Økonomisk, driftssikker, OG samtidig kunne trække 2 heste ad gangen??.. 
Lyder temmelig svært, 
Min fars er en Lexus RX 300.. Den kan fint trække, og er driftssikker, men langt fra økonomisk at køre i....
Min egen er en Carina E.. Nogenlunde økonomisk og MEGET driftssikker, men til gengæld kán den kun køre med 1 hest ad gangen, og har jo ikke 4wd..
Stod jeg selv og skulle skifte bil nu, og havde nogenlunde de samme kriterier opstillet, så ville jeg gå efter enten en Toyota Land Cruiser, eller en Hilux 4x4.. Nogle af disse modeller kan fås med ret store motorer, men det er jo ikke nødvendigvis ensbetydende med stort forbrug, da en mindre motor jo skal arbejde VÆSENTLIGT hårdere med læs på end en stor motor skal...
Suzuki, SsangYong og den slags ville jeg ikke engang gide at overveje, og heller ikke noget fra Frankrig ville komme med i selv de yderste overvejelser....
Var kørselsøkonomien underordnet, gad jeg godt se nærmere på feks. Chevrolet Tahoe, Dodge Ram eller Ford F 350 Super Duty, dog er jeg rimeligt overbevist om at noget af den bedste driftssikkerhed fås i en Toyota.
(Det er ihvertfald den personlige erfaring, koblet sammen med andres input, der har haft nogle af de andre nævnte køretøjer)...