Logo used for printing

HN afstemning
Kræver dit opstaldningsted, at din hest er udtaget fra konsum? (Forslag: Nomorehorses)

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Bedste forsikring???
Forfatter:  STM (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-08-2012 18:49
Hej ænder :)

Nu fik jeg mail om at First Horse IGEN ændrer betingelser. Så nu er det på tide at finde et bedre alternativ. Så kort sagt -hva er bedst og billigst??? Jeg skal have livs og sygeforsikring. Har tidligere været i Tryg, hvilket jeg var meget tilfreds med. Jeg vil sefølgelig gerne have sygeforsikring med laveste/ingen selvrisiko.,

Tak for hjælpen ;)

Mvh. Sanne

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter:  Tenna T (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-08-2012 19:38

Jeg kigger lige med,leder selv efter de to slags forsikringer :)

KH.Tenna

17"Kombisadle sælges,skriv en sms vis i ville vide mere.

RIP.Daisy<3

Opstaldning søges tæt ved 9575.

0
0
Svar på denne tråd

Dansk Hesteforsikring
Forfatter:  GHR (Skriv besked)
Dato:  04-08-2012 00:48

Jeg vil klart anbefale dansk hesteforsikring. Jeg har haft min forsikret der indtil for en måned siden hvor jeg desværre måtte tage den tunge afsked med den pga. skade. Jeg har simpelthen fået så god service der, og der har aldrig været problemer med udbetaling af penge fra dyrlægeregninger og ej heller her hvor jeg skulle have udbetalt forsikringssummen. De arbejder hurtigt og pengene står på min konto i løbet af et par dage. Da de skulle behandle dyrlægens uanvendelighedserklæring gik der også kun en uge, hvilket jeg synes var et stort plus da den tid man der skal igennem er ganske forfærdentlig!! Så de får helt klart mine varmeste anbefalinger!!!

0
0
Svar på denne tråd

Selvrisiko
Dato:  04-08-2012 08:02
hvad er selvrisikoen på sygedækningen og hvilket beløb dækker de op til om året?

Mvh. Sanne

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter:  Heidi83 (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  04-08-2012 08:46

Jeg har også skiftet fra first horse. Jeg synes også det begyndte at virke dyrt og til at intet blev betalt.

Jeg ringede rundt og bad om tilbud fra de forskellige selskaber, og for mig, viste det sig, at top danmark havde en god og billig dækning, det det formål jeg skulle bruge.

De dækker 90 % af skaden, dog tror jeg altså nok, at der er en selvrisiko på 1000 kr. pr. skadeår.

Mit problem var, at livsforsikringssummen skulle være lavere end sygeforsikringens maxsum, og det er der ikke mange der har.

God 17" Stübben springsadel til salg.

Se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

dansk hesteforsikring...
Forfatter:  Annika ♥og Raungårds Dina♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  04-08-2012 10:53

jeg har lige valgt min forsikring hos dansk hesteforsikring fra, jeg skiftet ellers for 2år fra tryg.

men de har på de 2år haft prisstigning 2 gange så nu er de blevet dyrer en tryg. sygforsikringens selvrisikoen steg fra 450 til 1000kr og dækker derefter 80%.

jeg har været yderst tilfreds med forsikringen god service og hurtig til at udbetale sygedækningen.

men jeg må indrømme da selvrisikoen steg til 1000kr og selve forsikringen steg med lidt over 1000kr om året så valgt jeg det altså fra.

0
0
Svar på denne tråd

prissammenligning
Forfatter:  Asferg (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  04-08-2012 12:45

Jeg har lavet min egen lille prissammenligning, mens jeg venter i spænding på det blir tirsdag og min forhåbentligt kommene hest blir godkendt til forsikring af dyrlægen.

Priserne er regnet på selskabernes hjemmeside. Det jeg vil have er livsforsikring med en sum på 30.000 kr og udvidet sygeforsikring.

Danske hesteforsikring

Liv kr. 1800

Sygeforsikring sum 26.815 dækning er 80% selvrisiko 1.074

kr. 2.012

Ialt 3.812

First horse

Liv kr. 1350

Sygeforsikring sum 30.000 dækning 80% selvrisiko 1.000

Ialt 3.845 + evt noget ansvar kr 100

Tryg

Liv kr. 1800

Sygeforsikring sum (jeg kan ikke huske det, og de har en fejl på deres hjemmeside ligenu)

Sygedækning 2 dækning 75 % INGEN selvrisiko.

Ialt kr. 3300 + evt. 125 kr. i ansvar

Topdanmark - Her skal man ringe, da de har tarif efter hvilken type hest man har, opstaldning, anvendelse, stævner osv.

Den virker ret ok med dækninger, men de har en variabel og en fast selvrisiko, som jeg lige skal have sat mig ind i.

Den koster ca. 2.250 for en welsh med udvidet sygedækning og liv.

Jeg vakler mellem Top og Tryg.. skal lige tale med dem, før jeg beslutter mig.

0
0
Svar på denne tråd

Asferg
Dato:  04-08-2012 12:50

Er det for nylig du har lavet de fine udregninger? For så tror jeg, at jeg hopper på Tryg igen

Foreløbig mange tak for svar, hører gerne flere..

Mvh. Sanne

0
0
Svar på denne tråd

den anden dag
Dato:  04-08-2012 12:56

ja, det var i ugen her jeg har lavet det.

Hilsen

Helle

0
0
Svar på denne tråd

overflytning
Forfatter:  røntved (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  04-08-2012 13:03
Hvordan gør man hvis man vil flytte fra firsthorsebog til feks tryk? Jeg har min okay liv og sygeforsikret. Har bedt om min oldenborg os som sku træde i kræft her den 1/8 men har intet hørt fra dem eng ham. Det er liv, syge og uanvendelig.
Men de har jo papirerne på dyrlæge tjek på begge hestene.
Skal der så laves nye tjek eller kan de flyttes direkte?

Her holder vi Dansk Varmblod =)

Køre på SPT.

0
0
Svar på denne tråd

Tryg på 7. år.
Forfatter:  Freund (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  04-08-2012 16:20

Min dyrlæge anbefalede mig at Tryg eller dansk hesteforsikring da jeg ellers var klar til at forsikre min nye hest. det gjorde hun på det baggrund hvordan deres afdeling fungerer og mht udbetalingerne.. jeg er kunde i alm brand med alle mine andre forsikringer så ville derfor ha brugt dem. Meen det blev altså tryg igen igen..

0
0
Svar på denne tråd

fortrydelseret
Dato:  04-08-2012 19:38

Røntved, man har som udgangspunkt altid 14 dages fortrydelsret fra den dag du har modtaget policen.

Men præcist hvordan man gør mht at få returneret dyrlæge erklæringen inden den blir for gammel til et andet selskab kan bruge den ved jeg ikke lige.

Hvis der er tale om overflytning fra et andet selskab til tryg, skal du kontakt tryg, så kan de nok hjælpe dig med fortrydelsen og tegningen af den nye forsikring.

Jeg søger min næste pony - racerne NF, C og DSP

Kunne du være interreseret i udlån med forkøbsret.

Se her

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/ match_do_udlaan.php?ui...leid=34061

0
0
Svar på denne tråd

www.hippo- versicherungsvermittlun
Forfatter:  lotte 3 (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  04-08-2012 20:53

lotte
0
0
Svar på denne tråd

First horse
Forfatter:  Stutteri ♥Casiz♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  08-08-2012 11:48

Hejsa

De er lige steget igen og nu er der en selvrisiko på sygeforsikringen på knap 2000,- samtidig skal man huske at de altid vil have en ansvars forsikring på hver police på kr 100 selvom man er dækket på anden måde og tilsidt har de et gebyr på kr 40 på hver forsikring

Mange hilsner

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Pris og vilkår for annoncering

Mest populære sider

Logo