Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Anbefaling af Horsemove ved Århus
Forfatter: 
Dato:  23-08-2014 11:44

Nu er det efterhånden en lille måneds tid siden, at jeg fik min hest flyttet, men jeg vil alligevel gerne lige smide en kommentar omkring forløbet her på Heste-nettet, så andre kan gøre brug af mine erfaringer.

 

Jeg fik min islænder flyttet af Michelle fra horsemove.dk i hendes 2-hestes lastbil, og det var helt igennem en DEJLIG og TRYG oplevelse.

 

Det var nemt og simpelt at booke tid på hjemmesiden. Michelle ankom præcist på det aftale klokkeslet på dagen. Min hest har tidligere haft et uheld i trailer, men er generelt en god og rolig fyr. Michelle havde fået de mest basale informationer inden, men tog sig tid til at høre historien på dagen. Vi aftalte at hun skulle trække ham op, da jeg var nervøs. Hun giver sig tid til at snakke med ham og har masser af gulerødder med som lokkemiddel, og udstråler totalt ro omkring ham. Han går trygt og roligt med hende op i lastbilen i første forsøg. Under køreturen (hvor han havde uheld sidst) kører hun enormt forsigtigt, og holder øje med ham på kamera undervejs. Fremme på stedet bliver lastbilen åbnet med det samme, han får masser af ros og kommer med det samme ud af bilen.

 

TAK MICHELLE, hvis du tilfældigvis læser med, for en god oplevelse. Jeg tror ærligt talt jeg var mere traumatiseret end hesten af den sidste oplevelse, men NU tør vi køre trailer igen.

 

Jeg ringer 100% sikkert til Michelle næste gang vi skal ud og køre :-)

11
0
Svar på denne tråd
 
 Horsemove
Forfatter: 
Dato:  23-08-2014 19:34

Jeg kan tilslutte mig anbefalingen :-)

 

Jeg vil bestemt også gøre brug af dem igen, hvis jeg får brug for transport.

 

Mvh.

Rebecca.

2
0
Svar på denne tråd
 
 De får også
Forfatter: 
Dato:  24-08-2014 19:35

En stor anbefaling herfra, brugte dem tidligere på året til at fragte to ungheste på sommergræs og når de skal hjem bestiller jeg HorseMove igen.


2 års palominofarvet vallak sælges. Forv. Stg. 162/64.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-08-2014 17:52

Jeg har også været fuldt ud tilfreds, og har brugt Horsemove mange gange :-)


Sælges: Velgående, smukt hingsteføl e. Fürstenball. Mor er ERDH Heslegård's Laxmi e. Heslegård's Louis, hun er mor til S-hest i dressur, samt flere succesfulde, unge rideheste

www.stutterikrone.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 Også en tilfreds kunde
Forfatter: 
Dato:  29-08-2014 10:10

Jeg benyttede hende i sommers til at transportere min hoppe og føl. Var ovenud tilfreds med oplevelsen. Hun er meget behagelig, og dybt professionel :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Horsemove
Forfatter: 
Dato:  29-08-2014 19:38

Kan også kun anbefale Horsemove.. Jeg fik kørt min nyindkøbte 2 års fra nordsjælland til vestjylland. Da han ankom var han fuldstændig afslappet og ingen spor af sved på trods de høje varmegrader.. Clara som var chauffør tog sig tid til at fortælle om turen hvilket jeg synes var rart da det var første gang han skulle transporteres.. oven i købet har de nogle yderst fair priser. Jeg gav 2300 kr hvilket jeg ikke kunne ha gjort ret meget billigere selv.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Anbefaling
Forfatter: 
Dato:  04-09-2014 10:56

Er også stor tilhænger af http://www.horsemove.dk - chaufføren hed Clara og var både sød og dygtig - og prisen var mere end fair :)

2
0
Svar på denne tråd
 
 1000 Tak!
Forfatter: 
Dato:  15-09-2014 15:45

Kære Folkens,

Hvor er det bare fantastisk at få tilsendt link til en tråd som denne

 

Jeg er virkelig glad, og rørt, over alle de positive tilkendegivelser der vi får her, på vores facebook samt på mail..

Vi kører mellem 350 og 450 heste om året og det er et fåtal der har ytret utilfredshed.

 

Efter 1 år på vejene og voksende efterspørgsel har jeg ansat Clara som chauffør og der har bestemt ikke været mindre tilfredshed med HorseMove, hun læsser samtlige heste med bravour og har ikke EN gang kørt uovervejet.

Meget af den velvilje vi møder nu skal tildeles Clara og hendes stabile og rolige tilgang til en uforudsigelig og tiltider voldsom dagligdag med hestefragt.

 

1000 tak for jeres ros og ikke mindst alle jeres effektive henvisninger - både her på HN men også på Facebook.

 

Vi ses på vejene!

 

MVH

Michelle og Clara

 

Billede

 


 

 

MVH

Michelle

 

http://www.horsemove.dk

- "Vi er ikke billigst, men vi er bedst hvis du spør' din hest!"

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hjemkomst
Forfatter: 
Dato:  21-09-2014 20:39

Idag fik jeg transporteret mine to unge drenge hjem fra sommergræs, og igen har jeg udelukkende ros til Clara som kørte. Hun var der til tiden og ringede en halv time før hun ankom her.

Ud af traileren kom to helt rolige og tørre drenge. Så endnu engang masser af ros og thumbs up.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tilslutter mig!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 08:10

Jeg vil gerne tilslutte mig anbefalingen.

Horsemove (med Michelle som chauffør) flyttede min gamle hyp i lørdags og efter 25 år i hesteverdenen med andre som chauffører, var det en helt ekstraordinær succesoplevelse!!

 

- Jeg sendte en forespørgsel på nettet og fik svar pr. mail inden for 24 timer.

- Da jeg havde accepteret vilkår og pris, fik jeg en bekræftelse, som fx indeholdt ankomststidspunkt, betalingsbetingelser og navn og telefonnummer på chaufføren.

- Et par dage før turen, fik jeg endnu en bekræftelse/reminder og faktura.

- Michelle ringede en halv time før ankomst på dagen og dukkede op præcis til tiden.

- Bilen var ren og velholdt

- Læsning og aflæsning foregik upåklageligt (vi trak dog selv op, så ingen problemer der)

- Køreturen var rolig og forsigtig (vi kørte selv bagefter)

- Og Michelle havde sågar tid til at sludre lidt efter ankomsten, og ville gerne se stald, hal og baner.

- Prisen var helt fair!

 

Kort sagt: Dybt professionelt, engageret og ikke mindst TRYGT!!!!

 

 

-rikke


Mor til Sally - menneskebarn - årgang 2011

Mor til Tintin - hyphest - årgang 1988

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Super super
Forfatter: 
Dato:  04-10-2014 14:20

Jeg kan også tilslutte mig denne tråd, brugte Horsemove for par uger siden til at transportere min nyindkøbte hoppe fra Vestjylland til Nordsjælland.

Det var en 4 års angloaraber hoppe, hun har gået hos avleren på marken og har ikke været håndteret særlig meget, har kun kørt trailer med sin mor som føl, ikke siden.

Jeg var lidt bekymret for hvordan hun vil tage de hele, det er trods alt en lang rejse på 5 timer.

 

Michelle var super professionel til at svar på mine spørgsmål, arrangere turen helt optimal. Der var en hest som stod allerede i trailer da min hoppe skulle læsses og den skulle læsses af undervejs - 30 min. fra vores stald, så der opstod ingen omveje for min hoppe og hun havde selskab det meste af vejen.

Clara var chauffør på dagen og det gik super godt med at læsse hoppen - hun gik lige op, og jeg fik en hest leveret som var total afslappet og rolig, spiste sit hø op på turen og fik en god oplevelse.

Jeg blev opdateret i løbet af dagen om hvornår hesten vil ankomme osv.

Prisen var også yderst rimelig.

Så - det var en rigtig god oplevelse for både hesten og mig og jeg vil varmt anbefale Horsemove til Jer andre som skal have jeres hest/heste transporteret.

 

Varmeste anbefaling herfra!

Anna


 




Majesty 12. 3. 1998 - 16. 9. 2008

Du vil altid være i mine tanker

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider