise det .....

 

er det fair han leverer andet end det aftalte ? burde de ikke bare have byttet begge baller, hvis jacob virkelig mente han havde leveret det rigtige hvorfor bytter han så ? det kan da aldrig være min skyld der leveres forkert? jeg fik fra start ikke den aftalte kvalitet, så en balle wrap plus 6 dage af de andre to baller blev dyrt....700 kr plus en masse bøvl og skuffelse.

 



4
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-11-2014 23:23

Jeg har også før fået wrap fra dem og det var bestemt ikke en særlig god kvalitet.

Wrappen lugtede af ko stald, og var så kedelig at hesten hellere ville stå på det end at spise det.

 

hvis du skal have god wrap i prima kvalitet, så kontakt Lars Olsen fra baalhougaard i søster Svenstrup :) det er det bedste wrap min hest nogensinde har fået, så lækkert.

3
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-11-2014 17:20

Jeg mener du har ret til at få byttet den anden balle wrap også.

 

Hvis man f.eks køber foder og det viser sig at være noget andet end det der står på pakken, eller det er dårligt, så får man da pengene tilbage eller får det byttet uden besvær. Det plejer da også at være sådan med wrap.

 

 

Håber du finder en bedre leverandør.

 

 

Vh Charlotte

 

 

 



Heste lyver aldrig

1
0
Svar på denne tråd
 
 Øv for en oplevelse...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2014 16:17

Ja, nogle firmaer forstår bare ikke konsekvensen af "dårlig" reklame, især i disse nettider !!

 

Håber han kommer til fornuft, og kan se en fremtidig kunde i dig, hvis han bytter med et smil ;)

(og dermed også undgår mere dårlig reklame på nettet)

 

Skriv endelig en opdatering - hvis du får yderligere respons !

 

Hilsen Tina


Ejer af Cisco Joy og Sofus !!


En verden uden heste - føj for et mareridt !!

 

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for advarsel
Forfatter: 
Dato:  24-11-2014 18:11

der er alt for mange klaphatte, der lige ser snittet til at lave lidt lommepenge på sort wrap og derfor bare løber fra ansvaret når der er klager

 

Han kunnelyde som en af dem så igen TAK så har vi andre mulighed for at gå udenom en som okke holder sin aftale.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sort wrap...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2014 19:01

...findes kun, fordi der er nogen der efterspørger det .

 

Hvis man køber på den måde kan man ikke forvente at man kan klage. Man kan i øvrigt heller ikke forvente nogen erstatning fra sælger hvis hesten dør af botulisme eller brandbægerforgiftning.

 

Der er ærgeligt hvis wrap ikke svarer til det forventede, men omvendt er der ikke meget forretning for sælger, hvis han leverer to baller for 700 kr (incl. moms?) og så skal bytte det bagefter. Der kan være stor forskel i fugtindhold på baller, selv fra den samme mark, hvis der er både sol og skygge på marken. Så hvis man forventer bytteservice blot fordi nogle baller er mere fugtige, skal man nok også forvente en højere pris .

 


Ægte dovenskab er at gøre tingene rigtigt første gang

4
3
Svar på denne tråd
 
 ballerne koster 350 kr stk
Forfatter: 
Dato:  25-11-2014 08:44

og dertil transport.....så err det slået fast.

 

og her var der tale om at de leverede en helt anden kvalitet end det aftalte, og bytteballen var det rigtige..... måske putter de nogle dårligere baller imellem for at komme af med det, jeg ved det ikke, men her føler jeg mig altså snydt og de tager ikke ansvar når de leverer forkert....kan bare være glad for jeg ikke bestilte 30 baller

 

 

så køb ikke derfra, de kan ikke anbefales

 



2
0
Svar på denne tråd
 
 sur oplevelse
Forfatter: 
Dato:  26-11-2014 16:53

jeg kan klart anbefale Martin Klonaris - www.miniwrap.dk

 

Jeg har købt hos ham i nogle år - og der er blevet byttet uden vrøvl hvis der indimellem har været nogle af spetakulær kvalitet - vil dog gerne understrege at jeg kun har fået samlet 3. stk der skulle retur - og at det er miniminiwrap - altså 40 kg's baller.

 

I år har vi ikke købt hos ham, men han har slået vores marker og wrappet det hele - til en yderst fornuftig pris.

 

Han får mange herfra.

 

En leverandør man kan stole på - og en leverandør der ved hvad han taler om.

 

Generelt vil jeg anbefale at man bruger "de proffessionelle" - hvem har lyst og plads til dårligt wrap der hører hjemme på komposten??

 

KH:)Annette

 




rigtige piger rider hver dag
1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider