Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Dressurundervising Midtsjælland
Forfatter: 
Dato:  19-08-2014 14:40

Jeg leder efter en god og dygtig dressurunderviser på MidtSjælland, men hvem ?

 

Vi har en rigtig god og dygtig underviser, men ville gerne ha en som er tættere på os, så vi ikke skal bruge 2 timer i transport.

 

Så kender du en eller flere, som boer på MidtSjælland, eller som underviser på Midtsjælland, vil jeg gerne høre fra dig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor præcist
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 06:27

midtsjælland er et stort område- så hvad er jeres udgangspunkt og hvad niveau taler vi og er det pony eller hest ?

 

er der evt pris niveau ?

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Undervisning
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 15:00

Ugangspunktet er St. Merløse og inden for ca 20 km. +-

 

Underviseren behøver ikke bo i området, men undervise der.

 

Om det er pony eller hest og niveau er uden betydning, da jeg bare spørger om, hvem der underviser i området og selv ønsker, at kontakte personen, hvis jeg finder personen interessant.

 

Så kender du/I en eller flere, som underviser i det område, så giv mig venligst besked.

1
0
Svar på denne tråd
 
 karinae har da
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 19:25

nogle relevante opklarende spørgsmål ift. hvem man skal anbefale.

Er det nok med en dygtig rytter, eller rider komma på M-niveau, så vil man sikkert foreslå en helt anden underviser.

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 ?????????????
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 20:09

Jeg kan ikke se hvad det kommer sagen ved, om man rider det ene eller det andet.

Jeg spøger bare om, hvem der underviser og hvor ?

 

Hvis du feks. mener at din underviser er en god og dygtig dressurunderviser, så kan jeg jo tage ud og se ham/hende undervise og danne mig et indtryk af om han/hun vil passe til det jeg søger.

 

Den gode og dygtige underviser er efter mit hoved en, der kan undervise alle, uanset om man er begynder eller rider på højt plan.

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 OKI ..... det er
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 09:51

self. også et standpunkt..

Det bliver spændende at se hvilke forslag du får.

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 Rindekaergaard.dk
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 19:01
Louise Agerbo bor i st. Merløse kan varmt anbefales.
Signe

Rindekaergaard.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 undervisere....
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 06:20

nogen vil kun undervise heste- nogen ponyer- nogen er gode til ungheste nogen er gode til GP og ider ikek ungheste osv

 

Mit gæt er der er ca 100 undervisere på midtsjælland som er et stort område, foruden det dækker alt fra naboens datter der tjener lidt lommepenge til GP rytteren der har bevist sit værd, måske endda udd til berider- så det er svært at komme med navne uden nærmere præcisering fra din side både af behov/ønske samt lokation.

 

 

Karina

1
2
Svar på denne tråd
 
 Undskyld
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 08:11

Undskyld karinae, men hvis du havde læst det hele ville du kunne se, at udgangspunktet er St. Merløse og radiusen er ca. 20 km.

 

Jeg holder på at du/I ikke kan vuderer, hvem der er den "rigtige" underviser til rytteren, da du/I ikke kender rytter/hest, men du/I ved, hvem der underviser hvor, så er resten op til rytter/hest og underviseren.

 

Men som en hjælp til jer kan jeg sige, at et krav til underviseren er, at han/hun selv har redet mindst M på distriktsplan og da gerne en "GP rytter".

Så det er nok ikke "naboens datter", vi leder efter.

1
0
Svar på denne tråd
 
 stadig stor radius
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 09:18

jeg bor selv inden for den radius du ønsker så er forholdsvis kendt i det område- men det er altså et stort omdeå en cirkel på 20 km rundt om st.merløse.......der er som sagt ca 100 undervisere.

 

 

Men jeg vælger ikke at svare på dine krav da jeg synes du har "paraderne oppe" i vores konstruktive forslag.

 

 

Karina

3
0
Svar på denne tråd
 
 Helt i orden
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 10:54

Det er fint, Karina, du ønsker ikke, at komme med nogle navne og det er ok, sådan er du og jeg er, som jeg er også er alt jo fint.

 

Men enhvre ønsker en god og dygtig underviser, så tæt på deres hjem som muligt, det er der jo ikke noget forkert i.

 

Også vil jeg TAKKE dem, der har sendt mig navne på mulige underviserer, som jeg vil tage kontakt til også må jeg jo håbe, at den underviser, jeg søger er imellem dem.

 

Jeg tager dog stadig mod flere foreslag.

På forhånd TAK.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dressur....
Forfatter: 
Dato:  24-08-2014 21:32

Jeg er meget tilfreds med Henrik Palm Toft uddannet berider....

ved han bla. kører i dit område..

kh Lisbeth

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 AK-Dressur
Forfatter: 
Dato:  25-08-2014 13:58

Jeg er meget tilfreds med Allan Jørgensen fra AK-Dressur. Han kommer godt nok fra Køge, men kører meget i området omkring Ringsted og mod St. Merløse

 

Han kan fanges på telefon 40741655

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider