Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Erfaringer med Lene Særmark
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 10:07

Hej alle

 

Jeg står og skal på udlandspraktik i 4,5 måned. Min hoppe skal sendes i ridning (helst på Sjælland) hos en dygtig berider.

jeg har kigget meget på Lene Særmark i Slagelse, og synes det lyder som et rigtig godt sted.

 

Men jeg ville lige høre om der er nogen af jer, som kan anbefale hende og har erfaringer?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 13:12

Nu kunne jeg godt bruge at man kunen tagge nogen lige som på fjæsen, for jeg kender flere der har haft heste i ridning hos Lene Særmark, og være meegt tilfredse. Men har ikke personlige erfaringer.


Venligst Maluna


***


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lene Særmærk
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 21:03

Jeg har haft min varmblodshoppe i tilridning hos Lene. Der er 100% styr på tingene. Lene er en meget sympatisk rytter, med et fantastisk øje for at se hvad den enkelte hest har brug for.

Jeg ville være 100% tryg ved overlade min hest til Lene, hvis jeg selv skulle ud at rejse. Desuden er det et super dejligt sted hun har hestene opstaldet. Masser af foldtid Og grovfoder i rigelige mængder.

Venligst Hanne

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ej hvor godt
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 22:28

Det lyder jo helt perfekt. tusind tak for svar!
jeg tager ud og besøger hende torsdag - det lyder jo fantastisk :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har kun...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2014 15:52

...oplevet hende til foredrag og der virkede hun sød og yderst kompetent (Y)

 

Jeg mener også, at hun er den, der hidtil har fået den højest karakter i forbindelse med den instruktøruddannelse, som BBH udbyder (og jeg kender et par stykker, der har taget den - det er ikke en uddannelse, som man kommer sovende igennem).


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastisk
Forfatter: 
Dato:  22-07-2014 21:02

Jeg kan også kun sende mine bedste anbefalinger til Lene.

 

Min hoppe var i ridning hos hende 3 måneder i vinters. Og det gjorde kæmpe underværker både for mig og hende.

 

Som flere nævner er der 110% styr på tingene.

 

Så hun får mine bedste anbefalinger.

 


Vh Maria

 

 

Med smukke Harmonie

0
0
Svar på denne tråd
 
 største fan
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 15:12

Jeg ville ønske at Lene havde et ridecenter ved kbh, så stod jeg og min hest der :)

 

jeg har haft min hest hos Lene i 3 måneder i år pga arbejdsrejser og halvstress.

 

Min hest har ALDRIG set bedre ud, og båret sig selv så godt. Det var dog lidt dyrt i ny bredere sadel, da damen fik tillagt sig en del muskler.

 

Det var en fornøjelse for både hest og ejer.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider