Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Anbefaling, helstegt pattegris
Forfatter: 
Dato:  31-08-2014 15:22
Hej alle,
Ved det måske falder lidt uden for heste osv :-)

Jeg vil gerne høre om der er nogen som har erfaringer med nogen som tager ud og laver helstegt pattegris til fester på Sjælland?

Vi skal holde bryllup til foråret og har besluttet at dét nok skal være retten (eller dvs sige det er mandens store ønske :-)). Da jeg selv er lidt i tvivl, vil jeg gerne høre fra nogen der har prøvet det et sted fra?


Hilsen Signe

 

Med Tartans Ronja & Fell ponyen "JARL"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørg hos slagteren
Forfatter: 
Dato:  01-09-2014 13:16

Der er mange slagtere, der tilbyder helstegte pattegrise.

 

Vi fik helstegt pattegris til vores sølvbryllup, med en masse lækkert tilbehør.

Det er "hygge mad" og giver en afslappet stemning, sådan lidt have/sommer fest agtigt.

 

Det vil også typisk være ta`selv, det skal man også lige tænke på.

Er der plads til at gæsterne kan komme op og hente mad? eller ønsker man en mere traditionel bryllupsmiddag med servering? Man skal i hvert tilfælde sørge for at der er nogen til at skære grisen ud :-)

 

Ellers kan jeg anbefale Jespers Torvekøkken, hvor jeg lige har fået deres Bryllupsbuffe, meget lækkert.

 


mvh


Julle




DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helstegt gris
Forfatter: 
Dato:  01-09-2014 20:05

Hvor på Sjælland er det?

Kender en som er kok og har catering firma.Han laver ofte helstegt gris til forskellige arrangementer.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kokkelærling
Forfatter: 
Dato:  01-09-2014 20:21

Alternativ kan i spørge på kokkeskolen ( Det kan sikkert googles!) - som regl kender de steder, hvor man kan købe sådan en gris.

 

Min far havde to kokkelærlinge til sin 50 års fødselsdag - som så lavede alt maden. ( Jeg kendte dem så - men det må være muligt ;-) )


<3 med katten Dixie <3


Rip Apopka - 15.06.2011

Du er savnet!




Unge med høreproblemer - se her!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider