Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Ølstykke, frederikssund, stenløse???
Forfatter: 
Dato:  30-08-2014 16:26

Hej!

Da jeg har planer om at købe hest i slutningen af dette år eller starten af det nye mangler jeg et opstaldingssted.
Har fundet en masse hestepensioner men ville se om i måske kender nogen er kunne hjælpe mig?? Prisen må helst ikke være for dyr og ville ikke have noget i mod delvis selvpas, der skal bare være nogen til at kunne give foder og lukke ind/ud hvis jeg ikke selv kan nå det :)

Nogen der kan hjælpe? Det skal helst være i egedal/Frederikssund området :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-08-2014 20:52

Jeg har en halvpart på Lotusgården og det er et rigtit hyggeligt sted. Prisen på opstaldning kender jeg ikke men mon ikke den kan findes på deres hjemmeside

http://www.lotusgaarden.dk/

 

Det er som sagt et huggeligt sted med plads til alle typer hestefolk og alle typer heste. Det er dog primært en dressur stald, men der springes hver tirsdag og der står også to westernheste.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 jpæfbqea
Forfatter: 
Dato:  31-08-2014 09:04

Tak for svaret!
Har faktisk prøvet at skrive en mail til dem men har intet svar fået, kunne jo prøve at ringe :)

Hvordan er tur mulighederne på Lotusgården? :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  01-09-2014 06:28

-Lokelund i frederikssund
-Vestergaarden i Ølstykke (Tidl. Olsen Dressage)
-Hos Bardum i Ølstykke/Rørbæk (Ved ikke om de tager pensionærer ind)
-Manniche - Moselundvej 5, 3660 Stenløse
-Lotusgården - St. Rørbæk
-Ved siden af Edelgave i Slangerup er der en ejendom, der næsten lige er blevet handlet. De har lavet en masse store folde osv. Ved ikke om de har hestepension, men man kan jo køre ind forbi. Der står et skilt med anlægsgartner...
-Slangerup Ås 13, slangerup, har selv stået der ved de tidligere ejere. Det blev lavet i 2008.
-Lyngdal Hestepension, Slagslundevej 7 3550 Slangerup
-Lundehøj Hestepension i Frederikssund (Pia Lykkegaard)
-Stutteri Vashøj, Løjesøvej 1 3670 Veksø
-Enghavegård, Knardrup Bygade 42 3660 Stenløse

-Hejnstrupgård, Gundsømagle

Så har du da lidt at gå videre med
Næsten alle af disse har jeg fundet ved at google.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-09-2014 14:46

tur mulighederne er udemærkede. Der er fx mulighed for at ride ned til Marbæk strand. I stub mark sæsonnen så må der rides på alle stubmarker i området. Der er mulighed for at ride med udsigt til roskildefjord. Meget smukt område.

 


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 AnjaPrice
Forfatter: 
Dato:  02-09-2014 14:58

Nu har I vel husket at spørge ALLE lodsejere om lov, til at ride på deres marker ik?

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-09-2014 16:21

Diana: når jeg nu skriver: "I stub mark sæsonnen så må der rides på alle stubmarker i området" så betyder det nok at der er blevet bedt om tilladelse. Ellers ville jeg nok ikke skrive det.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-09-2014 22:16

Så vil jeg lige reklamere for "vores" sted :-D

 

Lokelund ligger i Græse i Frederikssund og er det bedste sted, jeg nogensinde har stået! 20 x 60 ridehus, 20 x 60 dressurbane og ca 40 x 90 (har ikke de præcise mål) springbane, terrænspring, roundpen, masser af folde og lækker ny stald fra 2006. Det giver vi 2400 for hest og 2300 for pony, alt inklusiv, man skal bare selv muge. :-) Ingen mudrede folde, springunderviser tilknyttet fast 1 x ugentligt, terræn 1 x ugentligt i sommerhalvåret og man kan selv tage underviser med. Her er hestevelfærd virkelig i højsædet!

 

Derudover er der Lotusgården, som har 20 x 40 ridehus og en ridebane, lidt færre folde end vi har, men nemmere ved at komme til fjorden. Jeg mener Louise har fortalt at de giver ca 2600 derude - er ikke sikker, men ved de har en annonce herinde. Det er 10 gange nemmere at fange Louise på mobil end på mail.

 

Så er der Bakkegården (Frederikssund Ridecenter, ØKR), som også ligger i Store Rørbæk. Kender det ikke sååå godt, ved der er et 20 x 40 ridehus og et 20 x 60 ridehus, to udendørs baner og vidst også rimelig mange folde.

 

Der ligger også en pension overfor Bakkegården, jeg aner ikke hvad den hedder, men der er 20 x 60 bane og 20 x 40 ridehus.

 

Så ligger der Færgedal ved Marbæk i Frederikssund, kender ikke så meget til det, men vidst også ridebane og 20 x 40 ridehus, på selvpasserbasis.

 

Myrbjerggård i udkanten af Ølsted. Kender det kun af navn, i og med det er en af mine venners forældre, der driver stedet :-D

 

Johannedal Hestepension i Store Havelse. Drives pt af en fyr, der gerne vil drive handicaprideskole på stedet, men det er vidst ikke gået helt efter planen, tror dog han tager opstaldere ind, hvis han skal have stedet til at køre rundt. Der er 20 x 40 ridehus og 20 x 60 ridebane. Ældre, men fine stalde og gode folde.

 

Der er en masse i Slangerup, jeg ikke kender til, men ved at mange af dem ikke har faciliteter og derfor tager til Slangerup-Lynge Rideklub.

 

Lindholm i Slangerup kender jeg kun til udefra (hurra for at køre i hjemmeplejen :-P). Der er ridehus og ridebane + springbane og vidst også rimelig gode folde. De har vidst også en annonce eller lignene herinde på markedspladsen.

 

Stutteri Fjordvang i udkanten af Ølsted kender jeg heller ikke af andet end navn og ved at køre forbi og mit indtryk er mange heste på små (mudrede) folde. Der er springbane og udendørsbane, er i tvivl om der er ridehus på stedet.

 

Hejrebakkegård i Græse er et mindre og ældre selvpassersted med 20 x 60 + 20 x 40 ridebane, de har for det meste ridehuskort til Lokelund.

 

Lundehøj Ridecenter, ældre stalde, en del (mudrede) folde, 20 x 60 ridebane og 20 x 40 ridehus. Pia, der driver stedet er uddannet berider. Det minus jeg synes der er ved Lundehøj er de meget mudrede folde.

 

Falken Rideklub kender jeg kun af navn, men skulle vidst have faciliteterne i orden.

 

Puha, det var mange, og jeg har helt sikkert glemt nogen. :-P Du må endelig spørge, hvis du vil vide mere om de enkelte steder.

Jeg ville til hver en tid vælge Lokelund, men hey, ville andet ikke også være mærkeligt, når nu Fame bor der :-Å


- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

0
0
Svar på denne tråd
 
 blablabla
Forfatter: 
Dato:  03-09-2014 11:43

Sascha du er en skatter! Skriver lige en pb til dig :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stald.
Forfatter: 
Dato:  03-09-2014 21:59

Jeg har også en stald, det er mod Gørløse og hedder også Lundehøj ;)

Jeg har ikke ridehus men 3 baner og masser af store folde og aldrig mudder, altid noget at spise :)


//Hatter. >o<

Hellere såres af sandheden end glædes af løgnen.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider