Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Opstaldning Fredericia
Forfatter: 
Dato:  11-10-2014 11:01

Da jeg flytter til Fredericia til December, skal jeg have fundet opstaldning til min Islænder og vil rigtig gerne have en masse forslag til steder Helst indenfor maks 15 km af byen.

 

Det er til en 4 års vallak, som er rigtig sød og kan enes med stort alle på fold.

 

Det må meget gerne være løsdrift, som selvfølgelig skal være velfungerende og have ordentlige forhold, men det må også gerne være boks, hvor der så bare skal være lang foldtid (min. lyse timer og gerne døgnfold sommer)

Der skal være gode turmuligheder, meget vigtigt med nem adgang til skov og hvis der oven i købet heller ikke er langt til vandet, så er det bare perfekt, men dette er ikke et krav.

Derudover ridebane og gerne ridehus, men ikke et krav.

Det må gerne være selvpas, men det skal være muligt at indgå i noget turnus ang, ud- og indluk samt fodring, så jeg ikke skal komme flere gange om dagen og det også er muligt, at der er dage, hvor jeg ikke kommer, men kan være sikker på, at alt alligevel er i orden. Jeg er selv meget fleksibel og hjælper gerne.

 

Det er også vigtigt, at der er nogle at ride sammen med og at der er mulighed for undervisning. Gerne af islænder kyndig, men det kan også være akademisk, centreret ridning og lignende.

 

Jeg kender til Lille Damkærgård ved Skærup og Trehøje ved Viuf, men der må da være flere steder, som er egnede til Islænder og kan opfylde mine ønsker??? Gerne i retning mod Skærbæk eller endnu bedre Nørremark skoven nord for byen.

 

Håber at i kan komme med nogle forslag og gerne med kontakt oplysninger, som evt kan sendes i PB

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-10-2014 20:51

Er der virkelig ikke nogen der kender nogle steder???

 

De ting jeg har skrevet er ønsker, men ikke krav, så noget lignende har også interesse. Bare der er ok forhold for hesten og mulighed for at ride i skov.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg mener
Forfatter: 
Dato:  26-10-2014 13:45

Der ligger et islænder-sted ved Skærbæk på Børup Skovvej.(nr 22)

Børup Skovvej er en sidevej til Kolding landevej, som går mellem Kolding og Middelfart.

 

Jeg kender ikke ejerne og aner ikke hvor mange af dine kriterier de opfylder. Kun at min gamle nabo fik hjælp til træning af sin islænder derude i en periode. Men der er i hvertfald og "islænderbaner" og diverse folde.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider