Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Kieffer tøjler
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 11:37

Jeg har købt et brugt Kieffer hovedtøj (Natascha II) med sort gammelt Kieffer logo. Der står Kieffer på alle læderremme og på alle metalspænder.

 

Jeg har været ved at splittet det ad da jeg har ville pudse det, men ser at der intet logo er at finde på tøjlerne. De føles og ligner et par almindelig billige tøjler.

 

Sælger fortæller mig, at tøjlerne er fra en ældre Kieffer trense og at de den gang ikke lavede logo på alle dele. Kan det passe?

 

De har været omhyggelige med at sætte logo på alle dele af trensen, som beskrevet oven over, men sætter ikke et eneste markat på tøjlerne?? Det virker ikke rigtigt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt passe.
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 18:55

Hej.

 

Det kan godt passe, jeg har nemlig selv et sæt tøjler der heller ikke har logo på.

Jeg købte dem for omkring 10 år siden og det eneste der angav at det var kiffers var en lille plastik plade hvor der var logo på og info om tøjlerens længde.

 

Jeg tror at det med at sætte logoet op alle steder på trensen er noget der er kommet til senere.

 

Vh.

Anja

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 tumle tunm
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 22:30

jeg har to ældre kieffer trenser og et ældre kieffer kandar og nej der står ikke kieffer på alle spænder og er trykt i læderen på dem, det gjorde de ikke dengang det er noget der er kommet til senere.

 

ydermere, så hænger alle mine kieffer tøjler i skabet fordi de er ikke skide fantastikske, det er helt alm. webtøjler


Søges : Kieffer gladiator remme; max 300 kr.

 

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider