Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Hjemmesideproblemer... HJÆLP!!!
Forfatter: 
Dato:  29-10-2014 18:43

Jeg har gevaldige problemer med min hjemmeside og denne gang aner jeg IKKE hvad der er sket. Jeg har nemlig slet ikke været inde på den, i en længere periode, men noget er galt.

 

Nu håber jeg så, at der er en, eller flere herinde, som er interesseret i, at give mig en hjælpende hånd. Sagen er nemlig den, at der hvor jeg burde kunne hente hjælp, der sker der ikke noget. Jeg har forsøgt at lave flere opløg derinde, men får bare af vide, at min indlæg er lukket, og så sker der ikke mere.....

 

Kort om problemet:

 

Øverst på alle sider på min hjemmeside, står der mellem 4-6 linjer, som jeg ikke forstår en dyt af. Jeg kan se, at der er noget ruskragende galt, fordi der står WARNING, men det er også det. Det ser sådan her ud:

Billede

 

Når jeg så går ind på den side, hvor jeg skal logge på for, at kunne ændre på min hjemmeside, så står der øverst på siden, igen en masse linjer, magen til dem på min hjemmeside:

Billede

 

Når jeg så prøver at logge på, men den rigtige kode, så får jeg denne meddelselse:

Billede

 

Min hjemmeside er købt igennem Meebox og jeg har WordPress som "udgiver".

 

Hvis nogen har brug for flere oplysninger for at kunne hjælpe, så sig endelig til. Ellers håber jeg bare rigtig meget at der er en, eller flere, som kan hjælpe...


Med venlig hilsen

Foderinfo
v. Trine M. Heide
- En hjælpende hånd i foderjunglen!

www.foderinfo.com - med den rigtige fodring kommer du længst!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Meebox
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 22:56

HejTrine,

 

Du skal først og fremmset kontakte Meebox. Ved godt, at man ikke kan ringe til dem, men du skal logge ind på dit Web Hotel hos dem og oprette en såkaldt "Ticket".

 

Deres support plejer at vende tilbage indenfor 24 timer. Men du skal nok markere det som værende "Urgent".

 

Jeg kender ikke så meget til Wordpress. Men jeg tror næsten, at det er hos Meebox problemet ligger.

 


Mange hilsner fra

 

Lise Andersen

 

 

Design for Pets

Hundetilbehør & Katteartikler

med fokus på lækkert design og høj kvalitet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2014 09:11
LiseA ♥Charli♥: Mange tak for svaret. Det vil jeg prøve af, så snart jeg kommer på computeren næste gang :-)

Med venlig hilsen

Foderinfo
v. Trine M. Heide
- En hjælpende hånd i foderjunglen!

www.foderinfo.com - med den rigtige fodring kommer du længst!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Support
Forfatter: 
Dato:  05-11-2014 09:19

 

Hvis ikke du kan finde dit password til Meebox, så kan du ogås godt skrive direkte til deres Support på: support@meebox.net

 

Det gjorde jeg i lørdags, hvor min side var nede. Og de løste problemet i løbet af en halv time :-)

 


Mange hilsner fra

 

Lise Andersen

 

 

Design for Pets

Hundetilbehør & Katteartikler

med fokus på lækkert design og høj kvalitet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2014 12:23
Endnu en gang tak for svar. Jeg er ret sikker på, at jeg på en eller anden måde får det rettet. Desværre har jeg ikke fået gjort noget endnu, fordi jeg har været syg, men det går den rigtige vej nu :-D

Med venlig hilsen

Foderinfo
v. Trine M. Heide
- En hjælpende hånd i foderjunglen!

www.foderinfo.com - med den rigtige fodring kommer du længst!

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider