Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Conny Thomassen/Sønderborg
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 17:31

Nogle der kan fortælle noget om hende???

 

Gerne i PB.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Andre`?
Forfatter: 
Dato:  17-06-2012 18:14

Gerne andre der har delt oplevelser med hende?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvem???
Forfatter: 
Dato:  21-06-2012 23:05

Hvem er hun? Umiddelbart har jeg ikke hørt om nogen ved det navn i hesteverdenen her i Sønderborg - så måske du lige kan fortælle mig, hvem hun er? :-D


Den som kun tar spøg for spøg - Og alvor kun alvorligt Han og hun har faktisk fattet - Begge dele dårligt.


UNION FIGHTER af FARMER


Sov sødt Montreux 1992-2009


Hvem siger, det hele skal være så kedeligt? ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 På spil igen...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2012 19:46

Så er damen på spil igen

 

Hun trækker efterhånden et spor af ubetalte opstaldninger, heste, hø, foder mm., fra Sønderborg til Holstebroe, Farsø og nu Hobro

 

Pas på derude........

 

Mvh. Søs

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hvem er hun?
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 04:42

Nogen der kan fortælle mig om hende? Har brug for info., da jeg kender en der er kontaktet af hende mht. salg af hest, og nu spørger hun om afbetaling osv. en dag før hun rigtig skulle have hentet hesten, ved godt tråden er gammel, men den er ret relevant :-)


 

Mvh Louise Knudsen

 

- Søger låne-hest


http://lk-tilridning.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tidligere...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 19:32

Jeg kan kun fortælle hvad jeg tidligere har fortalt. Hold jer langt væk fra hende, hun er en svindler...

 

Mvh. søs

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahahahaha
Forfatter: 
Dato:  01-04-2015 17:59

ja vi havde også på et tidspunkt kontakt med hende og fik at vide hun havde begået selvmord i stalden.. 2 uger efter fulgte hun mig på facebook flot sikke en taber


Mvh.

Louise Nielsen.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Connie Thomasen Hjælp os
Forfatter: 
Dato:  20-06-2015 15:13
Nogen der kan kontakte mig vedr. Denne sære dame.Ved hun kontakter inkl. mig og er midt i noget som er så langt ude at jeg må høre hvad det er i har fået af oplysninger hendes såkaldte heste som skulle stå i Fredericia på Fuglsang.Nu pludselig indlagt på Vejle med Blodprop i hjertet.Men Vejle har ikke en ved det navn.Dette haster vil i kontakte på Evt PB.KN Anne 😊
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider