Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Ny telefon. Hvilke?
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 11:41

 

Øv! Min telefon lider af alvorlig strøm kapacitet mangel og jeg frygter at vores veje snart må skilles. Min lille stabile nokia er vist helt på sit yderste og den er vel næppe over 5 - 6 år.

 

Behovet er kun til sms og få opkald. Bruger den udelukkende til "vigtige" ting som at mand, skole og familie skal kunne få fat i mig. Vi har VIDT dårlig dækning og bare at finde et spot at sende en sms fra, kan tage rimelig lang tid. Derfor vil jeg ikke ud i moderne / dyre løsninger.

Har ikke kamera og har ikke behov for det.

 

Hvilke mobil kan i anbefale?


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Man kunne jo også
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 18:09

sætte et nyt batteri i?

(OBS: Du har endnu ikke oprettet en signatur).

1
1
Svar på denne tråd
 
 Nye batterier
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 10:43

 

Jeg tror simpelthen ikke det kan svarer sig at købe nye batterier til sådan en gammel model!

 

Kan man feks. få en telefon hvor man selv kan optage ringetone, uden at få alt muligt unødvendigt gejl med?

 

Har den feks. med når jeg rider eller er nogle steder, men herhjemme kan man altså stort set ikke bruge en mobil telefon!

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 06:45

Køb en af de billige Nokia telefoner når dit behov ikke er til andet... de fås i Bilka til 150,- til 200,-. De kan tåle det meste.. Du kunne jo også prøve at "springe ud i det" med en lidt finere telefon.. Det er faktisk rart at de kan lidt mere end bare sms og opkald



Mange hilsner fra Dorte

-nu med den skønne Stald Carès Spartacus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overvej måske..
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 08:37

Hej Anette,

 

Bare lige en tanke ...

Der var i tvAvisen for et par dage siden en udsendelse omkring div. mobiltelefoner og om at nettet mange steder var rigtigt dårligt for de populære telefoner.

Se her:

www.dr.dk/Nyheder/Regionale/ Nordjylland/2014/09/29/071526.htm

De anbefaler "mormor" telefonen fra Doro som dén der har den bedste antenne og den har nogle få simple gode features - selvfølgelig alt efter hvilke model man vælger.

Se evt. test af antenne på mobiler:

meremobil.dk/2013/12/er-mobilerne- med-de-bedste-og-vaerste-antenner/

Den er godt fra december 2012 - men den holder åbenbart stadigvæk!

 

Måske din indgangsvinkel kunne være - mulighed for et bedre sende/ modtage signal samtidig med en nem mobil telefon som kan "det den skal kunne"?

 

God fornøjelse med jagten efter din nye mobile makker!!



Trine

...som stadig tror på mirkaler og at drømme bliver til virklighed ...

1
0
Svar på denne tråd
 
 FED telefon
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 21:26

 

Ja det er jo ikke fordi jeg syntes det er specielt fedt at have en telefon som intet kan, men at have en som dårlig nok kan bruges er vel bedre end ingen telefon.

 

Havde engang en virkelig fancy nokia som kunne det vildeste og som havde markedets bedste kamera, men sms'er var flere døgn om at komme frem eller retur, HVIS de kom. Batteriet holdt elendigt osv. Var heldig at sælge den, men har så også fået respekt for at investere i usikre løsninger.

 

Trine / TAK for link. Det var noget i den stil jeg var interesseret i, så jeg vil læse lidt op på specifikationer. Prisen er jo ikke specielt skræmmende, (hvad jeg lige kan se) især, hvis man rent faktisk KAN bruge den her hvor jeg bor!

Jeg er da sikker på at det vil være skønt med en mobil som er mere anvendelig og brugbar, men alt ud over sms og opring er luksus. :)

Lidt skræmmende at der stadigvæk er så mange 'sorte' huller i mobil nettet...................


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

 

Frieser hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider