Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 BOT springgamacher
Forfatter: 
Dato:  26-08-2014 22:37

Hej

 

Jeg har siden jeg så at Back on Track lancerede de nye springgamcher, tænkt at sådanne måtte jeg eje :-)

Jeg søgte efter erfaringer med størrelsen (holdbarhed kan man vel ikke forvente nogle har erfaring med endnu :D), uden held..

Nu har jeg købt gamacherne, og min fuldblod på 166 cm. - der jo ikke har verden tykkeste ben, passer en str. full til forben og cob til bagben. De sidder i det midterste hul.

 

Håber det kan hjælpe andre til at vælge rette størrelse i første omgang :-)



/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
 

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Varme.
Forfatter: 
Dato:  29-08-2014 11:18

Ville lige komme med en kommentar.

Da BOT-springgamasherne er opbygget på samme måde ang varme osv.

Vil de jo kun være brugbare på heste der har behov for at få varme behandling.

Jeg ville aldrig personligt sætte nogle gamasher på hesten som ville varme benet op. Det ville kunne gøre skade især når senerne bliver belasted meget som de gør under spring.

Bare en tanke herfra.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-09-2014 22:27

Jeg har købt til bagben til min halvblodshoppe på 167 og der er full perfekt ;-)

 

Dexter - det stiller jeg mig en smule uforstående overfor? Vil du så heller ikke putte bandager på når du rider dressur? Mener du at senerne har bedre af at være kolde?


- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  03-09-2014 09:31

Dexter: Det er jeg slet ikke enig med dig i :-) Det kan godt være at back on track effekten varmer, men der er netop lufthuller i disse gamacher, fremfor en del andre mærker gamacher :-)

Jeg er iøvrigt uenig med dig i, at det er dårligt at varme sener osv op - det er jo netop derfor vi varmer hesten op inden anstrengene arbejde :-)



/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Men....
Forfatter: 
Dato:  04-09-2014 10:42

Hvorfor er BOT springgamacher bedre end andre springgamacher?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider