Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Dyrlæge midtjylland
Forfatter: 
Dato:  31-07-2014 21:51

Jeg søger en dygtig dyrlæge, som kører ud i midtjylland gerne med noget speciale i halthed (diagnosticering og behandling).

 

Nogle I kan anbefale?

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-08-2014 10:53

Jeg tror desværre ikke vi har dyrlæger der udrede halthed i midtjylland .Man kan ligeså godt først som sidst køre dem til højgård,de er heller ikke voldsomme med deres regninger som mange andre er.

0
1
Svar på denne tråd
 
 Pet-Vet
Forfatter: 
Dato:  01-08-2014 19:45

Jeg bruger Pet-Vet som normal dyrlæge og de har udredt alle mine ellers har de henvist til Højgård ..

 

De rr super dygtige og gode til at forklare


Mette Stelmach


med de skønne pletter
Sartors Simply the Best og Rughavens Shadow


*** RIP ***

Cappucino

01.06.03 - 17.06.10

RIP

Quinar's Lovespot
22.04.00 - 30.05.11

*** Mine Engle ***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Peter Busk
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 00:03

Peter Busk fra HS Hestepraksis i Herning/Skjern får mine varmeste anbefalinger :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Flere..
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 10:15

Der er jo Nørlund hestehospital i Rodelund?

Men ville nok anbefale Anders Kragh fra Viborg eller Bryrup hestepraksis, begge kører ud. Bor du i det nordlige midtjylland er der jo Boller fra Randers.

 

Mvh. Søs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Peter Hjuler
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 10:27

Peter Hjuler fra Hammel har videruddannet sig netop i halthed og han har mobilt udstyr til at foretage undersøgelserne på stedet.

Samtidig er han ikke typen som valger de dyreste behandlinger.

Jeg er meget tilfreds i forhold til mine heste.

Han holder ferie til 6/8. Tlf 2217 7778

Venlig hilsen

Trine


Pension Rosengård

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyrlæger i Midtjylland
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 11:29

Hvis jeg står med noget kompliceret, vil jeg til en hver til vælge Ansager Hestehospital! De er virkelig dygtige :)

Derudover er jeg også rigtig glad for Gitte Baunsbæk fra Fredericia Hestepraksis (hun kører i meget af Midtjylland, jeg er fra Herning). Hun er rigtig god med hestene, og hendes priser er meget fair! Hun går i dialog med hesteejeren om den bedste løsning og det kan jeg rigtig godt lide..

Anders Kargh bruger jeg som kiropraktor, og han får også mine varmeste anbefalinger!

HS Hestepraksis (Peter Busk) har jeg desværre været lidt uheldige med.. Fejldiagnoser og meget høje regninger :(


- Louise med den dejlige Lo'moone!

1
1
Svar på denne tråd
 
 halthed
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 11:42

Jeg vil anbefale Flemming Reinholt fra Jelshøj Hesteklinik ved Århus. Han er super super dygtig til alt med ben og hans priser er fair, synes jeg.

 

Jeg gav 2800 incl moms for bøjeprøve, ledblokade og 4 røngtenbilleder af et bagben og så kom hans assistent og hentede ponyen og kørte den hjem igen efter endt undersøgelse. 2 måneder senere var vi til tjek med ponyen, hvor de også hentede hende og kørte hende hjem igen og det tjek + transport gav jeg ingenting for, for det var med i den første undersøgelses pris.

 

Han kører selvfølgelig også ud


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg anbefaler
Forfatter: 
Dato:  29-08-2014 21:50

Vejle hestepraksis. Super service og med spaciale i bla. Bevægeappetartet.

 

gitte


GB-Dressage APS tilbyder: tilridning, undervisning, komission, opstaldning og salg af dressurheste på alle niveauer. I lækre nye faciliteter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  04-09-2014 12:28

Uanset hvor i jylland jeg boede, ville jeg altid og til hver en tid bruge Flemming fra Jelshæj hesteklinik

0
0
Svar på denne tråd
 
 De to gange
Forfatter: 
Dato:  04-09-2014 20:38

jeg har haft brug for egentlig halthedsdiagnostik (hvor haltheden ikke skyldtes noget meget tydeligt som et sår feks) har jeg brugt Peter Busk og været meget tilfreds, også med regningerne. Men der er vel blandede erfaringer med alle dyrlæger.

 

Mvh Tina


Quality doesn't cost - it pays !

Quarter Horses
http://www.alby-horses.com/


1
0
Svar på denne tråd
 
 Equimove
Forfatter: 
Dato:  04-09-2014 21:07

Jeg vil varmt anbefale Marianne Dahl, der har equimove.

Super grundig og behagelig.

 


Mvh

Mette

 

 

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

 www.lille-hovgaard.dk

 

Vi har en ledig plads pr. 1. september

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Peter Busk!!!
Forfatter: 
Dato:  04-09-2014 21:08

Peter Busk! Han er faktisk special uddannet sig inden for haltheder hos heste, så det har vi i Midtjylland! Han er super dygtig og kompetent! Og han har mine varmeste anbefalinger!


Med venlig hilsen

Zooropa - Anne




*** Impossible as they may seem
You've got to fight for every dream
'Cause who's to know which one you let go
Would have made you complete ***

1
0
Svar på denne tråd
 
 dyrlæger i midtjylland
Forfatter: 
Dato:  05-09-2014 13:56

fuldstændig enig med

Louise (og Lo-moone)

 

har brugt formuer dernede uden resultater og kommer aldrig til at bruges HS Dyrlæger til nogen ting fremover

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider