Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Vitaminbolsjer til plage/ungheste
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 07:07

Er der nogen der har erfaringer med vitaminbolsjer til plage/ungheste på 1-3 år ?

Det findes en del til udvoksede heste, men er der nogle specifikt til de unge, hvor jeg kan være sikker på at de er dækket ind ?

De går pt på græs.

- Yuki

Med salathesten Rigola

Hoppeplag fra 2011 efter Tuschinske/Rotspon sælges

FOLEALARM UDLEjES. SIDDER I GRIMEN. RINGER OP TIL MOBIL VED ALARM

0
0
Svar på denne tråd

0000000
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 08:45

Jeg vil anbefale salvana Brix da de er ret høje i Ca/F... så´n lige i skrivende stund... og hvis det skal være i bolsjeform.

- Men ellers er der jo ikke som sådan nogle produkter der er specielt udviklet til Ungheste og plag, så tror du skal lede længe

Hvis det var min unghest/plag ville jeg give den Suregrow over sommeren sammen med græsset(taget ud fra at den også fik suregrow om vinteren) Blev den for tyk eller ligende ville jeg så skære lidt ned i mængden. Det gode ved Suregrow er jo at det er ret nøjsomt i mængden og er efter min mening et rigtig god foder til ungheste, føl og plage. Men det er min mening -

"Et godt hestemenneske hør når hans hest Taler til ham...

Et stor hestemenneske høre når hans hest hvisker til ham....

- men et dårligt hestemenneske hør ikke engang når hans hest skriger til ham!"

0
0
Svar på denne tråd

jeg....
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 16:22

Jeg var glad for travo, da de netop også er høj på ca-p.

Nu som 3-års giver jeg hippolyt naturmineral, hvor der er lidt mindre ca-p i, men stadig et super forhold mellem alle mineralerne.

Og så vil de spise det rent, hvad de ikke ville med travo.

Massage briks, tarsus, til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Vitaminbolsjer
Forfatter: 
Dato:  31-05-2012 20:27

Mcb:

Tak, jeg vil prøve at undersøge, om de dækker plage 100% ind.

De har før fået Suregrow (og får nu et tilsvarende foder). Det var for lethedes skyld, at jeg ville give dem bolsjer her sommeren over, hvis der findes noget, hvor jeg kan være sikker på, at de får hvad de skal have.

Team Brok:

Er Naturmineral i bolsjeform ?

Jeg tænker, at det må være muligt at finde noget hvor de er dækket ind - ellers findes det nåske bare ikke i Danmark pt.

- Yuki

Med salathesten Rigola

Hoppeplag fra 2011 efter Tuschinske/Rotspon sælges

FOLEALARM UDLEjES. SIDDER I GRIMEN. RINGER OP TIL MOBIL VED ALARM

0
0
Svar på denne tråd

Vitaminbolsjer
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 08:12

St. Hippolyts naturmineralen er i pilleform, men er i princippet ligeså nem at udfodre. Desuden er indholdet af organiske mineraler meget højt, hvilket man også bør bemærke i forhold til andre produkter.

Hvis du kun vil fodre med bolcher findes der jo også Semper Cupes fra St. Hippolyt, som ligner almindelige hestebolcher og er super nemme at give.

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen.
Forfatter: 
Dato:  01-06-2012 10:56

Fandt lige et link til land og Fritid... De siger at deres mineraler er til ungheste, føl, plage samt heste i hårdt arbejde:

www.landogfritid.dk/p/1646/equsana- perform-vit-8-kg

kan dog ikke lige se en indholdsfortegnelse, men det var det jeg lige kunne finde. Om de så ER til ungheste tør jeg ikke udtale mig om... Og så er det desuden i pilleform ikke i bolsjeform som du ønsker... så står du jo i samme situation som nu

- mht. om de er dækket ind med Suregrow skulle de meget gerne være det. Ca/F er måske lidt i den høje ende, men det gør jo ikke noget så længde de er i voksealderen. Men tjek du bare....

"Et godt hestemenneske hør når hans hest Taler til ham...

Et stor hestemenneske høre når hans hest hvisker til ham....

- men et dårligt hestemenneske hør ikke engang når hans hest skriger til ham!"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider